PDA

View Full Version : Veronique


Scapa
08-05-2002, 16:35
Iemand toevallig de nieuwe Maxim met wederom prachtige interviews 'gelezen'. Voor diegene die het nog nie hebbe gedaan is het aan te raden dat te doen... Veronique de Kock op haar best zouk zo zegge! :D
Ik heb er nog geen fotos van op het net gevonden maar moest iemand anders ze al wel hebben gelieve ze hier te posten, kwestie van iedereen te laten meegenieten :cool:

Bart.Vandecavey
08-05-2002, 16:43
Originally posted by stijnconinx
Veronique de Kock op haar best zouk zo zegge! :D
Ik heb er nog geen fotos van op het net gevonden maar moest iemand anders ze al wel hebben gelieve ze hier te posten, kwestie van iedereen te laten meegenieten :cool:

Sorry maar dat vind ik dus echt geen mooie vrouw hé... Natuurlijk als je van puitogen (annex koeieogen) houd kan die mening herzien worden, maar ik zou niet willen de elektriciteitsrekening van haar willen betalen (zonnebank)...

Ik heb hier op mijn werk 4 maanden op Vanessa D'Hooghe (ken nu elk schoonheidsplekje van haar) zitten kijken want V. De Yuk stond op januari en februari!

Scapa
08-05-2002, 16:51
Er zijn er inderdaad schoner but if she ever comes around I wouldn't say no. Gij?

Bart.Vandecavey
08-05-2002, 16:57
Originally posted by stijnconinx
Er zijn er inderdaad schoner but if she ever comes around I wouldn't say no. Gij?

Als ik een papieren zak en een vlag met een gat in zou vinden niet nee... :+

Maarten
08-05-2002, 18:43
ik vind het een megaboem die véronique
hopelijk verschijnen die foto's van maxim hier snel
ik heb ze al int echt gezien amai

Maarten
08-05-2002, 18:44
en deeeeeeeeees iiiiiiiiissssssssss eeeeeeeemmmmmm
den 100ste post, kwestie van iet speciaal te doen
laat hem gevolgd worden door niets anders dan vrouwelijk schoon, liefts nog véronique genaamd

gegroet babelovers (btw ik hoor daar ook bij)

Nikke
09-05-2002, 19:30
Originally posted by Maarten

gegroet babelovers (btw ik hoor daar ook bij)

U riep mij ??? :D

Alain
09-05-2002, 20:26
Als je ze op straat tegenkomt moet ik toch wel toegeven dat ze er bijzonder goed uitziet.

Oneliner
09-05-2002, 20:57
Gij komt elke babe tegen zeker?
Gij zegt nix anders dan "als ge ze tegenkomt", "als ze voor je staat".... :d
Voortaan wa meer em den alain weg gaan denk ik zo :d

Alain
10-05-2002, 09:44
Tja, ik woon nu eenmaal in een buurt met een sterke BV concentratie ;)

Maarten
10-05-2002, 10:59
boodschap voor alain: loop dus nu alleen nog maar rond met een digitaal fototoestel, zodat ge al die schoonheden in antwerpen kunt vastleggen op de gevoelige plaat. en laat ons dan meegenieten hé

maarten

DJ Scorpio
17-05-2002, 07:42
:p Véroniekske was vorig week donderdag in levende lijve op Bilzen by night (jaarlijks muziek- en drinkfestival)... enne als je daar maar een meterke of twee van verwijderd staat is da toch wel een ferm zunne...

Ge kon goed zien waar ze voorbij kwam, ge moest gewoon de kwijlerige blikken van de mannen volgen die op de terraskes zaten... :+

yvdp
17-05-2002, 21:33
Een heel knappe ist toch ni zenne. Gef mij dan toch maar Sandra Bullock. Maarja, daar gaat den thread ni echt over hé.

Beemer
18-05-2002, 16:36
Hier zijn de pics:

http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/164.jpg
http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/166.jpg
http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/167.jpg
http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/169.jpg
http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/170.jpg

En mijn absolute favoriet:

http://www.9cy.com/members2/belgianbabes/VeroniqueDK/171.jpg

Enjoy!

Finish
18-05-2002, 17:21
Mwah, zoooo ongelooflijk is ze nu ook weer nie.

Maar 't kan er wel mee door ja :D

Mark
18-05-2002, 19:53
even een vraag, wat doet dit mokkel voor haar beroep? Behalve grote ogen opzetten :D

Bart.Vandecavey
18-05-2002, 20:19
Zeg kan er niemand eens een papieren zak over haar hoofd trekken...

krikke
18-05-2002, 21:09
Bartje, ik heb zo het idee dat je wel eens stoute dingen zou doen met Veronique, eens die zak over haar kop zit...
Ne splash & dash of zoiets, geef anders eens uitleg...
Die kleine daar, heu, Ingrid De Meulemeester heb ik al eens in het echt gezien, en dat is wél een pézze...(verstaan jullie dat in feite?)

Bart.Vandecavey
18-05-2002, 21:14
Eerder een drop & run...

yvdp
19-05-2002, 00:26
Pfft...
Op die foto's vinnek toch ni daze der goe uitzie zenne.

Maarten
19-05-2002, 00:43
kort en simpel: die kan mij krijgen

Bart.Vandecavey
19-05-2002, 00:45
Van jou had ik dat wel verwacht Maarten...

yvdp
19-05-2002, 00:56
Awel sé, mij kan die ni krijge. Nah

Maarten
19-05-2002, 10:26
mercikes hé bart
kijk van die vele babes op het babe forum, kunnen ze mij bijna allemaal krijgen

en wat veronique betreft: ge gaat mij toch nie vertellen dat ge da beestje nie eens wilt proeven, aan haar klap te horen wilt ge daar nooit mee verder gaan, maar ze ziet er toch wel ongelooflijk lekker uit: het fenomeen 'one-night-stand' is toepasbaar op haar om het nog eens in het kort en simpel, maar krachtig te zeggen

ps: kunt ge nog eens wa nieuwe babe-foto's plaatsen?= aan iedereen gericht die da kan, kwestie van een nog aangenamere ontspanning te hebben dan de gewone ontspanning tussen al dat studeren door!
ik ga da na de examens eens proberen, want ik weet het nog altijd niet goed hoe het moet (zalig excuus), of anders moet ik airco nog eens met een lading bestoken! hehe

Finish
19-05-2002, 10:58
Om een beetje achtergrondinfo te geven bij het wezen Véronique De Cock;
heeft middelbaar onderwijs bij de 'Dames van het christelijk onderwijs' (kortweg: de Dams) te Antwerpen gevolgd. Mijn zus heeft in haar 'jaar' gezeten en wist bijvoorbeeld te vertellen dat Miss België De Cock in haar laatste jaar een pak buizen had en zeker had blijven zitten, moest de directeur niet het imago van z'n schooltje willen hooghouden en tijdens de deliberaties wel heel gul geweest zijn.....

Let wel, zeker van deze feiten ben ik niet, 't is van 'horen vertellen', maar ik denk er toch het mijne van :D

At least, she's got the body :)

Savi
19-05-2002, 11:57
Originally posted by DJ Scorpio
:p Véroniekske was vorig week donderdag in levende lijve op Bilzen by night (jaarlijks muziek- en drinkfestival)... enne als je daar maar een meterke of twee van verwijderd staat is da toch wel een ferm zunne...

Ge kon goed zien waar ze voorbij kwam, ge moest gewoon de kwijlerige blikken van de mannen volgen die op de terraskes zaten... :+

Ik ben van Riemst, en kwas ook in Bilzen. Waar stond die dan ergens ? Ik heb godverde geen babes gezien daar !

JPMontoya
20-05-2002, 19:57
die VDK is een echte censuur en ze is nog lelijk ook!

Raceboy
20-05-2002, 21:53
Originally posted by JPMontoya
die VDK is een echte censuur en ze is nog lelijk ook!

gelieve het hier deftig te houden.

Oneliner
20-05-2002, 22:08
JPM, houd diene commentaar is voor u zelf as ge wilt.
Dat ge u mening hier verkondigt tot daartoe, maar vulgaire taal.....

Gelieve dit ff in uw koppie te stompen.

Sennake
20-05-2002, 22:13
Ik heb de betreffende tekst gecensureerd. Ik wil hier geen "kinderen niet toegelaten" forum eh! We trachten hier een deftig forum te runnen, JPM. Vulgaire taal hoort hier niet thuis, daar zijn andere fora genoeg voor. Gelieve zulke taal in de toekomst niet meer te gebruiken zoniet zullen we genoodzaakt zijn een tijdelijke ban uit te spreken.

Maarten
20-05-2002, 23:48
Originally posted by Marshal
even een vraag, wat doet dit mokkel voor haar beroep? Behalve grote ogen opzetten :D

met haar lijf showen, vooral die twee sterke karaktertrekken op haar borstkas
in uitdagende kleding een gewelddadige/spektaculaire programma presenteren, explosief genaamd, op vt4
poseren voor p-magazine (=gratis, gewoon voor in de media te blijven)
en vandaag gezien: geld geven als mensen vt4 op 4 hebben staan

en ik moet toegeven, ik zie ze liever in de P-magazine staan, dan dat ze bij de mensen thuis een klapke komt slaan.
de zak over de kop of krop in de keel misschien bij deze tweede visie toch toepasbaar ?!?! :D twijfel twijfel

Benklak
21-05-2002, 01:38
geld geven als mensen vt4 op 4 hebben staan
bron: Maarten

Een vrouw die iets kan, nl. geld uitgeven, verrassend! :) Maakt da mee!

Bart.Vandecavey
22-05-2002, 14:17
Originally posted by Benklak
Een vrouw die kan geld uitgeven, verrassend! :) Maakt da mee!

Ik denk dat dat een aangeboren "talent" is bij vrouwen... :p

yvdp
22-05-2002, 15:50
Alst voor hun eige is wel ja. :D

Maarten
22-05-2002, 16:56
ik denkt dat da eerder nen natuurlijke drang is, die moeten dat vanuit hun onderbewustzijn doen

en wie is er het slachtoffer?



de pipos dat daaraan toegeven hé
wat dacht ge dakik ging schrijven 'de mannen', no way !!!