![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Iemand toevallig de nieuwe Maxim met wederom prachtige interviews 'gelezen'. Voor diegene die het nog nie hebbe gedaan is het aan te raden dat te doen... Veronique de Kock op haar best zouk zo zegge!
![]() Ik heb er nog geen fotos van op het net gevonden maar moest iemand anders ze al wel hebben gelieve ze hier te posten, kwestie van iedereen te laten meegenieten ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Veronique
Quote:
Ik heb hier op mijn werk 4 maanden op Vanessa D'Hooghe (ken nu elk schoonheidsplekje van haar) zitten kijken want V. De Yuk stond op januari en februari!
|
||||
|
||||
Er zijn er inderdaad schoner but if she ever comes around I wouldn't say no. Gij?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik vind het een megaboem die véronique
hopelijk verschijnen die foto's van maxim hier snel ik heb ze al int echt gezien amai
|
||||
|
||||
en deeeeeeeeees iiiiiiiiissssssssss eeeeeeeemmmmmm
den 100ste post, kwestie van iet speciaal te doen laat hem gevolgd worden door niets anders dan vrouwelijk schoon, liefts nog véronique genaamd gegroet babelovers (btw ik hoor daar ook bij)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Nikke; 09-05-2002 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Als je ze op straat tegenkomt moet ik toch wel toegeven dat ze er bijzonder goed uitziet.
|
|
||||
|
||||
Gij komt elke babe tegen zeker?
Gij zegt nix anders dan "als ge ze tegenkomt", "als ze voor je staat".... :d Voortaan wa meer em den alain weg gaan denk ik zo :d
|
||||
|
||||
Tja, ik woon nu eenmaal in een buurt met een sterke BV concentratie
![]() |
|
||||
|
||||
boodschap voor alain: loop dus nu alleen nog maar rond met een digitaal fototoestel, zodat ge al die schoonheden in antwerpen kunt vastleggen op de gevoelige plaat. en laat ons dan meegenieten hé
maarten
|
||||
|
||||
![]() Ge kon goed zien waar ze voorbij kwam, ge moest gewoon de kwijlerige blikken van de mannen volgen die op de terraskes zaten... ![]() |
|
||||
|
||||
Een heel knappe ist toch ni zenne. Gef mij dan toch maar Sandra Bullock. Maarja, daar gaat den thread ni echt over hé.
|
||||
|
||||
Hier zijn de pics:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn absolute favoriet: ![]() Enjoy! |
|
||||
|
||||
Mwah, zoooo ongelooflijk is ze nu ook weer nie.
Maar 't kan er wel mee door ja ![]()
|
|