PDA

View Full Version : heeft Schumi nog concurrenten voor de wereldtitel


airco
12-06-2001, 20:43
Ok, mijn vraag is vrij duidelijk denk ik!! Heeft Schumi onder normale omstandigheden (geen breekt een been scenario's enzo) nog concurrenten voor de wereldtitel!!! Geloven jullie maw nog in een come-back van Coulthard of R.Schumacher???

airco

Mario
12-06-2001, 20:49
Ik zie Bernoldi nog wel die krachttoer presteren.

Sennake
12-06-2001, 20:55
Ja, op voorwaarde dat Coulthard en Ralf hun krachten bundelen. Ik bedoel, als ieder om beurt Schumi van de zege kan houden en/of zelfs 1/2 eindigen zodat Schumi in het beste geval 4 punten kan pakken, is het nog mogelijk. Ik ga er dus van uit dat Schumi geen uitvallers heeft eh.
Als Schumi 1 of 2 keer uitvalt is uiteraard ALLES nog mogelijk maar die hypothese mochten we niet vooropstellen eh.

Savi
12-06-2001, 21:16
Ik denk dat indien DC nie snel begint punten te pakken dat het voor hem (en de rest) moeilijk zal beginnen worden. Maarja, we hebben het vorig jaar ook gezien, alles kan nog. Mika en Rubens zullen niet meer meedoen. Ralf, euhm, ik denk dat BMW dit jaar nog niet in alle races zo competitief zal zijn. En DC, tja, ik denk dat'm het nie heeft, en nooit zal hebben. Had Mika al die pech nie gehad, dan was de titelstrijd al wa beter geweest.

Werner333
12-06-2001, 22:05
Als (hier gaan we weer) McLaren alles op DC zet dan heeft die nog een kans. In het andere geval (en zonder ongelukken) is nummer 4 voor Michael binnen.

Finish
13-06-2001, 18:45
Als we naar de vorige seizoenen kijken is nu zowat het moment gekomen dat Coulthard in een dip begint te raken. En met Monaco en Canada hebben we daar al een voorbeeld van gekregen.
Aan McLaren om het tij te doen keren.

Sennake
13-06-2001, 19:15
Hola! Het verschil is wel dat het niet zozeer Coulthard, maar wel zijne McLaren is die in een dip geraakt is eh!
Monaco : het ding wil de opwarmronde niet aanvatten, en Canada : moteurke opgeblazen, wat meteen verklaart waarom DC niet zo snel onderweg was. Het enige wat je hemzelf (misschien) kan verwijten is dat hij in Canada "maar" derde was op de startgrid...

airco
13-06-2001, 19:19
is idd waar!!!

maar de tijden in Canada lagen vooral aan de ophanging die loszat!!!

DC zat in zijn cockpit aan de start, en ineens had hij een moer vast van zijn ophanging!! Laat me toe dit wreed amateuristisch te noemen van McLaren!!

airco

Hakki
13-06-2001, 19:27
ik denk wel da coulie nog lastig kan doen voor M schumacher

wat die teamorders betreft bij mclaren, der was al twijfel tijdens de gp van canada om die te gebruiken, maar die waren niet nodig...

Finish
13-06-2001, 19:28
Mjah, maar we moeten alles relativeren eh, ik bedoel, er zijn keren geweest dat Ferrari bij pitstops banden vergat klaar te leggen (Irvine in '99) en daardoor de race kon vergeten.

Kan elk team blijkbaar meemaken zovan die straffe stoten ;)

TiBo
13-06-2001, 20:30
Als alles vlot begint te gaan maakt Schumi meestal veel fouten.
Ik verwacht nog wel tegenstand van DC, ... maar niet echt druk!
Volgens mij spreken we weldra over viervoudig wereldkampioen Michael Schumacher !
Misschien in Spa ?!