PDA

View Full Version : 24 uur van Zolder - Depaddock Clio zeker aan de start.


Driesco
07-06-2002, 20:50
De kogel is door de kerk, we starten zeker aan de 24 uur van Zolder. Wij gaan nu de komende weken alles regelen om ons te organiseren, en ja, ik ben daar mijn examen geraakt gisteren.
Rondjes kunnen rijden van 1.51.9, meer dan snel genoeg dus en de weergoden waren me gunstig gezind.

Begin er maar aan gasten, we zullen daar staan op de 24 uur. ( wel de laatste maar allé, we staan er)

Raceboy
07-06-2002, 20:51
alé kunnen we die nummer er weer afprutsen :)

Driesco
07-06-2002, 20:57
Bah, even wachten want wij weten nie zo goed welke de verplichte reclame is maar Dries zal me da zeker wel allemaal vertellen. Ons nummer is reeds bekend, ( overgekocht van een andere auto) en de derde piloot ook. Vraag er nie achter want we lossen niks tot en met de race die op 18 aug zal gereden worden.
Wel zal de overstap gemaakt worden van Yoko naar Dunlop banden.

Raceboy
07-06-2002, 21:04
Originally posted by Driesco
Vraag er nie achter want we lossen niks tot en met de race die op 18 aug zal gereden worden.


de belkartingsite krijgt toch de primeur ? ;)

R@ce@holiC
07-06-2002, 21:05
Originally posted by Driesco
Bah, even wachten want wij weten nie zo goed welke de verplichte reclame is maar Dries zal me da zeker wel allemaal vertellen. Ons nummer is reeds bekend, ( overgekocht van een andere auto) en de derde piloot ook. Vraag er nie achter want we lossen niks tot en met de race die op 18 aug zal gereden worden.
Wel zal de overstap gemaakt worden van Yoko naar Dunlop banden. Ik denk dat onze zonneband (misteryracing) zal moeten wijken voor de zonneband met 'mediagroep van dijk belcar' en opzij de flandriarent sticker met de nummer e voor de rest de stickers op de bumpers (logo) denk ik niet dat verplicht zijn

Raceboy
07-06-2002, 21:06
Originally posted by R@ce@holiC
Ik denk dat onze zonneband (misteryracing) zal moeten wijken voor de zonneband met 'mediagroep van dijk belcar'

ik weet niet GLPK heeft die toch ook niet ?

R@ce@holiC
07-06-2002, 21:08
Jawel hoor raceboy , zowel de viper als de porsche...

Driesco
07-06-2002, 21:08
Ik zal het wel horen. Ja, jullie krijgen de primeur zeker voor 28 juni 2002. We zijn nog in gesprekken met 2 personen, 1 uit de TC en 1 uit de Belcar.

Uiteraard Race zal onze eigen site het eerst weten maar ook zeker de leden van Depaddock moeten het als sponsors natuurlijk ook weten. Gelukkig vragen ze nog geen inspraak in het kiezen van de piloten. Volgend jaar 1000€ de man, dan misschien wel.

R@ce@holiC
07-06-2002, 21:15
Originally posted by Driesco
Ik zal het wel horen. Ja, jullie krijgen de primeur zeker voor 28 juni 2002. We zijn nog in gesprekken met 2 personen, 1 uit de TC en 1 uit de Belcar.

Uiteraard Race zal onze eigen site het eerst weten maar ook zeker de leden van Depaddock moeten het als sponsors natuurlijk ook weten. Gelukkig vragen ze nog geen inspraak in het kiezen van de piloten. Volgend jaar 1000€ de man, dan misschien wel.
Iedereen vergeet misteryracing altijd :( nogtans staan we er 3x op :frusty: :frusty: :frusty: :confused:

vincentdb2001
07-06-2002, 21:15
Originally posted by Driesco
De kogel is door de kerk, we starten zeker aan de 24 uur van Zolder.

Als dit geen GEWELDIG nieuws is, weet ik het ook niet meer !!!

Proficiat !!!

Vincentdb

Sennake
07-06-2002, 21:17
Originally posted by R@ce@holiC

Iedereen vergeet misteryracing altijd :( nogtans staan we er 3x op :frusty: :frusty: :frusty: :confused:

3x ??? 5x zeker!

Raceboy
07-06-2002, 21:18
seg vincent is de VIP tribune al klaar voor de overrompeling ? ;)

Driesco
07-06-2002, 21:19
Ik zal het ook op jullie forum posten Race, geen probleem. :) :)

Sorry, joke, ge zult ook een mailken krijgen maar waarschijnlijk zijt ge rapper met copy past dan dat ik de mail kan versturen naar u.

Driesco
07-06-2002, 21:20
Da zou wel de max zijn. Een DEPADDOCK bocht. Alle piloten verplicht om even met de lichten te knipperen daar.

R@ce@holiC
07-06-2002, 21:28
Originally posted by Sennake


3x ??? 5x zeker!
sorry idd maar tis wel 4x en 1x de namen vd medewerkers gij, dries en ikke, niet???

Mark
07-06-2002, 21:35
alleen de mondeo heeft die zonneband niet, kun je (mistery, stille hint :D :D) afkopen als je dat wilt.............


Volgens ben je toch sneller dan die saab........

Wat een jaar! Ennuh nog proficiat met het behalen van je tijd.

vincentdb2001
07-06-2002, 21:36
Originally posted by raceboy
seg vincent is de VIP tribune al klaar voor de overrompeling ? ;)

Ik ben er altijd klaar voor !!! Maar van tribune is er geen sprake, gewoon een paar planken in een boom...

Maar als dat willen, mogen jullie altijd een paar bomen komen afkappen en een tribune komen bouwen hoor !!! :D :D :D


Originally posted by Driesco
Da zou wel de max zijn. Een DEPADDOCK bocht. Alle piloten verplicht om even met de lichten te knipperen daar.

Goed nieuws : de vorige spandoek vond ik maar niks, dus ben ik een beetje gaan roepen bij die eene gast, en ik heb een deel van mijn geld terug gekregen, en heb ik er maar een ander laten maken, en deze keer niet door een ventje die langs de weg een 1m² "kantoor" (enfin, je kan dat eigenlijk geen kantoor noemen, je moest het maar eens zien...), maar wel bij een professioneel bedrijf.

Zou voor de 24ste juli klaar moeten zijn, dus voor de ADAC-race op Zolder hangt hem er al, en natuurlijk ook tijdens de 24 uren van Zolder (vorig jaar was er al verlichting, en dit jaar zeker ook !!!).

Vincentdb

Scapa
07-06-2002, 21:44
Proficiat! Je hebt toch toevallig startnummer 3 nie overgekocht eh???

Sennake
07-06-2002, 21:46
Originally posted by R@ce@holiC

sorry idd maar tis wel 4x en 1x de namen vd medewerkers gij, dries en ikke, niet???

Zeg muggezifterke!

Scapa
07-06-2002, 21:49
Originally posted by Sennake


Zeg muggezifterke!

ik ken daar nog een zalig synoniempke voor: MIERENNEUKER! :D

Werner333
07-06-2002, 22:07
Proficiat driesco. Wij rijden de 24 uren. :)

R@ce@holiC
07-06-2002, 22:09
Sorry e ma juust is juust en nu hemmek toch meester sennake op een foutje kunnen betrappen :D :D

Scapa
07-06-2002, 22:13
Originally posted by R@ce@holiC
Sorry e ma juust is juust en nu hemmek toch meester sennake op een foutje kunnen betrappen :D :D

en deugd doen dat het doet zeker :D

Bart.Vandecavey
07-06-2002, 23:19
Originally posted by R@ce@holiC
Ik denk dat onze zonneband (misteryracing) zal moeten wijken voor de zonneband met 'mediagroep van dijk belcar' en opzij de flandriarent sticker met de nummer e voor de rest de stickers op de bumpers (logo) denk ik niet dat verplicht zijn

[sarcastische mode]
Heeft er iemand 125000 BEF teveel om die zonneband te kunnen laten staan, ik denk het niet dus sorry misteryracing u bent de zwakste schakel salut....
[/sarcastische mode]

Trouwens Driesco SCHITTEREND , en nu Dentant verslaan hé!!!

Maarten
07-06-2002, 23:34
super dries
en proficiat met je tijd en het behalen van de licentie

ik zal komen supporteren als ik genen tweede zit heb
(laat ons hopen, want vandaag ging het niet al te schitterend, de buispunten zijn misschien al opgebruikt en dat zou spijtig zijn)

airco
07-06-2002, 23:55
fak ... volgens mij ben ik den 18e augustus nog steeds op verlof :(

zal morgen eens nakijken, zou wel klote zijn ...

airco

Mark
08-06-2002, 00:02
de 24U is een weekje later... :D :D

Bart
08-06-2002, 00:03
24u een week later 24&25 augustus. 18 augustus is touring cup wedstrijd.

(Op de eerste versie van de kalender stond er een wedstrijd op 14 juli; maar werd dus verplaatst naar 18 augustus.)

*edit=> der was mij iemand voor ;) *

Megane
08-06-2002, 11:40
He dries proficiat met uw licentie.
Gaan jullie 2 weken na mekaar gaaaaaas geven( TC 18/8 en 24H de week later) :no:

Driesco
09-06-2002, 13:37
Wij zullen waarschijnlijk forfait geven voor de wedstrijd van 18 aug. Er moet teveel omgebouwd worden en het risico is te groot om schade op te lopen.

Later meer over de 24 uur. Derde piloot nu definitief.

Maarten
09-06-2002, 13:41
en dat is ... (derde piloot)? of mogen we da nog nie weten?

Bart.Vandecavey
09-06-2002, 13:57
Mikka Hakkinen heeft nu toch niets omhanden!

Stipey
09-06-2002, 13:59
Eigenlijk ben ik de 3de piloot, maar Driesco wil dat nog geheim houden omdat hij het me nog niet verteld heeft...niet? :-)

Maarten
09-06-2002, 15:35
Originally posted by Stipey
Eigenlijk ben ik de 3de piloot, maar Driesco wil dat nog geheim houden omdat hij het me nog niet verteld heeft...niet? :-)

zalig
super repliek :D

ge neemt me trouwens de woorden uit de mond ;)

Driesco
09-06-2002, 20:55
Eind deze week is alles zeker en vast in kannen en kruiken. Even nog alle violen gelijk stemmen maar het ziet er goed uit. Daarnet nog even met de teameigenaar gepraat en die heeft alvast groen licht gegeven. Morgen vergadering met Chris en de teamchef en als daar alles ok is kunnen we van start gaan met de organisatie. We weten dat we niet kunnen winnen, maar we rijden niet onder guestformule en de ervaring is voor ons het belangrijkste. We zullen er het beste proberen van te maken om in de kijker te staan. Van de box zullen we alvast iets moois trachten te maken. Veel zal ook van jullie afhangen, als we wat helpende handen hebben kunnen we er zo een exotisch getint boeltje van maken.
Depaddock-leden zullen alvast waar voor hun geld krijgen. Stel u even voor, startgrid voorstelling dat ze achteraan beginnen filmen.

Weet ge wat we eigenlijk moeten hebben ? 3 supper knappe pitspoezen voor op de startgrid, da zou nog eens uitpakken zijn. Met een Depaddock t-shirt goe nat gemaakt en niks eronder. Dames met een +85C kunnen nu solliciteren. Wel zien wa vlees we in de kuip hebben natuurlijk.

Maarten
09-06-2002, 22:39
ge wilt dus dat wij paddockleden deze zomer een stapke in de wereld zetten en niet terugkomen zonder die grieten?
ik zie da volledig zitten, ik zal er werk van maken na de examens
en waar brengen we die dames heen voor een presentatie? we stellen een jury samen van geselecteerde (of alle) paddockers en dan moeten die meiden zich komen presenteren ... ik liet me weer even gaan
maar toch .. dees is geen onmogelijke opdracht. dries, ik ga daar aan werken ... hehehe

Oneliner
09-06-2002, 22:55
Probeerts is een paar van die eerder geposte babes te contacteren :)
Die gaan da vast en zeker willen doen :D

Driesco
10-06-2002, 07:39
Gewoon een mokke of 3, zo met een parapluutje op de startgrid. Der zijn der hier toch wel die een lief hebben of zo. Of in één of andere dancing kunt ge die toch wel te pakken krijgen. Da van die selectie zie ik wel zitten. Depaddock leden stemmen online of ze wel of niet mogen komen. Als je iemand hebt post je de foto. Airco zal wel een voting organiseren of ze al dan niet in aanmerking komen.

vincentdb2001
10-06-2002, 11:15
Ik zal het is aan mijn zus voorstelen, maar da gaat ze waarschijndelijk niet willen...... :( :(

Raceboy
10-06-2002, 15:18
zeg Dries gaat ge geen live verslaggeving doen via internet ? Als ge iemand nodig hebt geef maar een seintje he.

Oneliner
10-06-2002, 15:54
Idd, zou wel proper zijn.
Daar een pc'ke met een internetverbinding, en de 24hr constant laten updaten. Zou weeral iets zijn waarmee ge kunt uitpakken!

Nice Idea Raceboy!

Bart.Vandecavey
10-06-2002, 15:58
Originally posted by Oneliner
Idd, zou wel proper zijn.
Daar een pc'ke met een internetverbinding, en de 24hr constant laten updaten. Zou weeral iets zijn waarmee ge kunt uitpakken!

Nice Idea Raceboy!

We hebben dus nu al een vrijwilliger om de volledige 24 uur achter een computerscherm te zitten en foto's en tekstjes online te zetten----->Raceboy

R@ce@holiC
10-06-2002, 16:00
hebbek ook al voorgesteld aan dries (mistery) om dat te doen, hij zegt dat er enkel internettoegang is in een bepaalde ruimte enkel toegankelijk voor bevoegden, oud idee dus :D no offence

airco
10-06-2002, 16:07
24 augustus ... tegen dienen tijd kunnen we maybe wel iets fiksen ...

R@ce@holiC
10-06-2002, 16:11
We kunnen iemands gsm met infrarood gprs nemen en ne laptop , nee nie de mijne ;) da kost centen, ... e beeke heel veel centen...

Bart.Vandecavey
10-06-2002, 16:12
Kunnen we dat niet bij Vincentdb doen?

airco
10-06-2002, 16:16
laptop is geen probleem ... die kan ik zo leveren ... de scripts om het automatisch te laten verlopen ook ...

nu enkel de connectie nog .... kwestie 24h aan een stuk GPRS'en of andere mobiele techniek gaat veel centen kosten zene.

Raceboy
10-06-2002, 16:18
Originally posted by Bart.Vandecavey


We hebben dus nu al een vrijwilliger om de volledige 24 uur achter een computerscherm te zitten en foto's en tekstjes online te zetten----->Raceboy


don't try this at home kids ;)

Maarten
10-06-2002, 16:28
Originally posted by Oneliner
Probeerts is een paar van die eerder geposte babes te contacteren :)
Die gaan da vast en zeker willen doen :D

ja kijk ik heb effe de connecties aangesproken
en ik heb toch al 4 van die babes die al verschenen zijn op de paddock gecontacteerd en die zien da wel zitten
:D :D :D
we zullen het op Belgische meisjes houden hé, dan kunde daar nog mee klappen

vincentdb2001
10-06-2002, 19:29
Originally posted by Bart.Vandecavey
Kunnen we dat niet bij Vincentdb doen?

Mijn groot-ouders wonen idd achter de Villeneuve-chicane, en ze hebben een internet-connectie. Het zou dus mogelijk zijn, maar ik denk niet dat ze het graag zullen hebben dat er gedurend 24 uren een onbekende in hun living zit achter zijn pc...
Maar ik zal is kijken of het niet mogelijk zou zijn om diene kabel tot in hun garage te trekken, en daar dan een van jullie pc's instaleren.

Ik ben de 27ste juli weer in België, en dan vraag ik het hun.

Ik ben ook van plan om een BBQ te organiseren tijdens de 24 uren van Zolder, voor de Paddockleden, als er interesse is, natuurlijk.

Later hierover meer info.

Vincentdb

Oneliner
10-06-2002, 19:35
Dien barbeque lijkt me alleszins een prima idee :D :D :D

R@ce@holiC
10-06-2002, 19:50
Idd :d:d:d ik hem geen lidkaart mag ik dan wel komen??? o ja vincent ik denk da'k u al e paar keren gezien heb in de eerste linkse , ma'k ben nie zeker.

Raceboy
10-06-2002, 19:52
Originally posted by R@ce@holiC
Idd :d:d:d ik hem geen lidkaart mag ik dan wel komen??? o ja vincent ik denk da'k u al e paar keren gezien heb in de eerste linkse , ma'k ben nie zeker.

eerst 15 euro op tafel of de security laat u ni binnen.

R@ce@holiC
10-06-2002, 19:55
Originally posted by raceboy


eerst 15 euro op tafel of de security laat u ni binnen.
tss en da zeggek nogwel vriendelijk goeiendag terwijl pa doorwou :D

Oneliner
10-06-2002, 20:04
Originally posted by raceboy


eerst 15 euro op tafel of de security laat u ni binnen.
En ehm, gade gij security spelen??? :) :D

Klein knipoogje naar topic.
Welke "grote" veranderingen moeten er gebeuren aan de wagen driesco???

Driesco
11-06-2002, 07:54
De veranderingen aan de Clio zullen jullie wel merken, het zal enkel extern zijn, weinig wijzigingen gepland.
Voor de pitbabes heb ik gisteren een goede zaak gedaan. Heb 3 joekels van babes, foto's hier later maar dienen zaakvoerder van die tent gaat ook onze box inrichten. Exotisch, met palmboompkes en zo. Ik durf eigenlijk nie goe dienen url hier geven maar de meisjes zijn te zien op www.liberties.be

Het zal er zwoel aan toe gaan in de Traxx box

airco
11-06-2002, 10:42
ah daar zat den driesco gisterenavond ;)

Driesco
11-06-2002, 11:49
Klantenbinding he mannen. Da is ook een deel van de job he.

R@ce@holiC
11-06-2002, 12:02
Jep , en die soort klantenbindeingen kunde wel elke dag doen zekers ;) btw check mail en anwer ook via mail ander ist weer off topic :D