![]() |
|
|
|||
|
|||
Depaddock Clio zeker aan de start van de 24 H
De kogel is door de kerk, we starten zeker aan de 24 uur van Zolder. Wij gaan nu de komende weken alles regelen om ons te organiseren, en ja, ik ben daar mijn examen geraakt gisteren.
Rondjes kunnen rijden van 1.51.9, meer dan snel genoeg dus en de weergoden waren me gunstig gezind. Begin er maar aan gasten, we zullen daar staan op de 24 uur. ( wel de laatste maar allé, we staan er) |
|
||||
|
||||
alé kunnen we die nummer er weer afprutsen
![]()
|
|||
|
|||
Bah, even wachten want wij weten nie zo goed welke de verplichte reclame is maar Dries zal me da zeker wel allemaal vertellen. Ons nummer is reeds bekend, ( overgekocht van een andere auto) en de derde piloot ook. Vraag er nie achter want we lossen niks tot en met de race die op 18 aug zal gereden worden.
Wel zal de overstap gemaakt worden van Yoko naar Dunlop banden. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Jawel hoor raceboy , zowel de viper als de porsche...
|
|
|||
|
|||
Ik zal het wel horen. Ja, jullie krijgen de primeur zeker voor 28 juni 2002. We zijn nog in gesprekken met 2 personen, 1 uit de TC en 1 uit de Belcar.
Uiteraard Race zal onze eigen site het eerst weten maar ook zeker de leden van Depaddock moeten het als sponsors natuurlijk ook weten. Gelukkig vragen ze nog geen inspraak in het kiezen van de piloten. Volgend jaar 1000€ de man, dan misschien wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Depaddock Clio zeker aan de start van de 24 H
Quote:
Proficiat !!! Vincentdb
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
seg vincent is de VIP tribune al klaar voor de overrompeling ?
![]()
|
|||
|
|||
Ik zal het ook op jullie forum posten Race, geen probleem.
![]() ![]() Sorry, joke, ge zult ook een mailken krijgen maar waarschijnlijk zijt ge rapper met copy past dan dat ik de mail kan versturen naar u. |
|
|||
|
|||
Da zou wel de max zijn. Een DEPADDOCK bocht. Alle piloten verplicht om even met de lichten te knipperen daar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|