PDA

View Full Version : Mistery Bokken Cup 2 - zondag 6 april 2003


Mistery
01-04-2003, 21:36
Dit zijn de deelnemers die hun bevestiging hebben binnengestuurd voor de wedstrijd van 6 april aanstaande. Deze wedstrijd gaat door bezorgd :

Categorie 1

Jorissen Jean-Marie
Heyman Dries
Van Welsenaers Kristof
Berghmans Dave
De Beule Bart
Hollevoet Niko
Vandaele Benedikt
Dussart Dieter
Vandaele Alain

Categorie 2

Suffeleers Davy
Hendrickx Patrick
Hannaert Guy
Claessens Stijn
Golsteyn Guy
Custers Joost

Categorie Dames

Hensen Sonja
Hannaert Karo
Van Buel Lieve
Geysen Monique


Een snelle blik op de samenstelling der groepen leert ons dus dat er nog plaats is voor 1 persoon die als guestrijder kan aantreden deze wedstrijd (en eventueel in de toekomst) in categorie 1...dat zijn dus de "snelle jongens" . Deelnameprijs is 27 euro en geïnteresseerden kunnen zich in deze thread melden !

Mistery
04-04-2003, 14:07
Voor diegenen die nog overwogen die ene plaats in te nemen in categorie 1 : Too Late... Bruno Vermeersch heeft zijn deelname bevestigd !

Driesco
04-04-2003, 16:10
Ik dacht dat die niemeer ging merijden.

flugel
04-04-2003, 20:50
't circuit in Herselt is naar 't schijnt verzet (gelezen op het kartgrid forum)

Speesman
04-04-2003, 21:03
Inderdaad, het ligt nu helemaal anders (oa met een chicane op het rechte stuk). Het parcours is veel technischer geworden.

Mistery
04-04-2003, 21:08
Verdorie, ze weten het natuurlijk weer al...

En wij wilden dat als verrassing houden tegen zondag...
Het parcours is dus inderdaad serieus gewijzigd. In de hoop dat het voor alle deelnemers nog "nieuw" zal zijn, kunnen ze met gelijke wapens strijden op een prachtig technisch parcours !

Speesman
05-04-2003, 00:07
Sorry, ik wist niet dat het een verrassing moest blijven :)
Ik zal dan maar niet uitwijken over hoe het parcours ligt.

R@ce@holiC
05-04-2003, 00:21
Yes !!! oef , dacht al , kgaan hier serieus afzien tegen de rest die daar al les gehad hadden met de depaddock karting enzo :) :) :).

Laat het een spannende en vooral sportieve race worden zondag !

Béné
05-04-2003, 13:51
we gaan eens pedal to the methal duwen in Herselt :) verlang al . is tof met nieuw aangepast circuit zullen weer helemaal andere ronde tijden zijn. Ben benieuwd.

R@ce@holiC
06-04-2003, 18:36
3e in deze manche bokkencup zie , 2e podium in 2 races :). Samen met een zeer rappe Flugel die enkel is voorbijgegaan door de snelste man in koers , chapeau !!!

Als 3e gestart, direct naar de 2e plaats maar dan door achtereenvolgens een zware tik :mad: en een eigen fout 4 a 5 plaatsen teruggeslagen. Terug een paar plaatsen goedgemaakt en op de 4e plaats een hele tijd rondgereden. Dankzij een latere pitstop dan mijn voorliggers als 2e het stuur overgegeven , die 2e plaats kon bart een hele tijd behouden maar werd dan toch voorbijgereden door Benedict zodat we op een derde plaats kwamen te liggen , dewelke bart vastgehouden heeft. Merci teammaat !!!

flugel
06-04-2003, 19:15
Ikzelf was superslecht vandaag, circuit ginder licht mij totaal niet (alhoewel die wedstrijd van gisteren mss nog een beke in 't lijf zit), Benedict was idd snel, maar al bij al viel den uitslag vrij goed mee, enne Davy, voor mijn part rijd ik de rest van 't seizoen met u zenne :D

Mistery
07-04-2003, 16:11
De uitslag en het up-to-date klassement staan online op www.misteryracing.com . Het klassement heeft nogal wat wijzigingen ondergaan, doch niet wat betreft de drie leiders.
In categorie 1 blijft Jean "streepke" Marie Jorissen aan de leiding, maar wordt nu vergezeld door Dries Heyman die evenveel punten telt. Davy Suffeleers behoudt de leiding in categorie 2, doch ziet de concurrentie naderen. Bij de dames staat Sonja Hensen nog steeds op kop na haar zwaar "ongeval". Met Sonja gaat het ondertussen wat beter, maar ze houdt er wel enkele gekneusde wervels en bloeduitstortingen aan over...

Werner333
07-04-2003, 20:11
Originally posted by Mistery
Bij de dames staat Sonja Hensen nog steeds op kop na haar zwaar "ongeval". Met Sonja gaat het ondertussen wat beter, maar ze houdt er wel enkele gekneusde wervels en bloeduitstortingen aan over...

Verklaar je nader????????

Mistery
07-04-2003, 20:13
accidentje gehad en rugletsel opgelopen toen ze na een prachtige remonte haar op de tweede had weten te nestelen. Kon niet meer verderrijden en haar teamgenoot heeft dan ook (wegens "geval van overmacht") vervroegd moeten overnemen. Bleek nogal een zware aanrijding te zijn geweest, dat was haar ook aan te zien :(

Sennake
07-04-2003, 21:47
Het moet een enorme klap geweest zijn want de ganse tijd na de crash stonden de tranen Sonja in de ogen. Het gebeurde allemaal achter mijn rug zodat ik niet kon zien wie of wat er geraakt werd, maar toen ik daarna 2 ronden na elkaar Sonja passeerde zonder dat ze zich kon bewegen wist ik wel dat het toch wel ernstig was. Ik had echt te doen met het arme kind, en alhoewel ik mijn eerste overwinning in een kart-wedstrijd behaalde kon ik er niet echt plezier aan beleven. Ik hoop dat de letsels van korte duur zullen zijn, Sonja ;)

Werner333
07-04-2003, 21:51
Originally posted by Mistery
accidentje gehad en rugletsel opgelopen toen ze na een prachtige remonte haar op de tweede had weten te nestelen. Kon niet meer verderrijden en haar teamgenoot heeft dan ook (wegens "geval van overmacht") vervroegd moeten overnemen. Bleek nogal een zware aanrijding te zijn geweest, dat was haar ook aan te zien :(

Oei. Das minder. Wens ze alvast veel beterschap.

Bart.Vandecavey
07-04-2003, 21:52
Ze zou zich beter goed verzorgen en tijdje niet meer karten totdat het volledig genezen is!

Veel beterschap gewenst Peppi!

Mistery
07-04-2003, 21:59
Het zal sowieso al een tijdje duren vooralleer ze opnieuw in een kart stapt, want ik zie het niet gebeuren dat haar toestand dat in de eerste weken zal toelaten...

Ze loopt wel rond, doet vrij veel, maar wordt geplaagd door pijnscheuten die gepaard gaan met bepaalde bewegingen die ze maakt. Gaan zitten of terug rechtstaan bvb zijn zeer pijnlijk, maar wat wil je...het is pas gisteren gebeurd.

We vinden het in elk geval tof dat jullie begaan zijn met haar, en wees gerust, over afzienbare tijd zie je haar wel terug in een kart rondrijden. Bedankt alvast voor de morele support !

schumivill
07-04-2003, 22:06
Veel beterschap Sonja!Laat u maar goed soigneren dat je vlug van die pijn verlost bent!

Ik moet ook mijne teammaat bedanken want die heeft een goeie wedstrijd gereden (a la Senna,Monaco '92 ;) ) en een mooie bijdrage geleverd aan deze overwinning!Maar Sonja's pijn zette wel een domper op de vreugde uiteraard,laten we hopen dat dit niet meer voorvalt hé,al kan je dat natuurlijk niet uitsluiten,het blijft racen,maar er is een verschil tussen een vermijdbaar ongeval en een onvermijdbaar ongeval.Deze kon vermeden worden.

fordje
07-04-2003, 22:20
Ja Dries!

Bepaalde bewegingen, pijnscheuten....en dat met ene arm :D :D :D


Nee , Sonjake...houd U goed en tot 18 mei hé. Er moet wat rechtgezet worden.

BTW. Uit sympathie ivm met deze situatie post ik geen raceverslag..Het zou mss verkeerd begrepen worden.

Een ding zeker: de Bokkencup MOET een amusement blijven. Strijden ? Ja, maar niet ten kosten van....


Einde discussie

STERKTE !!

flugel
07-04-2003, 22:22
Er zullen zich misschien enkelen moeten bezinnen over waar men voor rijdt, 'k denk niet men voor een gouden paard rijdt.
Het is zeer spijtig voor Sonja en eigenlijk een anticlimax, want zaterdag heeft ze echt een superwedstrijd gereden en dan gebeurt op zondag dit... veel beterschap hé enne tot karts ;)

R@ce@holiC
07-04-2003, 23:02
Van harte beterschap sonja !

Ik hoop dat dit spijtige voorval voor enkelen tot bezinnen gaat leiden omtrent hun rijstijl de vorige karting(s)...

redje
07-04-2003, 23:20
Veel beterschap voor de ongelukkige. ;) ;) ;)

Sennake
08-04-2003, 00:28
Originally posted by schumivill
Ik moet ook mijne teammaat bedanken want die heeft een goeie wedstrijd gereden (a la Senna,Monaco '92 ;) )

Ik had eerder Boutsen in Hongarije 1990 in gedachten, maar Senna in 1992 in Monaco sluit idd beter aan bij mijn nick eh ;)

Driesco
08-04-2003, 07:17
Sonja beterschap, en als iedereen zegt dat men moet bezinnen zal ik da ook wel zeggen zeker al vind ik zelf dat ik zowel op zaterdag al op zondag één van mijn fairste weekend gereden heb.

Beemer
08-04-2003, 09:45
Veel beterschap Sonja!!!

Mistery
08-04-2003, 10:07
Originally posted by Driesco
... en als iedereen zegt dat men moet bezinnen zal ik da ook wel zeggen zeker al vind ik zelf dat ik zowel op zaterdag al op zondag één van mijn fairste weekend gereden heb.


Dit kan ik dus wel beamen. Jouw "strijd" met Dieter op zondag is zeer sportief gestreden, door beide piloten. Nog anderen hebben zich zeer sportief gedragen. Natuurlijk is het voor ons onmogelijk om de hele wedstrijd alle piloten individueel te volgen. Diegenen die opvallen doen dat meestal in negatieve zin, wat zeer jammer is.
Ook een jammerlijke vaststelling : diegenen die fouten begaan, kan je straffen door diverse maatregelen, maat de slachtoffers ervan kan je nooit hun tijd of plaats teruggeven...maar dat is sinds jaar en dag zo in de autosport, en daar moeten we ons bij neerleggen.

Laten we alles positief bekijken : als iedereen zich aan de fair-play regels houdt, dan gaan we nog een zeer mooi seizoen tegemoet in deze nieuwe Kartig Cup formule. En dat is toch de bedoeling van het geheel.
Op naar de volgende wedstrijd, die doorgaat op 18 mei, de dag van de verkiezingen. Iedereen dus in de voormiddag naar het "kleur-een-bolleke"-lokaal en dan op naar Action Kart voor de derde manche van de Mistery Bokken Cup!

Flitser
08-04-2003, 10:09
Originally posted by Driesco
Sonja beterschap, en als iedereen zegt dat men moet bezinnen zal ik da ook wel zeggen zeker al vind ik zelf dat ik zowel op zaterdag al op zondag één van mijn fairste weekend gereden heb.

Net zoals ik al bevestigd heb tegen Phillipe Dries, jullie hebben zaterdag vriend en vijand verrast met jullie rijstijl.

Jammer te horen dat er wat gebeurd is met Sonja tijdens de BokkenCup, wens haar veel beterschap.
Verzorg haar maar goed Mistery, ik weet ondertussen ook al wel dat dat nodig kan zijn na zoiets.
Ze (de snelle vrouwen van dienst) crashen niet vaak :cool: maar als ze crashen dan is het meestal vrij hard :(

Mistery
08-04-2003, 10:19
Originally posted by Flitser
Net zoals ik al bevestigd heb tegen Phillipe Dries, jullie hebben zaterdag vriend en vijand verrast met jullie rijstijl.

Bedankt Didier ! Ons resultaat was er het bewijs van dat je tegelijkertijd snel kunt rijden en toch rekening kunt houden met de tegenstanders.
We hebben ons daar echt geamuseerd en het resultaat was onverhoopt goed, want met een top 10 plaats waren we ook al tevreden geweest. Maar zoals veelal in de circuitwedstrijden is tactiek en strategie zeer belangrijk, en naast de zeer goede prestaties van de piloten, klopte ook nul dit onderdeel weer perfect.

Béné
08-04-2003, 20:27
Het beloofde zondag een toffe mooie kartdag te worden en dat is het deels ook geweest maar jammer dat het voor andere helemaal nie is geworden met in het bijzonder Sonja. Ik wens haar veel beterschap en dat die pijn vlug weg gaat. En als we met zijn allen ervoor zorgen dat alles fair blijft en dat kunnen we zeker, gaan er nog mooie wedstrijden komen want ik vond dat het voor de eerste keer ik mee deed het een toffe club was met toffe mensen dat dat zeker niet mag teleur gaan en dat zal ook wel niet als we samen aan fairplay werken!!

En voor de rest van het race gebeuren nog vond ik het een heel leuk nieuw circuitje in Herselt veel bochten dat je zeker je nie gaat vervelen in de kart :-)