![]() |
|
|
|||
|
|||
Mistery Bokken Cup 2 - zondag 6 april 2003
Dit zijn de deelnemers die hun bevestiging hebben binnengestuurd voor de wedstrijd van 6 april aanstaande. Deze wedstrijd gaat door bezorgd :
Categorie 1 Jorissen Jean-Marie Heyman Dries Van Welsenaers Kristof Berghmans Dave De Beule Bart Hollevoet Niko Vandaele Benedikt Dussart Dieter Vandaele Alain Categorie 2 Suffeleers Davy Hendrickx Patrick Hannaert Guy Claessens Stijn Golsteyn Guy Custers Joost Categorie Dames Hensen Sonja Hannaert Karo Van Buel Lieve Geysen Monique Een snelle blik op de samenstelling der groepen leert ons dus dat er nog plaats is voor 1 persoon die als guestrijder kan aantreden deze wedstrijd (en eventueel in de toekomst) in categorie 1...dat zijn dus de "snelle jongens" . Deelnameprijs is 27 euro en geďnteresseerden kunnen zich in deze thread melden ! |
|
|||
|
|||
Voor diegenen die nog overwogen die ene plaats in te nemen in categorie 1 : Too Late... Bruno Vermeersch heeft zijn deelname bevestigd !
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat die niemeer ging merijden.
|
|
||||
|
||||
't circuit in Herselt is naar 't schijnt verzet (gelezen op het kartgrid forum)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, het ligt nu helemaal anders (oa met een chicane op het rechte stuk). Het parcours is veel technischer geworden.
|
|
|||
|
|||
Verdorie, ze weten het natuurlijk weer al...
En wij wilden dat als verrassing houden tegen zondag... Het parcours is dus inderdaad serieus gewijzigd. In de hoop dat het voor alle deelnemers nog "nieuw" zal zijn, kunnen ze met gelijke wapens strijden op een prachtig technisch parcours ! |
|
||||
|
||||
Sorry, ik wist niet dat het een verrassing moest blijven
![]() Ik zal dan maar niet uitwijken over hoe het parcours ligt. |
|
||||
|
||||
Yes !!! oef , dacht al , kgaan hier serieus afzien tegen de rest die daar al les gehad hadden met de depaddock karting enzo
![]() ![]() ![]() Laat het een spannende en vooral sportieve race worden zondag ! |
|
||||
|
||||
we gaan eens pedal to the methal duwen in Herselt
![]() |
|
||||
|
||||
3e in deze manche bokkencup zie , 2e podium in 2 races
![]() Als 3e gestart, direct naar de 2e plaats maar dan door achtereenvolgens een zware tik ![]() |
|
||||
|
||||
Ikzelf was superslecht vandaag, circuit ginder licht mij totaal niet (alhoewel die wedstrijd van gisteren mss nog een beke in 't lijf zit), Benedict was idd snel, maar al bij al viel den uitslag vrij goed mee, enne Davy, voor mijn part rijd ik de rest van 't seizoen met u zenne
![]() |
|
|||
|
|||
De uitslag en het up-to-date klassement staan online op www.misteryracing.com . Het klassement heeft nogal wat wijzigingen ondergaan, doch niet wat betreft de drie leiders.
In categorie 1 blijft Jean "streepke" Marie Jorissen aan de leiding, maar wordt nu vergezeld door Dries Heyman die evenveel punten telt. Davy Suffeleers behoudt de leiding in categorie 2, doch ziet de concurrentie naderen. Bij de dames staat Sonja Hensen nog steeds op kop na haar zwaar "ongeval". Met Sonja gaat het ondertussen wat beter, maar ze houdt er wel enkele gekneusde wervels en bloeduitstortingen aan over... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
accidentje gehad en rugletsel opgelopen toen ze na een prachtige remonte haar op de tweede had weten te nestelen. Kon niet meer verderrijden en haar teamgenoot heeft dan ook (wegens "geval van overmacht") vervroegd moeten overnemen. Bleek nogal een zware aanrijding te zijn geweest, dat was haar ook aan te zien
![]() Last edited by Mistery; 07-04-2003 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Het moet een enorme klap geweest zijn want de ganse tijd na de crash stonden de tranen Sonja in de ogen. Het gebeurde allemaal achter mijn rug zodat ik niet kon zien wie of wat er geraakt werd, maar toen ik daarna 2 ronden na elkaar Sonja passeerde zonder dat ze zich kon bewegen wist ik wel dat het toch wel ernstig was. Ik had echt te doen met het arme kind, en alhoewel ik mijn eerste overwinning in een kart-wedstrijd behaalde kon ik er niet echt plezier aan beleven. Ik hoop dat de letsels van korte duur zullen zijn, Sonja
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|