PDA

View Full Version : Alesi bij Jordan ?


Finish
29-07-2001, 17:24
Rumour in the Formula One paddock this afternoon indicated that Jean Alesi may have just finished his last race with the Prost Acer team. Alesi drove a solid race to bring home his Ferrari powered Prost in sixth place, scoring valuable points for Alain Prost's team. Now the rumour suggests that Jean Alesi will be wearing Jordan yellow when the Formula One teams reconvene in Hungary in three weeks time.

Alesi was not his usual jovial self after finished in sixth place but told ITV sport that he was pleased for the team. "I am pleased as at the start we had a problem," Alesi told ITV correspondent Louise Goodman. "The first gear was too-long [and then] I saw my team-mate flying in the air and I was bit shocked, but I am pleased to have this point for sure."

Alesi was then asked about the paddock rumour that he could be racing for Jordan in the near future. "Yes it's true. But today it's a day of happiness," the French-Sicilian continued. "I will explain something a little bit later on."


bron: dailyf1.com

zie ik wel zitten moet ik zeggen. Ik geloof dat beide zelfs al eens samengereden hebben in een lagere autosportklasse.

TiBo
29-07-2001, 20:36
Waarom zou Eddie Jordan Frentzen ruilen tegen Alesi? Op geen enkel vlak kan Alesi meer bieden dan Frentzen!

I dont buy it !!

BLitzKrieg
30-07-2001, 10:00
Geloof het maar mannekes! is echt waar

Eddie en Jean zijn goede vrienden doordat alesi vroeger in Eddie's team reed (F3000 d8 ik)

Maar alain prost laat Alesi's contract doorzoeken of hij wel mag gaan, want logisch Alain wil alesi houden bij prost.

Frentzen is nie meer bij jordan, dus who cares als hij beter is dan jean. Ik vind het wel grappig dat jean naar jordan gaat, kan ie misschien weer keer race winnen? :D

Sennake
30-07-2001, 18:13
Ik weet niet of het Prost nog veel kan schelen wat Jean doet, aangezien hij naar eigen zeggen zelf de boel van de hand gaat doen???

Pascal
31-07-2001, 01:31
Heb ik ook gelezen.

Kandidaat-opkoper zou Flavio zijn die bij Benetton einde contract zou zijn.

TiBo
31-07-2001, 11:05
Originally posted by Pascal
Kandidaat-opkoper zou Flavio zijn die bij Benetton einde contract zou zijn.

Bij Benetton wel, ... bij Renault weet ik dat zo nog niet ;)

Flavio is erbij gehaald door Renault vanwege hun succes samen in 1995 (Flavio-Renault-Benetton-Schumi-Byrne-Brawn). Aangezien van deze zes slecht het eerste 'triumviraat' overblijft denk ik dat hij het niet makkelijk gaat hebben in 2002.

Mario
31-07-2001, 11:24
Ik persoonlijk zou het alleen maar toejuichen als Briatore uit de F1 verdwijnt. Maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.

Ik heb hem nooit gemogen en vanaf '91 (affaire Moreno - Schumacher) is het een regelrechte afkeer geworden, wat enkel nog maar verergerde...

Pascal
31-07-2001, 19:48
Heet van de naald.

Net gelezen op VRT TT.

Prost zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat Alesi enkel en alleen voor hem kan rijden. "Een contract is een contract" dixit Prost.

Alesi van zijn beurt zegt dat hij in Hongarije dan helemaal niet zal rijden.

De advocaten doen gouden zaken in het wereldje van de F1.

C U

BLitzKrieg
31-07-2001, 22:04
nog heter!
Alesi is zelf naar eddie gegaan om het te bespreken!

Jean dus volgend jaar bij jordan

Go Jean! VITE VITE!

Mario
01-08-2001, 08:22
Wat is er eigenlijk mis tussen Alesi en Prost ? Dat waren toch lang de beste vrienden ?

BLitzKrieg
01-08-2001, 13:39
ja maar als je kan kiezen tussen jordan of prost zou het voor mij ook nie moeilijk zijn!

Alain wil (logisch) Jean behouden omdat die vaak punten scoort, dus ja ik weer verder ook nie ze zullen wel vrienden blijven denk ik ;)

Lambo
01-08-2001, 16:26
Denk het niet BlitzKrieg: ge moet ne keer p441 van TT van de VRT lezen...

Finish
01-08-2001, 18:01
Wat is er eigenlijk mis tussen Alesi en Prost ? Dat waren toch lang de beste vrienden ?

Wat is er eigenlijk mis tussen Frentzen en Jordan ? Dat waren toch lang de beste vrienden ?

;)