![]() |
|
|
||||
|
||||
Alesi bij Jordan ?
Quote:
zie ik wel zitten moet ik zeggen. Ik geloof dat beide zelfs al eens samengereden hebben in een lagere autosportklasse.
|
||||
|
||||
Waarom zou Eddie Jordan Frentzen ruilen tegen Alesi? Op geen enkel vlak kan Alesi meer bieden dan Frentzen!
I dont buy it !!
|
||||
|
||||
Geloof het maar mannekes! is echt waar
Eddie en Jean zijn goede vrienden doordat alesi vroeger in Eddie's team reed (F3000 d8 ik) Maar alain prost laat Alesi's contract doorzoeken of hij wel mag gaan, want logisch Alain wil alesi houden bij prost. Frentzen is nie meer bij jordan, dus who cares als hij beter is dan jean. Ik vind het wel grappig dat jean naar jordan gaat, kan ie misschien weer keer race winnen? ![]() |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het Prost nog veel kan schelen wat Jean doet, aangezien hij naar eigen zeggen zelf de boel van de hand gaat doen???
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gelezen.
Kandidaat-opkoper zou Flavio zijn die bij Benetton einde contract zou zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Flavio is erbij gehaald door Renault vanwege hun succes samen in 1995 (Flavio-Renault-Benetton-Schumi-Byrne-Brawn). Aangezien van deze zes slecht het eerste 'triumviraat' overblijft denk ik dat hij het niet makkelijk gaat hebben in 2002.
|
||||
|
||||
![]()
Ik persoonlijk zou het alleen maar toejuichen als Briatore uit de F1 verdwijnt. Maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.
Ik heb hem nooit gemogen en vanaf '91 (affaire Moreno - Schumacher) is het een regelrechte afkeer geworden, wat enkel nog maar verergerde...
|
|||
|
|||
Heet van de naald.
Net gelezen op VRT TT. Prost zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat Alesi enkel en alleen voor hem kan rijden. "Een contract is een contract" dixit Prost. Alesi van zijn beurt zegt dat hij in Hongarije dan helemaal niet zal rijden. De advocaten doen gouden zaken in het wereldje van de F1. C U |
|
||||
|
||||
nog heter!
Alesi is zelf naar eddie gegaan om het te bespreken! Jean dus volgend jaar bij jordan Go Jean! VITE VITE! |
|
||||
|
||||
Wat is er eigenlijk mis tussen Alesi en Prost ? Dat waren toch lang de beste vrienden ?
|
||||
|
||||
ja maar als je kan kiezen tussen jordan of prost zou het voor mij ook nie moeilijk zijn!
Alain wil (logisch) Jean behouden omdat die vaak punten scoort, dus ja ik weer verder ook nie ze zullen wel vrienden blijven denk ik ![]()
|
||||
|
||||
Denk het niet BlitzKrieg: ge moet ne keer p441 van TT van de VRT lezen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|