PDA

View Full Version : Club Brugge - St. Truiden

Serre
03-05-2003, 18:50
Voor diegene die geen Canal Plus hebben of niet aanwezig zijn in het Jan Breydelstadion
Stand na 45' Cl. Brugge - STVV 1 - 0 ( G. Englebert )

Beemer
03-05-2003, 20:19
Allé ondertussen is de match afgelopen op een 1-1 eindstand, waaraan brugge genoeg had om de 12de landstitel binnen te halen. Dit seizoen zeker verdiend, de laatste titel dateerde van '98. Proficiat Brugge.

JPMontoya
03-05-2003, 20:59
proficiat Club, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik wel een anti-FCB man ben!

Finish
03-05-2003, 21:22
Het hele seizoen door de betere club. Verdiende titel in een toch wel armzalig en laagstaand seizoen Belgisch voetbal.

Maar na regen komt zonneschijn ! Volgend jaar staat rsca weer bovenaan, gevolgd door een ex aequo tussen Antwerp en GBA :D :cool:

A.J.
03-05-2003, 21:28
Originally posted by Serre
Voor diegene die geen Canal Plus hebben of niet aanwezig zijn in het Jan Breydelstadion
Stand na 45' Cl. Brugge - STVV 1 - 0 ( G. Englebert )

Ik wist niet dat jij canal plus had voor de "sport" :D :D :D

Beemer
03-05-2003, 23:26
Originally posted by JPMontoya
proficiat Club, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik wel een anti-FCB man ben!

je bent niet alleen http://www.afterparty.messageboard.nl/forum/images/smiles/smilie_rafc.gifRAFChttp://www.afterparty.messageboard.nl/forum/images/smiles/smilie_rafc.gif

Beemer
03-05-2003, 23:27
Originally posted by Beemer
je bent niet alleen http://www.afterparty.messageboard.nl/forum/images/smiles/smilie_rafc.gif RAFC http://www.afterparty.messageboard.nl/forum/images/smiles/smilie_rafc.gif

flugel
04-05-2003, 00:04
Soit, wat al vast stond sinds de winterstop is eindelijk een feit... het bestuur is allezins goed bezig met het oog op volgend seizoen (herschikking bestuurstop, aantrekken van Degryse), de doelstelling voor volgend seizoen is kwartfinales CL zegt men, ik hoop dat men het waarmaakt.

voor de rest... WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!!
en voor diegene die der nog moesten aan twijfelen, koopt maandag ne keer de gazet, der staat sinds jaren nog ne keer een deftig ploeg in op de kampioenenposter :D

Scapa
04-05-2003, 11:32
Achja, de Brugse boeren winnen ook nog eens iets. Er waren weer veel behulpzame arbiters nodig die gooiden met onterechte penalty's voor F(*c*i*g) CB en steeds dubieuze beslissingen in hun voordeel floten. Dan krijgen ze nog eens 5-1 op hun doos van hun naaste achtervolger... Kortom een "verdiende" kampioen ;)

Beemer
04-05-2003, 11:58
Originally posted by stijnconinx
Achja, de Brugse boeren winnen ook nog eens iets. Er waren weer veel behulpzame arbiters nodig die gooiden met onterechte penalty's voor F(*c*i*g) CB en steeds dubieuze beslissingen in hun voordeel floten. Dan krijgen ze nog eens 5-1 op hun doos van hun naaste achtervolger... Kortom een "verdiende" kampioen ;)

De ploegen die vooraan staan worden altijd licht bevooroordeelt door de scheidsrechters, daar is nu eenmaal niets aan te doen. Maar toch is brugge terecht kampioen.

flugel
04-05-2003, 12:07

tssssss... kleingeestig ventje... bijna 100 doelpunten gemaakt, maar 30 tegen, 3 keer meer gewonnen dan die paarse gastjes tja dan kunde idd wel spreken vd scheidsrechter meehebben, sebiet ga je nog zeggen dat de scheidsrechter ze der zelf ingelegd heeft...

Tja, den Anderlecht heeft dees jaar ne keer niks, dan is't logisch zeker dat er slechte verliezers zijn

Oneliner
04-05-2003, 12:41
Ja ze zijn verdient gewonne, maar hadden idd het geluk aan hun zijde. Maarkom, iedereen op zijn beurt heeft dat wel eens hé. Zo herinner ik de 1-0 van Brugge - Rafc. => goal gevallen uit vrij trap. De fout had de scheids niet gezien want stond met de rug naar de bal, en geen van de lijnrechters vlagde. Maar door de reactie van het publiek floot hij => 1-0

Dat zijn van die spijtige momenten hé.

Maarkom, proficiat FCB, ge hebt et verdient

Scapa
04-05-2003, 20:03
Originally posted by flugel
tssssss... kleingeestig ventje... bijna 100 doelpunten gemaakt, maar 30 tegen, 3 keer meer gewonnen dan die paarse gastjes tja dan kunde idd wel spreken vd scheidsrechter meehebben, sebiet ga je nog zeggen dat de scheidsrechter ze der zelf ingelegd heeft...

Tja, den Anderlecht heeft dees jaar ne keer niks, dan is't logisch zeker dat er slechte verliezers zijn

Ironie in m'n post niet echt duidelijk zeker, in het vervolg een smily meer er in zetten :) Gezien de voorsprong is het natuurlijk wel duidelijk wie er kampioen moest worden dit jaar. Hopelijk slagen Brugge en Anderlecht er volgend jaar in de CL in meer potten te breken dan dit jaar het geval was.

sledge
04-05-2003, 20:06
Zeker een verdiende titel van Brugge, maare KV Mechelen forever! :D

flugel
04-05-2003, 20:39
Ironie in m'n post niet echt duidelijk zeker, in het vervolg een smily meer er in zetten :) Gezien de voorsprong is het natuurlijk wel duidelijk wie er kampioen moest worden dit jaar. Hopelijk slagen Brugge en Anderlecht er volgend jaar in de CL in meer potten te breken dan dit jaar het geval was.

Ironie was meer dan duidelijk zenne :D laat mij toch ff genieten eh, na 4 jaar niks...
'k begrijp wel waarom ge just vandaag spreekt over zowel anderlecht als brugge in de CL, stel dat ge da gisteren zou gepost hebben en ze verloren ;)

Ottooke
04-05-2003, 22:03
Originally posted by Oneliner
Maar door de reactie van het publiek floot hij => 1-0

Dat kan inderdaad van invloed zijn. Ik heb onlangs een artikel gelezen waarin stond dat men een test had gedaan met een aantal scheidsrechters.
De ene groep scheidsrechters kreeg beelden (zonder geluid) te zien en moesten oordelen of zij al dan niet zouden fluiten.
De andere groep scheidsrechters kreeg beelden met geluid en zij floten 20% van de gevallen meer dan de eerste groep!

Kortom, de ploeg met de meest luidruchtige supporters heeft een enorm voordeel bij de thuismatchen :D

Brugge heeft de titel dit jaar zeker verdiend, Anderlecht is ook verdiend 2e geworden.

Ik vind het wel spijtig dat Mechelen en Lommel uit de eerste klasse vallen op zo'n manier die niets met sport te maken heeft.

Oneliner
04-05-2003, 22:30
Achja, wanbeleid hé.
GBA heeft zich nog net kunnen redden.
Het overgrote deel van de clubs zien momenteel zwarte sneeuw.
voorlopig is overleven voor velen de eerste (en misschien enige) bekommernis. Maar das een ander probleem.

Feit is, brugge kampioen, en terecht
Hopen op een spannender seizoen, en moge het voetbal van antwerpse kant hoge toppen scheren. Wij (RAFC) mochten alvast niet klagen vandaag!

Beemer
04-05-2003, 22:32
Originally posted by Ottooke
Kortom, de ploeg met de meest luidruchtige supporters heeft een enorm voordeel bij de thuismatchen :D

Dit is ook niet altijd waar, maar weeral eerder voor de ploegen die aan de kop van het klassement staan.

Originally posted by Ottooke
Ik vind het wel spijtig dat Mechelen en Lommel uit de eerste klasse vallen op zo'n manier die niets met sport te maken heeft.

Dit hebben ze eigenlijk wel aan zichzelf te danken, en vooral aan de manier waarop ze met hun budget zijn omgesprongen.

Maarten
05-05-2003, 12:13
Originally posted by sledge
Zeker een verdiende titel van Brugge, maare KV Mechelen forever! :D

zij maar zeker!