![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Voor diegene die geen Canal Plus hebben of niet aanwezig zijn in het Jan Breydelstadion
Stand na 45' Cl. Brugge - STVV 1 - 0 ( G. Englebert ) |
|
||||
|
||||
Allé ondertussen is de match afgelopen op een 1-1 eindstand, waaraan brugge genoeg had om de 12de landstitel binnen te halen. Dit seizoen zeker verdiend, de laatste titel dateerde van '98. Proficiat Brugge.
|
|
||||
|
||||
proficiat Club, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik wel een anti-FCB man ben!
|
||||
|
||||
Het hele seizoen door de betere club. Verdiende titel in een toch wel armzalig en laagstaand seizoen Belgisch voetbal.
Maar na regen komt zonneschijn ! Volgend jaar staat rsca weer bovenaan, gevolgd door een ex aequo tussen Antwerp en GBA ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Re: Club Brugge - St. Truiden
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Soit, wat al vast stond sinds de winterstop is eindelijk een feit... het bestuur is allezins goed bezig met het oog op volgend seizoen (herschikking bestuurstop, aantrekken van Degryse), de doelstelling voor volgend seizoen is kwartfinales CL zegt men, ik hoop dat men het waarmaakt.
voor de rest... WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!! en voor diegene die der nog moesten aan twijfelen, koopt maandag ne keer de gazet, der staat sinds jaren nog ne keer een deftig ploeg in op de kampioenenposter ![]() |
|
||||
|
||||
Achja, de Brugse boeren winnen ook nog eens iets. Er waren weer veel behulpzame arbiters nodig die gooiden met onterechte penalty's voor F(*c*i*g) CB en steeds dubieuze beslissingen in hun voordeel floten. Dan krijgen ze nog eens 5-1 op hun doos van hun naaste achtervolger... Kortom een "verdiende" kampioen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, den Anderlecht heeft dees jaar ne keer niks, dan is't logisch zeker dat er slechte verliezers zijn |
|
||||
|
||||
Ja ze zijn verdient gewonne, maar hadden idd het geluk aan hun zijde. Maarkom, iedereen op zijn beurt heeft dat wel eens hé. Zo herinner ik de 1-0 van Brugge - Rafc. => goal gevallen uit vrij trap. De fout had de scheids niet gezien want stond met de rug naar de bal, en geen van de lijnrechters vlagde. Maar door de reactie van het publiek floot hij => 1-0
Dat zijn van die spijtige momenten hé. Maarkom, proficiat FCB, ge hebt et verdient
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zeker een verdiende titel van Brugge, maare KV Mechelen forever!
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 'k begrijp wel waarom ge just vandaag spreekt over zowel anderlecht als brugge in de CL, stel dat ge da gisteren zou gepost hebben en ze verloren ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|