PDA

View Full Version : Mistery Bokken Cup III - zondag 18 Mei te Hasselt

Mistery
08-05-2003, 16:31
Beste Kartingrijders,

Volgende week zondag, 18 mei 2003, staat de derde wedstrijd van de Mistery Bokken Cup op het programma.
De timing ziet er als volgt uit :

Aanwezig zijn om uiterlijk 14.00u in Action Kart te Hasselt
Briefing : 14.15u
Kwalificatie : 14.30u
Wedstrijd : 14.50u-15.40u

Hierbij wordt iedereen die aan deze wedstrijd deelneemt, verzocht zijn/haar deelname te bevestigen aan descom@pandora.be , en dit uiterlijk op maandag 12 mei 2003.
Zoals bij de vorige twee manches, zijn er ook nu weer de nodige trofeëen voorzien.

Met sportieve groeten,

Dries De Smet
De Bokkenrijders

WIE VAN DE PADDOCKERS ZAL ER ZIJN ???

R@ce@holiC
08-05-2003, 18:00
Ik mits vervoer (ik weet het het klinkt raar als hasselaar maar mijn broerke heeft die dag zijn communie en er is dan dus een feestmaal voor de familie in hotel schoofs aant station en papa wilt me dus daarom niet brengen ziet ge :(...)

schumivill
08-05-2003, 18:28
Ik ga er deze maal nie bij zijn,Béné en Dieter wel,daar de volgende twee data vallen met een F1 GP en ik een absolute die-hard ben en deze dus nie wil missen :)

Mistery
10-05-2003, 18:32
Zoals iedereen, zal ik hier dan toch ook maar vermelden dat ik er weer bij zal zijn op 18 mei. Rugske is weer helemaal in form, dus gasten, tel me er maar bij!

Moet tegenwoordig zelf ook al een bevestiging doen bij mij ventje. het is al erg geworden met de jeugd van tegenwoordig :p

Gepost by Peppi

flugel
10-05-2003, 19:01
Originally posted by Mistery

Moet tegenwoordig zelf ook al een bevestiging doen bij mij ventje. het is al erg geworden met de jeugd van tegenwoordig :p

Gepost by Peppi

Da zal em graag horen :D

ralff1
11-05-2003, 12:07
Ik zal er ook weer bij zijn vond het de vorige keer leuk ;)

joost
11-05-2003, 20:45
ik durf niet meer als JM meedoet...

Mistery
12-05-2003, 08:51
De voorlopige inschrijvingslijst ziet er als volgt uit :

Cat I :

Heyman Dries
Jorissen Jean-Marie
Vermeersch Bruno
Van Welsenaers Kristof
De Beule Bart
Vandaele Benedict
Dussart Dieter
Berghmans Dave
Hollevoet Niko

Cat II :

Golsteyn Guy
Claessens Stijn
Hendrickx Patrick
Custers Joost
Jan-Franz Lemmens
Thimister Christian

- Hannaert Guy zal niet aanwezig zijn wegens arbeidsomstandigheden.
- Suffeleers Davy kan ook niet van de partij zijn

Cat Dames :

Van Buel Lieve
Geyssens Monique
Hensen Sonja

- Hannaert Karo is afwezig

Sennake
12-05-2003, 09:11
Ik zal er ondanks een communiefeest toch bij zijn. Waarschijnlijk zal ik wel vlak na de finish richting Antwerpen verdwijnen...

joost
12-05-2003, 19:41
Ik kan wel voor vervoer zorgen voor Karo als papa en dochter dat ok vinden?

Béné
13-05-2003, 12:11
Zal er ook zijn. Ben benieuwd heb nog nooit op dat circuitje gereden. c u in hasselt :bye:

JFL
13-05-2003, 12:41
Laat de reguliere inschrijvers zich nu maar melden...

Als er echt een plaatske overblijft in cat-II wil ik gerust wel meerijden. Ben normaal ongeveer even rap als Joost. Heb in Hasselt wel nog nooit gereden...

Bye,
JFL
(de andere helft van het Dailysportscar-team)

joost
13-05-2003, 14:55
Originally posted by JFL
Ben normaal ongeveer even rap als Joost. Heb in Hasselt wel nog nooit gereden...

waarbij even rap natuurlijk te interpreteren is als: "aan de toog, voor de TV..."

Joost :rolleyes:

R@ce@holiC
13-05-2003, 18:10
Ik kan melden dat ik wegens het communiefeest van mijn broerke NIET in staat zal zijn mijn leiderspositie in het klassement cat 2 te verdedigen :( ...

Hiermede is mijn schrapresult een feit :( ...

Mistery
13-05-2003, 18:47
Originally posted by JFL
Laat de reguliere inschrijvers zich nu maar melden...

Als er echt een plaatske overblijft in cat-II wil ik gerust wel meerijden. Ben normaal ongeveer even rap als Joost. Heb in Hasselt wel nog nooit gereden...

Bye,
JFL
(de andere helft van het Dailysportscar-team)

De firma Lemmens heeft dus geluk...er blijft inderdaad een plaatsje vrij in Cat II , maar dan moet je wel snel zijn om jouw deelname te bevestigen aan descom@pandora.be .

JFL
13-05-2003, 21:27
De firma Lemmens heeft dus geluk...er blijft inderdaad een plaatsje vrij in Cat II , maar dan moet je wel snel zijn om jouw deelname te bevestigen aan descom@pandora.be .

Prima zo, :worship:

Dat hoeft geen tweede keer gezegd. Ik zal dus zondag in Hasselt wel komen meerijden. Joost, begin al maar te oefenen (neen, niet aan uwen tv).

Tot zondag folks!
JFL

JFL
13-05-2003, 21:28

N.B.: 't staat op mail ook...

Mistery
13-05-2003, 21:30
En die bevestiging heb ik ondertussen binnen. De deelnemerslijst, hoger in deze topic terug te vinden, is dan ook aangepast.

Mistery
16-05-2003, 14:31
Zo, de lijst is volledig, alle inschrijvingen kunnen geraadpleegd worden op de eerste page van deze topic. Aan alle deelnemers : veel succes aanstaande zondag !

JFL
19-05-2003, 00:13
tiens,

Al middernacht en nog altijd geen wedstrijdverslag...
Zal dan zelf maar een poging wagen: prima kwalificatie van Jean-Marie zette mij op de derde startplaats en via een incidentje tussen sonja en ?jurgen lag ik na een halve ronde al helemaal vooraan op een circuit dat ik van haar noch pluim ken. FINE.

Voluit gaan dus. Na een paar ronden voelde ik toch steeds meer gekriebel van Jurgen in mijn nekvel. Op zich geen probleem. Maar enkele ronden later, na een blauwe vlag en voorafgaand een zware preek daaromtrent, zet ik me dus netjes opzij. Om vervolgens ronden lang Jurgens achterkant onveilig te maken. Gedubbelden zorgden aanvankelijk voor een hoop extra lol in dit leuke gevecht. Maar Jurgen had blijkbaar iets teveel lol met een van de gedubbelden - resultaat: iets met de bandenmuur, niks meer van teruggezien. Uiteindelijk zowat iedereen behalve Joost en Jurgen op een ronde gezet (mercie Sennake, voor mij alleszins netjes uit de weg gegaan). Kartje binnengezet met P1 en een mooie voorsprong.

Jean-Marie aan de slag: snel en zonder veel problemen deze positie verdedigend. Was zo happy met het resultaat dat ik een stuk van de wedstrijd zelfs niet meer gekeken heb. Of toch: ineens in een flits zie ik J-M en een gedubbelde samen de eerste chicane induiken (zie layout Action Kart: da's daar niet de plaats voor). Haar recht op mijn armen, hoewel we een ronde los lagen. Enfin, 2 minuten later was de buit binnen.

Well done, J-M.
Ikke happy. Heb nu plots een echte beker op mijn kast staan.

wooow,
JFL :gas:

Mistery
19-05-2003, 09:23
De deelnemers aan de Mistery Bokken Cup kregen naar goede gewoonte reeds enkele uren na afloop van de race de wedstrijdfiche via mail, evenals het up-to-date klassement.

Op vraag van enkele geďnteresseerden volgt hieronder de uitslag en een samenvatting van het klassement. De wedstrijdfiche en het volledige klassement kunnen vanaf deze avond geraadpleegd worden op www.misteryracing.com .

Mistery Bokken Cup : wedstrijd 3 (Action Kart Hasselt)

1. Jan-Frans Lemmens / Jean-Marie Jorissen
2. Sonja Hensen / Bruno Vermeersch
3. Jurgen Evers / Dave Berghmans
4. Joost Custers / Bart De Beule
5. Monique Geysen / Dieter Dussart
6. Guy Golsteyn / Kristof Van Welsenaers
7. Lieve Van Buel / Christian Thimister
8. Stijn Claessens / Niko Hollevoet
9. Patrick Hendrickx / Benedict Vandaele

PROFICIAT aan alle deelnemers !

Klassement na drie wedstrijden (top drie per categorie) :

Cat. 1 (13 geklasseerd)

1. Jean-Marie Jorissen 27.5 ptn
2. Bruno Vermeersch 25 ptn
3. Bart De Beule 19.5 ptn

Cat. 2 (8 geklasseerd)

1. Guy Golsteyn 25 ptn
2. Stijn Claessens 23.5 ptn
3. Patrick Hendrickx 21 ptn

Cat. Dames (4 geklasseerd)

1. Sonja Hensen 34 ptn
2. Lieve Van Buel 26 ptn
3. Monique Geysen 25.5 ptn

Sennake
19-05-2003, 09:53
Ik had gisteren al door dat ik ondanks mijn 6e plaats een goede zaak ging doen in het klassement en zie : ik sta zowaar op kop!

Dat is toch wel enigszins een onverhoopt succes!

Nu gaan we trachten die plaats te consolideren eh...

R@ce@holiC
19-05-2003, 21:33
Ik ben zoals verwacht me een wedstrijd te missen niemeer 1e :( maar de prijzen worden op't einde uitgedeeld , who knows ;) alleman moet 1 result laten vallen he :)

flugel
19-05-2003, 22:33
't seizoen is wel nog lang, maar 'k geniet toch (zo lang het kan) van mijn 3de plaats in categorie 1, de wedstrijd zelf, chrono's was een ramp voor mezelf, een geluk dat Joost wel direkt het goeie ritme had in koers, super gereden Joost!! Al bij al tevreden met de 4de plaats, maar 'k hoop dat men volgende keer iets minder blauw vlagt zodat je toch tenminste de kans krijgt een positie te verdedigen...

joost
20-05-2003, 15:08
dank u wel mijn waarde vriend,

Joost