View Full Version : Spa Euro Race - Race
1 KUMPEN
2 Kuismanen
3 Penders
Toerisme
1 Van Bellingen Leyssens
2 De Radermecker
3 Beckers
de volledige uitslag kan je hier (http://www.race-rally.be/2003/spaeurorace2003/results/liveresults/belr.htm) vinden
NGT Racing
09-06-2003, 01:27
Het was een genot,
lang geleden dat er nog zo een mooie gevechten te zien waren aan de source en de busstop,
degenen die er niet waren hadden ongelijk.
Een Tweede plaats TB een Derde touring en een 14de algemeen was ons deel van de race. Gewoon prachtig als voorbereiding op de 24 uur van Zolder.
De volledige stand kan je vinden op www.m-s-e.org
Mooie wedstrijd, mede door het weer ...
Wij hebben alvast een mooie 3de en 4de, 9de en 19de algemeen !!!
1ste en 2de GTB, 1ste Guest, ....
Je kan ons raceverslag en 86 belcar-foto's terugvinden op www.rtm-racing.be
Oneliner
09-06-2003, 11:04
MSE, gelieve enkel te posten als je ook iets anders te doen hebt dan enkel je site te vermelden aub, de eindstand van uw team ofzo zouden hier OP ZIJN MINST wel mogen bijstaan hé,; als je hier dan toch iets post.
Voor de rest, ik heb de race niet gezien, maar ze was blijkbaar wel spannend. Heef tde Corvette een probleem gehad, of kon hij gewoon niet mee met de vipers??(en enkele porsches ;))
Niet gezien ? hoe is dat mogelijk ... er was live streaming op het net zelfs !!!!
Originally posted by karld
Niet gezien ? hoe is dat mogelijk ... er was live streaming op het net zelfs !!!!
er zijn mensen die moeten studeren :rolleyes:
Oneliner
09-06-2003, 11:38
Ok, ik doe geen hoge school of unief, maar ik wil u gerust mijn cursus filosfie is kopiëren zenne :)
76blz puur filosfische materie. En dna het feit dat da exaam monderling is...
Anyway, ik vind het knap dat die live streaming er was, zoiets mogen ze stiekem voor mij altijd wel doen zenne, die livestream.
Kheb wel een piepklein stukje gezien van de classic race- die vond ik wel spannend...
NGT Racing
09-06-2003, 11:47
Weet er iemand of de baanpost die gewond is geraakt bij het ongeval tussen de Viper van de Britten en de BMW Severich OK is ?
ja, volgens pitstop.tv was er een baanpost gewond geraakt door een losvliegend wiel ofzoiets ...
De laatste twee koersen kreeg ik toch een raar gevoel als ik na de koers door de pitlane liep. Vorige keer al een mooi pak brokken, o.a. de RTM-Porsche (da's blijkbaar toch goed in orde geraakt). Deze keer bestond de collectie o.a. uit een donkerrode Viper (weinig aan te zien, maar toch behoorlijk veel schade - grind in de motor en de achterophanging weg), de GLPK biturbo ("volgende week rijdt die weer rond", vond ik bij GLPK toch nogal optimistisch klinken) en de BMW van Severich (impact aan 241 km/u - als dat geen perte totale is).
Laat iemand met verstand van zaken maar eens uittellen wat zoiets kost. Gelukkig valt de menselijke schade op het eerste zicht wel mee (heeft er iemand nieuws van de marshal??). Bert beetje geschrokken en Georg Severich kon er al mee lachen...
Originally posted by Gilles
ja, volgens pitstop.tv was er een baanpost gewond geraakt door een losvliegend wiel ofzoiets ...
Verhaal dat ik gehoord heb was dat hij over de afsluiting wilde springen om ter hulp te snellen en daarbij een knie gekwetst heeft... Ik hoop dat het niet erger is dan dat.
vincentdb2001
09-06-2003, 13:16
Originally posted by JFL
De laatste twee koersen kreeg ik toch een raar gevoel als ik na de koers door de pitlane liep. Vorige keer al een mooi pak brokken, o.a. de RTM-Porsche (da's blijkbaar toch goed in orde geraakt). Deze keer bestond de collectie o.a. uit een donkerrode Viper (weinig aan te zien, maar toch behoorlijk veel schade - grind in de motor en de achterophanging weg), de GLPK biturbo ("volgende week rijdt die weer rond", vond ik bij GLPK toch nogal optimistisch klinken) en de BMW van Severich (impact aan 241 km/u - als dat geen perte totale is).
Er was nog een crash : de Marcos van Cor Euser, aan het uitkomen van "Bruxelles" : wiel afgebroken (dacht ik), en nog een gevaarlijke situatie : in de dubbele linkse was er een wagen in de grindbak gestrand, dicht bij de baan. Terwijl de baancommissarissen de wagen aan het duwen waren, vloog er een bmw op een paar meters van de wagen & marshalls... Had slecht kunnen aflopen... En alsof het nog niet genoeg was, spinde er ook nog een Porsche (gele), in de zone... :rolleyes:
Vincent
vincentdb2001
09-06-2003, 13:21
Originally posted by FLAT6
Weet er iemand of de baanpost die gewond is geraakt bij het ongeval tussen de Viper van de Britten en de BMW Severich OK is ?
bron : www.pitstop.tv
De vierde race voor de Belcar is weer ontsierd door een zwaar ongeval. Nu is er wel een gewonde gevallen. Een baanpost raakte gewond door een losgeslagen wiel. De Belcar-organisatie moet dringend onderzoeken hoe dit soort incidenten kan vermeden worden.
De marshal werd geraakt door een wiel van de BMW van Georg Severich, die vol inreed op de Viper van een Brits duo. De Viper kampte met problemen en reed volgens Guino Kenis (teammaat van Severich) zonder licht rond, op een moment dat de duisternis aan het vallen was. ( :rolleyes: )
Severich had na de dubbele linkse net de Vandevelde-BMW ingehaald, toen hij in de Viper plofte. De krachtige BMW M3 GTR, die toen tweede was, werd zwaar geraakt en lijkt afgeschreven.
Erger was de blessure van de baanpost. Het is voorlopig niet bekend, hoe zwaar de marshal gekwetst is.
Hoopelijk loopt alles goed af voor de Marshall.
Vincent
oneliner
of de corvette een probleem gehad heeft ? ik zou het niet weten. Moest je het nog niet weten, die wagen is van een ander team.
Oneliner
09-06-2003, 14:43
Ja dat weet ik wel... :)
Maar het is een RACE thread waar over de RACE gesproken wordt, dus van welk team het is doet hier nu striekem niet zoveel ter zake é
vincentdb2001
09-06-2003, 14:46
Originally posted by Oneliner
Heef tde Corvette een probleem gehad, of kon hij gewoon niet mee met de vipers??(en enkele porsches ;))
De Corvette is niet gecrasht/gespind. Maar ze hebben misschien technische problemen gehad, dat weet ik niet. Ze stonden tijdens een paar minuten wel op de eerste plaats !!
Vincent
R@ce@holiC
09-06-2003, 14:50
Wagen van severich is er erg aan toe. Achter op de Peele-Cook viper ingereden die zonder licht reed. Georg schakelde juist naar 6e op dat moment. Hij heeft nog alles "toegegooid" maar kon de aanrijding niet vermijden. De viper is licht beschadigd de severich BMW is er erger aan toe.
Ook de andere G&A bmw is gecrasht en nogwel in de 1e ronde :(. Bij een uitwijkmanouvre over de witte lijn gereden (die door dat regenweer superglad was) en dus uitgebroken achteraan en boven op de raidillon de muur in
Enkele hoofdpunten van zondag kan je hier (http://www.race-rally.be/2003/spaeurorace2003/multimedia/streaming/video/wmv/presslaunch.asp?Ref=69) op de site van race-rally.be terugvinden.
R@ce@holiC
09-06-2003, 15:02
:(:(:(
Voor :
http://users.pandora.be/misteryracing/sevvoor.jpg
Na :
http://users.pandora.be/misteryracing/sev1.jpg
http://users.pandora.be/misteryracing/sev2.jpg
NGT Racing
09-06-2003, 17:15
Originally posted by vincentdb2001
Er was nog een crash : de Marcos van Cor Euser, aan het uitkomen van "Bruxelles" : wiel afgebroken (dacht ik), en nog een gevaarlijke situatie : in de dubbele linkse was er een wagen in de grindbak gestrand, dicht bij de baan. Terwijl de baancommissarissen de wagen aan het duwen waren, vloog er een bmw op een paar meters van de wagen & marshalls... Had slecht kunnen aflopen... En alsof het nog niet genoeg was, spinde er ook nog een Porsche (gele), in de zone... :rolleyes:
Vincent
Beelden bij de tekst
http://www.race-rally.be/2003/spaeurorace2003/multimedia/streaming/Default.asp
in vind dat die marshalls er nogal cool bij blijven, ik zou ernaartoe gaan, hun helmke afzetten en eens goed aan hun oren trekken, vooral de snelheid van de gele porsche is tegen de goede manieren voor een situatie onder geel :no:
Beelden bij de tekst
http://www.race-rally.be/2003/spaeurorace2003/multimedia/streaming/Default.asp
in vind dat die marshalls er nogal cool bij blijven, ik zou ernaartoe gaan, hun helmke afzetten en eens goed aan hun oren trekken, vooral de snelheid van de gele porsche is tegen de goede manieren voor een situatie onder geel :no:
idd stevig bedenkelijk daar .... 2 auto's eraf onder geel :rolleyes:
De Corvette is niet gecrasht/gespind. Maar ze hebben misschien technische problemen gehad, dat weet ik niet. Ze stonden tijdens een paar minuten wel op de eerste plaats !!
Vincent
Corvette heeft een paar kleine probleemkes gehad. Niks ernstigs, maar onnozele euvels (o.a. problemen met de ruitenwisser...) die wel wat tijd kosten. Op het einde van de koers zou (niet bevestigd) er ook nog een lekke band zijn geweest.
Originally posted by airco
idd stevig bedenkelijk daar .... 2 auto's eraf onder geel :rolleyes:
Da's inderdaad de kern van het probleem. Gele vlag lijkt voor sommige rijders het signaal om verloren tijd goed te maken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Vraagt om een stevige preek en zonodig wat sancties!!
Anderzijds, sommige incidenten zijn gewoon niet te vermijden. Ook de zware crash van Severich was pure BAD LUCK. Die Viper had blijkbaar net wat grind opgepikt (volgens Cook zelfs niet door hun eigen schuld, maar doordat een tragere over de kerbs ging). Hun verhaal was dat het grind in de motor veel schade heeft aangericht, zodat ze zelfs geen elektrisch circuit meer hadden, dus geen lichten, en ze probeerden te bollen tot op een veilige plek. Severich heeft die onverlichte, bijna stilstaande Viper gewoon niet gezien - of slechts wanneer het te laat was - en is er dus aan 241 km/u achterop geknald...
Hij vroeg zich wel af waarom er geen witte vlag gezwaaid werd.
Ik vond de start wel raar. ene helft was al gestart en 30s later komt de rest van het veld eraan ? :confused:
Oneliner
09-06-2003, 20:44
Misschien bewust om velig door Source en Eau Rouge te geraken?
Misschien bewust om velig door Source en Eau Rouge te geraken?
De Belcar start na de source he ..... of vergis ik me ?
tis volgens mij enkel de F1 die voor de source start ...
Sportscar starten daar ook. Alle vorig jaar toch.
vincentdb2001
09-06-2003, 20:51
Denk ik ook. Ik heb nog nooit een race zien starten aan de F1 kant, buiten de Euro F3000 en de F1's.
*** edit ***
En de sportcars dus ;) ....
NGT Racing
09-06-2003, 20:54
Ik zou niet weten hoe ze het veld in twee gedeeld zouden hebben,
of ze nu voor of na de source starten maakt niet echt veel uit want het gaat toch om een rollende start he,
ik moet wel zeggen dat bij de vorige race de koplopers sterk hebben ingehouden naarmate ze de startlijn aan de uniroyal toren naderden, het middenveld dat ondertussen vol opaccellereerde euh versnelde, moest bijzonder hard remmen enkele meters later hetgeen toch een vrij gevaarlijke situatie opleverde
Oneliner
09-06-2003, 20:59
Ok ok, mes excuses :)
NGT Racing
09-06-2003, 21:08
Ok ok, mes excuses :)
:worship:
wheepie mijn eerste excuses
:D :D :D
Theeuws had problemen in de opwarmingsronde, en dat heeft het gat gemaakt vlak voor de start.
De Corvette heeft tijdens Vannerum zijn stint zonder werkende ruitenwisser gereden.
De meeste wagens zijn vertrokken op slicks ( de rest is er in de eerste ronde komen halen ), maar het circuit lag niet "droog", en dan is het op eieren rijden. Zelfs onder gele vlag kan dan een schuiver soms niet te voorkomen zijn...
En wij zijn 2de in TA geworden, wat een fantastisch resultaat is met een nieuwe zelfgebouwde wagen en heel opgevend is voor de aankomende 24 uur van Zolder !
Dit voorval doet me erg veel denken aan het ongeval tijdens de World Series toen meerdere Yarissen van de baan gingen of nog maar juist hun wagen onder controle konden houden in de Terlaemenbocht. Toen zijn er wel 2 gewonden gevallen.
Het was dezelfde situatie als deze, een blinde bocht en een gladde baan.
Op het moment dat je die wagen vlak op je af komen zorg je ervoor dat je wegkomt en als die wagen voorbij is probeer je zo vlug mogelijk de andere wagen uit het grind te halen omdat er altijd gevaar is tijdens zo'n actie. Je denkt er niet eens aan om die piloot eens tegen zijn voeten te gaan geven.
Overigens heeft de piloot die het ongeval dat ik hierboven heb beschreven bij zijn volgende race een vinger te zien gekregen van de hele ploeg op post 13. Ik ben er bijna zeker van dat de collega baancommissarissen in Spa dat dit weekend ook wel gedaan zullen hebben.
Het wordt gevaarlijk voor al die vrijwilligers langs de baan. Er moet niet veel meer gaan gebeuren dit seizoen of het hek is van de dam volgens mij.
Originally posted by AlainH
De meeste wagens zijn vertrokken op slicks ( de rest is er in de eerste ronde komen halen ), maar het circuit lag niet "droog", en dan is het op eieren rijden. Zelfs onder gele vlag kan dan een schuiver soms niet te voorkomen zijn...
Als je weet dat je op slicks rijdt en de baan niet droog is, dan moet je je rijstijl aanpassen, een slipper kan gebeuren (ook als je je rijstijl aanpast) maar de 2 wagens die daar van de baan zijn gegaan tijdens een gele vlag, dat kan ik nooit goedkeuren.
Die gele vlag wordt niet voor niets gezwaaid.
... de Marcos van Cor Euser, aan het uitkomen van "Bruxelles" : wiel afgebroken (dacht ik), ......
Vincent
Volgende de wedstrijdinfo zu Cor Euser zijn aandrijving op één wiel hebben verloren. Dus het wiel zelf was niet afgebroken,..
Ondanks de uitvaller toch een mooie prestatie. Idem voor de Severich BMW van G&A ..
Als je gisteren op kop lag kreeg je problemen..., Euser, Severich, Selleslagh, ...zelfs de Viper van GLPK stond zo'n 4 ' te "kamperen" in de pits.
Dat beloofd voor de 24 uren...!
Originally posted by fordje
Volgende de wedstrijdinfo zu Cor Euser zijn aandrijving op één wiel hebben verloren. Dus het wiel zelf was niet afgebroken,..
Als je is kijkt naar da filmpje op race-rally.be dan zie je dat wiel wel degelijk wegrijden zonder de wagen.
OK, dan heb jij gelijk... en de wedstrijdinfo niet (maar dat was gisteren wel eens meer het geval... :( )
Uitendelijk weten we wat de oorzaak is,...wat niets afdoet aan de uitvaller
BTW, zulke filmkes kan ik niet afspelen, mediaplayer wil dat niet bij mij :Offtopic:
OK, dan heb jij gelijk... en de wedstrijdinfo niet (maar dat was gisteren wel eens meer het geval... :( )
Uitendelijk weten we wat de oorzaak is,...wat niets afdoet aan de uitvaller
BTW, zulke filmkes kan ik niet afspelen, mediaplayer wil dat niet bij mij :Offtopic:
Ik stond ginder op dat moment, wiel was idd alleen weg, heeft die wagen al bij al nog goed onder controle kunnen houden... eigenlijk spijtig dat net hun dit moest overkomen was toch één van de snellere wagens in koers.
R@ce@holiC
09-06-2003, 22:57
Originally posted by flugel
Ik stond ginder op dat moment, wiel was idd alleen weg, heeft die wagen al bij al nog goed onder controle kunnen houden... eigenlijk spijtig dat net hun dit moest overkomen was toch één van de snellere wagens in koers. Tja dan kun je ook zeggen dat het net ons (G&A Racing) moet overkomen dat Georg op ne viper zonder licht inrijdt e , het had evengoed een viper of porsche kunnen zijn die daarop inrijdt e , het was zeker en vast een verdiend podium geweest na Guino zijn super regenstint maar wederom tegenslag...
NGT Racing
09-06-2003, 23:04
Originally posted by R@ce@holiC
Tja dan kun je ook zeggen dat het net ons (G&A Racing) moet overkomen dat Georg op ne viper zonder licht inrijdt e , het had evengoed een viper of porsche kunnen zijn die daarop inrijdt e , het was zeker en vast een verdiend podium geweest na Guino zijn super regenstint maar wederom tegenslag...
Inderdaad bijzonder jammer,
jullie hebben zeker de toeschouwers waar voor hun geld gegeven: een powerslide van 20 meter aan de source op een halfdroog wegdek, de prachtige sound van de wagen zijn maar enkele van de redenen om elke race weer te komen kijken.
Ik hoop van harte dat jullie alles weer tip top in orde krijgen voor de 24 uren en daar de achterstand kan inhalen.
Originally posted by R@ce@holiC
Tja dan kun je ook zeggen dat het net ons (G&A Racing) moet overkomen dat Georg op ne viper zonder licht inrijdt e , het had evengoed een viper of porsche kunnen zijn die daarop inrijdt e
eigenlijk had ik liever niemand daar zien op inrijden...
R@ce@holiC
09-06-2003, 23:09
Originally posted by flugel
eigenlijk had ik liever niemand daar zien op inrijden... Natuurlijk natuurlijk , ik ook zenne...
R@ce@holiC
09-06-2003, 23:13
jullie hebben zeker de toeschouwers waar voor hun geld gegeven: een powerslide van 20 meter aan de source op een halfdroog wegdek, de prachtige sound van de wagen zijn maar enkele van de redenen om elke race weer te komen kijken.
Ik hoop van harte dat jullie alles weer tip top in orde krijgen voor de 24 uren en daar de achterstand kan inhalen. Tis idd te hopen. Ook de andere G&A Racing wagen is gecrasht en nog wel in de 1e ronde boven op de Raidillon :( . Daar is toch ook nogal wat schade aan ze , nie zo veel als de wagen van Kenis Severich maar toch schade is schade en dat wens je niemand toe...
Ik hoop van harte dat jullie alles weer tip top in orde krijgen voor de 24 uren en daar de achterstand kan inhalen.
Ere wie ere toekomt:
G&A was volgens mij de ster van deze Belcar-manche! (zonder daarmee afbreuk te doen aan de prestaties van de andere teams) Podium en schitterende tweede plaats waren absoluut verdiend. Maar het noodlot beslist... Als ik Georg gisteren bezig hoorde zien we dit BMW-kanon niet meer terug. Kapot is kapot.
Bouwen aan een nieuwe dus, maar blijkbaar niet tegen de 24u.
het klassement (ik kan hier namelijk geen excelfiles posten) kan je terugvinden op onze website ...
http://www.rtm-racing.be
Piet Konijn
10-06-2003, 13:40
Ja voor diegene die zich zouden afvragen waarom de 35 van de famile geerinckx zo ver op de grid stond, wel dit kwam door een te lange versnellingsbak en een te lange pont, en daarmee duurde het een eeuwigheid tegen dat die wagen op toeren kwam en geloof me op francorchamps is dat dodelijk, Het probleem was dat er voor het ogenblik geen andere beschikbaar was en dat we ons tevreden moesten stellen met deze configuratie...
De race begon al heel raar doordat de wagen van Theeuws stil stond aan de busstop, maar eenmaal vertrokken ging alles vlekkeloos totdat er een stortbui kwam en roet in het eten gooide, er was namelijk water in de racecomputer gekomen en dit gaf dus kortsluiting, Dit euvel kon opgelost worden maar nam veel tijd in beslag... Maar hebben dan toch de wedstrijd kunnen uitrijden... Maar er had meer ingezeten.....
een te lange pond (of hoe shrijf je dat), [/B]
schrijven schrijf je dus met sch en pond is waarschijnlijk (achter)brug of in het Français pont met een 't'...
Zwarte zondag was het eergisteren voor G&A Racing...
Deze week wordt er na een grondige inspectie nagegaan wat er met de V8 gaat gebeuren. De impact ( op dat moment in 6de versnelling) was een serieuze klapper. Het lijkt erop dat het seizoen er op zit maar het is dus nog afwachten. Ook het feit dat de wagen enkel nog voor volgend jaar gehomologeerd is zal doorwegen bij de beslissing.
De 6 cylinder is ook serieus gehavend: ophanging en roulementen rechtsvoor en rechsachter stuk, differentieel en aandrijfassen een serieuze tik gehad en moeten vervangen worden, spatborden rechts en voorbumper stuk, boïte-koeling,.... een serieuze lijst en een hoop werk. Door deze tweede nul-score moet er een goed resultaat behaald worden tijdens de 24u om nog kans te maken op de titel. We zullen in ieder geval niets aan het toeval overlaten ;)
Mika 2000
11-06-2003, 00:22
Ten eerste veel sterkte toegewenst aan G&A Racing......
Voor SRT was het een prima weekend, de Corvette deed wat hij moest doen, maar er kwamen wel een paar addertjes boven, niet qua afstelling of motorgebeuren alleen domme gebreken....zoals de ventilatie die stuk ging samen met de ruitenveger....!!! Marc Vannerum heeft toch nog zijn relais uitgereden waardoor wel de rondetijden terugvielen....en meerdere pitstops moesten gemaakt worden.... Een 5de plaats is zeker niet slecht voor dit eerste jaar waar de auto volledig moet gekend worden om volgend seizoen voor de top te gaan strijden..... Maar voor de 24U van Zolder staan we er zeker goed voor....
Volledig verslag en veel foto's op onze site.... :rolleyes:
Hey Flat6,
Kan je het filmpje niet op mediaplayer zetten ook dan kan ik het ook zien en ik denk velen onder ons ook.
Alvast bedankt
bien :worship:
Originally posted by bien
Hey Flat6,
Kan je het filmpje niet op mediaplayer zetten ook dan kan ik het ook zien en ik denk velen onder ons ook.
Ik kan dat hier bekijken met mediaplayer 7.
=> Bestand - URL openen - en de onderstaande url plakkenhttp://mediaserver01.cybernet.be/cybernet/spaeurorace2003/ser2003-Sund01.wmv
=> en heb je al de streaming faq (http://www.race-rally.be/2003/spaeurorace2003/multimedia/faq/default.htm) bekeken?
Bart ,
Heel lief van u .
Ik heb het geprobeerd ,maar het lukt me niet .
Ik heb mediaplayer 9 en heb de stappen gedaan zoals jij zegt maar zonder succes.
toch bedankt
:bye:
wat de BMW 74 betreft, kan er me iemand vertellen waarom die op D3 banden vertrok bij zo koud weer. En wetende dat er nog D5 gebruikt is bij de training.
omdat nen D3 2uur meegaat en nen D5 maar een paar ronden.
Thats why
dan zou ik gezien de weersomstandigheden een D4 gebruiken , na een uur of is toch iedereen moeten binnenkomen voor wet banden te halen. Nu is jullie wagen al na één ronde uitgeschakeld, spijtig voor het kampioenschap
idd spijtig voor het kampioenschap, maar of het nu D3/D4 of D5 was, het resultaat was hetzelfde geweest, met 2 wielen op de witte meet en rondgegaan. Spijtig voorval, maar ook piloten kunnen fouten maken. Nu alles op alles zetten voor de 24u en niets aan het toeval overlaten.
mja zo is er achteraf altijd wel een uitleg he ..... regen en dergelijke zijn moeilijk op voorhand in te schatten ....
Oneliner
11-06-2003, 12:57
Bart ,
Heel lief van u .
Ik heb het geprobeerd ,maar het lukt me niet .
Ik heb mediaplayer 9 en heb de stappen gedaan zoals jij zegt maar zonder succes.
toch bedankt
Heb je recente videocodecs op je pc staan?
Wat zijn dat juist ?
bien :confused:
Originally posted by ROEL
idd spijtig voor het kampioenschap, maar of het nu D3/D4 of D5 was, het resultaat was hetzelfde geweest, met 2 wielen op de witte meet en rondgegaan. Spijtig voorval, maar ook piloten kunnen fouten maken. Nu alles op alles zetten voor de 24u en niets aan het toeval overlaten.
Met de 24H vorig jaar heb ik dat ook iemand zien doen in de eerste rondes. :no: :fight:
R@ce@holiC
11-06-2003, 16:04
Originally posted by Megane
Met de 24H vorig jaar heb ik dat ook iemand zien doen in de eerste rondes. :no: :fight: :( Ge ziet dus dat het iedereen kan overkomen he... :frusty:
megane
wie was diene artist ?
Originally posted by ikke
megane
wie was diene artist ?
Blonde BV ;) J D T
Wat zijn dat juist ?
bien :confused:
Gaat het over die bandentypes ?
Awel:
Die D-codes zijn bandentypes. Elk soort band heeft zijn voor-en nadelen. Een zachte band geeft veel grip, maar slijt snel. Een hardetre band gaat langer mee maar heeft minder grip..
Elk merk heeft dan nog zijn eigen types en samenstellingen die er dan ook mee voor zorgen dat de wagen (in combinatie van wagen , piloot, motor,afstelling...) in de best mogelijke configuratie de baan op kan.
Fordje ik denk dat ze die Codecs voor haar Mediaplayer bedoelt. Awel, ik zou het niet kunnen zeggen: ken er namelijk ook de ballen van :D
ZEG...!!. nu wist ik ook is iets interessant.... :+ :+ :D
(Offtopic) :no: OK back to topic !
R@ce@holiC
11-06-2003, 20:08
Om even back on topic te gaan :
http://www.4x4hoogstraten.com/gna/images/Belcar/Euro/wim1.jpg
Foto : B.L.Diffusion - http://www.spa-francorchamps.be :
AUW.....!
Die komt hard aan!
Van een actiefoto gsproken zeg !
AUW.....!
Die komt hard aan!
Inderdaad, betonnen muur eh :frusty:
Nog een opvallende vaststelling: snelste ronde in koers van Lamot-Couwberghs, maar liefst 3 seconden sneller als de tweede snelste ronde (GLPK Viper). :eek:
Heeft denk ik veel te maken met bandenkeuze van GLPK
vincentdb2001
11-06-2003, 22:03
Mooie beelden op dit filmpje, met commentaar van onder andere Danny Dubois en Vincent Vosse, klik hier (http://www.hibn.com/video/spa_euro_race.html)
Vincent
spijtig dat ze de beelden op het einde, van het podium niet wat laten doorgaan ... anders konden we zien hoe Anthony zijn fles champagne naar onder gooit en deelt met het team :):):):):)
Fordje ,
Merci voor de technische ondersteuning , weer al iets dat ik geleerd heb ;)
Ge geeft toevallig geene cursus , bij wijze dat ik dan beter over alles kan meespreken en van dat " dom blondje" imago afgeraak.
:D
R@ce@holic ,
Prachtige foto , dat is een goeie om in te sturen , ben zeker dat ge daar mee in de prijzen valt.:applaus:
groetjes, bien
Ge geeft toevallig geene cursus , bij wijze dat ik dan beter over alles kan meespreken en van dat " dom blondje" imago afgeraak.
:D
wie beweert dat jij een dom blondje bent?
trouwens, mooie foto R@ce@holic
R@ce@holiC
12-06-2003, 12:58
Voor alle duidelijkheid de foto is nie door mij genome (spijtig genoeg) :) bron staat er onder ;)
Wel dat is me al vaak duidelijk gemaakt .
Dat blijkt een normale reactie te zijn van mannen die een blonde vrouw zien.
Niet dat ik dat erg vindt hoor, meestal maak ik daar zelfs gebruik van om hen die indruk te laten en dan plots scherp uit de hoek te komen. ;)
Grappig om dan hun reactie te zien.
bien
Wel dat is me al vaak duidelijk gemaakt .
Dat blijkt een normale reactie te zijn van mannen die een blonde vrouw zien.
Kan ik niet ontkennen :p
trouwens, hoe zit het nu met de bmw van GnA, gaat die nog 'herstelt' worden voor de 24 uren ?
R@ce@holiC
12-06-2003, 13:08
de 74 wel , de 57 heb ik zo mijn twijfels of we die alsnog terugzien , ze zouden mischien nu beter ne nieuwen bouwen aangezien ze met dien nog maar 1 jaar mogen rijden dus dan daar enorm geld in stoppen voor 1 jaar nog .. kweetet nie
Wat iedereen zich nu toch al een tijdje afvraagt (of ikke in elk geval):
Bien, dat fotoke in de linkerkolom, ben jij dat zelf??
('t is offtopic, 'k weet het)
Originally posted by JFL
Wat iedereen zich nu toch al een tijdje afvraagt (of ikke in elk geval):
Bien, dat fotoke in de linkerkolom, ben jij dat zelf??
('t is offtopic, 'k weet het)
amai :eek: , als da zo is, dan moogt zeker is binnenspringen in bonheiden! tis nie ver hé! ;)
maar ik meen mij te herinneren dat dat een oude sig van iemand anders was!
Wel ik wou dat het waar was.
Maar je weet , de meeste dromen zijn bedrog.... :o
Nee, effe serieus nu , ik ben in ieder geval geen pitspoes .
Vraag maar een beschrijving aan Fordje en Sennake ;)
Ik zal op de 24 u van Zolder zijn dus dan krijgt ge de kans zelf een oordeel te vellen. :D
groetjes bien
Ik zal op de 24 u van Zolder zijn dus dan krijgt ge de kans zelf een oordeel te vellen. :D
Ik zal er zijn en kom met alle plezier eens kennismaken. Maar 't was zeker niet mijn bedoeling om u te 'beoordelen'!! :rolleyes:
Bye,
Jan
Wees gerust , zo heb ik het ook ni opgenomen ze ;)
En da's afgesproken tot in Zolder.
bien :bye:
Wel Maarten das inderdaad in de buurt, laat maar iets weten dan kunnen we is een terraske doen .
Ik vindt het altijd plezant om nieuw mensen te leren kennen.
Trouwens heb net gezien dat ge ook ne " vis " zijt, net als ik, ik verjaar 3 dagen voor u.
Da zijn de goeie hé!!!! :p
groetjes, bien
Trouwens heb net gezien dat ge ook ne " vis " zijt, net als ik, ik verjaar 3 dagen voor u.
Da zijn de goeie hé!!!! :p
groetjes, bien [/B][/QUOTE]
als ge dat maar weet :p
vissen roelen, k ben er ook eentje.. ma bon, offtopic...
fordje, pmt is een persoonsbeschrijving door van bien ;-)
Zeg jongens,
Misschien kunnen we een gezamelijke verjaardagsfuif houden?
Ge weet hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
bientje
Originally posted by Gilles
Kan ik niet ontkennen :p
trouwens, hoe zit het nu met de bmw van GnA, gaat die nog 'herstelt' worden voor de 24 uren ?
Het chassis bleek toch niet zo erg geraakt te zijn als eerst gevressd werd, alleen, alle airodynamika en koelsystemen terug aankopen voor een model dat nog maar 1 jaar gehomologeerd is vinden we een beetje gek. In de loop van voldende week word er dan beslist wat we juist gaan doen. Wait en see
Alle ik zal jullie allemaal eens gelukkig maken zie.
Aan jullie de eer om "onze" Bien hier terug te vinden.
http://users.pandora.be/fordje/BIEN/MVC-413F.JPG
En dan nu allemaal weer mooi ONTOPIC he. Anders gaan we hier dikke last krijgen met onze mod's ! :fight:
(en ze hebben gelijk,.. dit is geen Euro Races meer he..., maar ja. Voor een lieve dame moet je plaats maken ;) )
Fordje ,
Lief van je , laat ze nu maar zoeken hé ;)
Maar voor een beter resultaat ( geen verwijt aan de fotograaf)
,zal ik volgende keer is echt poseren , :o .
bien
Vincent
Tiens dan hedde toch meer gezien dan ik. Ik stond voor de dubbele linkse, heb nix van gezien. K kan ook mis zijn zenne.
Alle ik zal jullie allemaal eens gelukkig maken zie.
Aan jullie de eer om "onze" Bien hier terug te vinden.
http://users.pandora.be/fordje/BIEN/MVC-413F.JPG
En dan nu allemaal weer mooi ONTOPIC he. Anders gaan we hier dikke last krijgen met onze mod's ! :fight:
(en ze hebben gelijk,.. dit is geen Euro Races meer he..., maar ja. Voor een lieve dame moet je plaats maken ;) )
Foto toch al beter dan t resultaat. Ging echt ni vooruit deze keer. Zeker van dat Joyce ni de 3de piloot was??? :confused:
Originally posted by JFL
Hij vroeg zich wel af waarom er geen witte vlag gezwaaid werd.
's Nachts worden er geen vlaggen gebruikt. Wel reflecterende panelen.
Wel ik denk ni als Joyce moest gereden hebben dat ze het er beter vanaf had gebracht, zeker ni met die weersomstandigheden.
Ze hebben veel tijd verloren met het vervangen van de kapote alternator .
bien
Ahzo, k vond em toch abnormaal traag gaan voor ne bi-turbo.
BTW Bientje, zijt gij de rechtse op diene foto? Tis ma ne gok hoor.
Neen , dus gok maar opnieuw... ;)
Hint , ik luister heel aandachtig :)
er is een beetje gelijking met mijn foto icoontje
bientje
Bart.Vandecavey
17-06-2003, 14:35
*mod ik mag eigenlijk niet gokken want ik weet het...
Goed geraden Bart , :applaus:
volgende keer trakteer ik u een pint.
bien
bientje
Aangezien ge zegt da ge een blondje zijt, kan da toch nie moeilijk zijn, denk ik toch.
bientje
Dan ist de linkse! Heb k gewonne? :)
:bye: :bye:
Yes, Yes, Yes , helemaal juist.:applaus:
Dus dan kunt ge me makkelijker herkennen op de 24u van Zolder.
groetjes, Bien
Yes, Yes, Yes , helemaal juist.: applaus:
groetjes, Bien :D :D :D :D
Yes, Yes, Yes , helemaal juist.: applaus:
groetjes, Bien
Joehoe! :) K zal u wel herkenne ma gij mij?
Shit , neen,
maar das dan simpel dan zoekt ge mij maar op hé!!! ;)
bientje
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.