![]() |
|
|
||||
|
||||
SPA EURO result
1 KUMPEN
2 Kuismanen 3 Penders Toerisme 1 Van Bellingen Leyssens 2 De Radermecker 3 Beckers |
|
||||
|
||||
Het was een genot,
lang geleden dat er nog zo een mooie gevechten te zien waren aan de source en de busstop, degenen die er niet waren hadden ongelijk. |
|
|||
|
|||
Een Tweede plaats TB een Derde touring en een 14de algemeen was ons deel van de race. Gewoon prachtig als voorbereiding op de 24 uur van Zolder.
De volledige stand kan je vinden op www.m-s-e.org
visit www.m-s-e.be Last edited by mse; 09-06-2003 at 14:28. |
|
|||
|
|||
Mooie wedstrijd, mede door het weer ...
Wij hebben alvast een mooie 3de en 4de, 9de en 19de algemeen !!! 1ste en 2de GTB, 1ste Guest, .... Je kan ons raceverslag en 86 belcar-foto's terugvinden op www.rtm-racing.be |
|
||||
|
||||
MSE, gelieve enkel te posten als je ook iets anders te doen hebt dan enkel je site te vermelden aub, de eindstand van uw team ofzo zouden hier OP ZIJN MINST wel mogen bijstaan hé,; als je hier dan toch iets post.
Voor de rest, ik heb de race niet gezien, maar ze was blijkbaar wel spannend. Heef tde Corvette een probleem gehad, of kon hij gewoon niet mee met de vipers??(en enkele porsches ![]()
|
|||
|
|||
Niet gezien ? hoe is dat mogelijk ... er was live streaming op het net zelfs !!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ok, ik doe geen hoge school of unief, maar ik wil u gerust mijn cursus filosfie is kopiëren zenne
![]() 76blz puur filosfische materie. En dna het feit dat da exaam monderling is... Anyway, ik vind het knap dat die live streaming er was, zoiets mogen ze stiekem voor mij altijd wel doen zenne, die livestream. Kheb wel een piepklein stukje gezien van de classic race- die vond ik wel spannend...
|
||||
|
||||
Weet er iemand of de baanpost die gewond is geraakt bij het ongeval tussen de Viper van de Britten en de BMW Severich OK is ?
|
|
||||
|
||||
ja, volgens pitstop.tv was er een baanpost gewond geraakt door een losvliegend wiel ofzoiets ...
|
|
||||
|
||||
De laatste twee koersen kreeg ik toch een raar gevoel als ik na de koers door de pitlane liep. Vorige keer al een mooi pak brokken, o.a. de RTM-Porsche (da's blijkbaar toch goed in orde geraakt). Deze keer bestond de collectie o.a. uit een donkerrode Viper (weinig aan te zien, maar toch behoorlijk veel schade - grind in de motor en de achterophanging weg), de GLPK biturbo ("volgende week rijdt die weer rond", vond ik bij GLPK toch nogal optimistisch klinken) en de BMW van Severich (impact aan 241 km/u - als dat geen perte totale is).
Laat iemand met verstand van zaken maar eens uittellen wat zoiets kost. Gelukkig valt de menselijke schade op het eerste zicht wel mee (heeft er iemand nieuws van de marshal??). Bert beetje geschrokken en Georg Severich kon er al mee lachen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er was nog een crash : de Marcos van Cor Euser, aan het uitkomen van "Bruxelles" : wiel afgebroken (dacht ik), en nog een gevaarlijke situatie : in de dubbele linkse was er een wagen in de grindbak gestrand, dicht bij de baan. Terwijl de baancommissarissen de wagen aan het duwen waren, vloog er een bmw op een paar meters van de wagen & marshalls... Had slecht kunnen aflopen... En alsof het nog niet genoeg was, spinde er ook nog een Porsche (gele), in de zone... ![]() Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Hoopelijk loopt alles goed af voor de Marshall. Vincent
<a href=http://www.vdb-race-pics.com>www.vdb-race-pics.com </a> Last edited by vincentdb2001; 09-06-2003 at 13:25. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|