View Full Version : GP F1 Frankrijk - De Race !
Ralfke wordt groot, vanop pole naar de overwinning met een dominante Williams. Danku Michelin !
Geen tops en flops, ik heb een deel van de race geeneens bekeken :D
(hoewel ik Renault wel onder flop kan rekenen)
Originally posted by Finish
Ralfke wordt groot, vanop pole naar de overwinning met een dominante Williams. Danku Michelin !
Geen tops en flops, ik heb een deel van de race geeneens bekeken :D
(hoewel ik Renault wel onder flop kan rekenen)
1 woord voor deze race: BORING
ik zal de toppers en de floppers dan maar eens opschrijven zeker.
toppers:
WILLIAMS (!!!!!!!) : Ongelofelijk welke vooruitgang dit team de voorbije maanden gemaakt heeft. Met hun huidige vormpeil zou ik ze zelfs in de rol van titelfavoriet willen zetten.
MICHELIN (!!!!): Bridgestone wordt stilaan met de grond gelijk gemaakt ...... Prachtwerk
Ralf Schumacher: Laat al die criticasters die de voorbije jaren twijfelden aan zijn capaciteiten als toppiloot ff zweten. Sjieke pole, perfecte race ..... TOP
M.Schumacher: Hoewel hij met 3e niet tevreden kan zijn doet Michael het beste wat met zijn Bridgestone geschoeide wagen mogelijk is. De schade beperken en zo zijn titelambities gaaf houden.
floppers:
McLaren: Flopper is misschien een streng oordeel voor McLaren als je 4e en 5e wordt ...... Toch moeten ze er zich in Woking van bewust zijn dat de titelkansen slinken.
Bridgestone (!!!!!): Alarmfase ROOD ..... Deze F1-campagne is fameus negatieve reclame aan het worden voor Bridgestone. Bij Ferrari zullen ze er niet mee lachen dat hun titelkansen slinken ten gevolge van trage ontwikkeling bij Bridgestone.
Renault: 2 keer motor kapot op de thuismarkt. Ook stevig negatieve reclame.
Voor de rest was de race ongelofelijk saai. Het kampioenschap is pakken spannender als vorig jaar, maar op de baan is daar niks van te merken.
Sway Bar
06-07-2003, 17:45
Originally posted by airco
Voor de rest was de race ongelofelijk saai. Het kampioenschap is pakken spannender als vorig jaar, maar op de baan is daar niks van te merken.
Volledig mee eens en dan durven ze nog ronden lang Barrichello achter Villeneuve tonen :confused:
race? Welke race?!? Ben gewoon gaan lopen.
kartboyke
06-07-2003, 18:37
ik ben in slaap gevallen, komt ook wel een beetje door mijn weinige nachtrust vd afgelopen dagen.
Ma toch, BMW rules gewoon hé mensen
De races vertonen weinig spanning, het kampioenschap daarentegen kan nog alle kanten op :
http://www.depaddock.eu/sennake/f1stand.jpg
Ik tel nu minstens 4 titelkandidaten, en als BMW even sterk blijft presteren als op dit ogenblik, zal Raikkonen snel bijgebeend zijn en mag Michael zich aan een offensief van zijn broertje verwachten. Tenzij JPM nog iets achter de hand houdt...
Wat ook opvalt : Ralf is de enige piloot die al in ELKE race punten gepakt heeft. Je moet het maar doen, als "verloren gewaande" piloot!
Wait and see zeker?
Oneliner
06-07-2003, 18:57
Het kampioenschap is veeeel spannender dan de race was :)
floppers:
McLaren: Flopper is misschien een streng oordeel voor McLaren als je 4e en 5e wordt ...... Toch moeten ze er zich in Woking van bewust zijn dat de titelkansen slinken.
Compleet mislukte stop voor Coulthard mag gerust onder "flop" gecatalogeerd worden.
Weet er iemand trouwens wat er, blijkbaar buiten beeld, met Kimi gebeurd is? -Die had toch serieus wat voorsprong op DC en MS, dacht ik?
Jan.
=---
die kloof was ongeveer 5 seconden.
Kimi ging enkele ronden vroeger dan schumi pitten. Na zijn pitstop verloor hij heel wat tijd in traffic.
Originally posted by kartboyke
Ma toch, BMW rules gewoon hé mensen
na een paar jaar mag da ook wel ies he :rolleyes:
Oneliner
06-07-2003, 22:57
ja ok, maar het gat dat ze op enkele races gedicht hebben vindek anders wel imposant.
fast freddy
07-07-2003, 10:35
ik vind dat ralf voor de zesde keer heeft bewezen dat niet enkel michael de beste schumacher is...nu kunnen ze voor de tweede keer bij williams gaan feesten.
wel spijtig van renault...twee opgaves in hun thuiswedstrijd.
Originally posted by fast freddy
ik vind dat de ralf et zalig eeft gedaan...nu kunne ze voor de tweede keer bij williams gaan feeste.
wel spijtig an renault...twee opgaes in hun thuiswedstrijd
Off topic, ik weet het en mijn excuses daarvoor, maar een "hoofdredacteur" die zoveel letters achterwege laat, daar krijg ik hartzeren van ;)
jan
fast freddy
07-07-2003, 11:45
ja sorry hoor (ik ben gewoon om op fora's het abn achter me te laten maar dus niet op dit forum)
en maakt niet uit of het nu off topic is ik vind dat iemand met 517 posts wel best een een groentje met 12 posts mag terecht wijzen
jah en ik ben inderdaad een "hoofdredacteur" van tuned2race.
maar ik ben er nog wel eentje in beginschoenen
ps:is al de tweede keer op twee minuten dat ik een soortgelijke commentaar krijg. het blijkt dus weldegelijk dat op dit forum taalgebruik belangrijk is.
Als je jezelf "fast" noemt moeten wij er wel vlug bij zijn hé ;)
Je blijkt het alleszins snel begrepen te hebben en dat is gewoon fijn.
jan
Originally posted by fast freddy
ik vind dat ralf voor de zesde keer heeft bewezen dat niet enkel michael de beste schumacher is...nu kunnen ze voor de tweede keer bij williams gaan feesten.
Met alle respect he .... Maar uit een paar overwinningen gaan besluiten dat Ralf even goed is Michael :rolleyes: :rolleyes: :+
Alle respect voor de prestatie van Ralfke zele ... maar tis niet dat hij zijn Broerke nu van de troon aan het stoten is als beste Schumacher ..... Dan moet bij nog wel ff voortdoen
Williams was goed door goede michelins en, zoals Saelens zei, Frank Durney. En als het waar is wat Saelens zei, dat Durney enkel de gewichtsverdeling veranderde, dan was het erg bij Williams, ze werken me allemaal professionals en niemand denkt aan de gewichtsverdeling.
Originally posted by Obi-Jan
Compleet mislukte stop voor Coulthard mag gerust onder "flop" gecatalogeerd worden.
Zeker omdat hij op de Nürburgring ook al te vroeg wegwou.
Originally posted by raceboy
Zeker omdat hij op de Nürburgring ook al te vroeg wegwou.
Deze keer was het wel de fout van de lollypopman hoor, die had DC al het vertreksein gegeven voordat de tankman klaar was...
fast freddy
07-07-2003, 20:48
Met alle respect he .... Maar uit een paar overwinningen gaan besluiten dat Ralf even goed is Michael :rolleyes: :rolleyes: :+
Alle respect voor de prestatie van Ralfke zele ... maar tis niet dat hij zijn Broerke nu van de troon aan het stoten is als beste Schumacher ..... Dan moet bij nog wel ff voortdoen
het is inderdaad niet zo dat het verschil tussen die twee zal worden uitgemaakt in een paar races...maar toch.
ik bedoelde eerder gewoon dat de twee schumachers best wel snel konden zijn :D als je begrijpt waar ik naartoe wil
.........waarschijnlijk niet
Originally posted by HHugo
Deze keer was het wel de fout van de lollypopman hoor, die had DC al het vertreksein gegeven voordat de tankman klaar was...
heeft die mens geen spiegels?
Originally posted by yvdp
Die gebruikt ge dan nie ze.
Originally posted by yvdp
'tuurlijk dat, maar zijn aandacht is op de lollypop-man gericht.
Jan.
=---
't Is zoals Vigneron al zei : in zo'n geval reageert ge zoals bij het doven van het rode licht bij de start (of zelfs bij een verkeerslicht). Dan kijk je ook niet nog eens in je spiegels, de lichten doven en weg zijn ze zonder zich vragen te stellen. Ze gaan er van uit dat ze die persoon blindelings kunnen vertrouwen.
Vorig jaar of zo heeft er bij Ferrari zich toch ook een gelijkaardig incident voorgedaan ?
fast freddy
08-07-2003, 10:01
bij ferrari weet ik ni maar er gebeuren vaak nog zo van die dingen. o.a in de DTM de wagen reed al weg toen die "boor" voor de centrale moer vast te draaien er nog opzat.
Of laurent aiello reed weg toen ze nog aan het tanken waren.
dus je ziet...zo'n ongelukje is snel gebeurd.
Originally posted by Mario
Vorig jaar of zo heeft er bij Ferrari zich toch ook een gelijkaardig incident voorgedaan ?
Zowel bij Ferrari, als Williams en McLaren is da de laatste jaren al gebeurd.
F1 - Ralf wint snertrace in Magny-Cours
op pitstop.tv
'k Heb dus chance dat ik niet ben blijven doorkijken :D
Leuke titel :)
ze zullen het dan vooral op de Franse regisseur bedoeld hebben.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.