![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Frankrijk - De Race !
Ralfke wordt groot, vanop pole naar de overwinning met een dominante Williams. Danku Michelin !
Geen tops en flops, ik heb een deel van de race geeneens bekeken ![]() (hoewel ik Renault wel onder flop kan rekenen)
|
||||
|
||||
Re: GP F1 Frankrijk - De Race !
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik zal de toppers en de floppers dan maar eens opschrijven zeker.
toppers:
floppers:
Voor de rest was de race ongelofelijk saai. Het kampioenschap is pakken spannender als vorig jaar, maar op de baan is daar niks van te merken.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
race? Welke race?!? Ben gewoon gaan lopen.
|
||||
|
||||
ik ben in slaap gevallen, komt ook wel een beetje door mijn weinige nachtrust vd afgelopen dagen.
Ma toch, BMW rules gewoon hé mensen
|
||||
|
||||
De races vertonen weinig spanning, het kampioenschap daarentegen kan nog alle kanten op :
![]() Ik tel nu minstens 4 titelkandidaten, en als BMW even sterk blijft presteren als op dit ogenblik, zal Raikkonen snel bijgebeend zijn en mag Michael zich aan een offensief van zijn broertje verwachten. Tenzij JPM nog iets achter de hand houdt... Wat ook opvalt : Ralf is de enige piloot die al in ELKE race punten gepakt heeft. Je moet het maar doen, als "verloren gewaande" piloot! Wait and see zeker? Last edited by Sennake; 06-07-2003 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Het kampioenschap is veeeel spannender dan de race was
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Weet er iemand trouwens wat er, blijkbaar buiten beeld, met Kimi gebeurd is? -Die had toch serieus wat voorsprong op DC en MS, dacht ik? Jan. =---
|
||||
|
||||
die kloof was ongeveer 5 seconden.
Kimi ging enkele ronden vroeger dan schumi pitten. Na zijn pitstop verloor hij heel wat tijd in traffic.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ja ok, maar het gat dat ze op enkele races gedicht hebben vindek anders wel imposant.
|
||||
|
||||
ik vind dat ralf voor de zesde keer heeft bewezen dat niet enkel michael de beste schumacher is...nu kunnen ze voor de tweede keer bij williams gaan feesten.
wel spijtig van renault...twee opgaves in hun thuiswedstrijd.
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 07-07-2003 at 11:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
|
||||
|
||||
ja sorry hoor (ik ben gewoon om op fora's het abn achter me te laten maar dus niet op dit forum)
en maakt niet uit of het nu off topic is ik vind dat iemand met 517 posts wel best een een groentje met 12 posts mag terecht wijzen jah en ik ben inderdaad een "hoofdredacteur" van tuned2race. maar ik ben er nog wel eentje in beginschoenen ps:is al de tweede keer op twee minuten dat ik een soortgelijke commentaar krijg. het blijkt dus weldegelijk dat op dit forum taalgebruik belangrijk is.
Dirt Devils racing team, BMW E30 ![]() Last edited by fast freddy; 07-07-2003 at 11:55. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|