PDA

View Full Version : Alex Yoong In Monza


Pascal
27-08-2001, 19:21
Na zijn succesvolle test op het Italiaanse Mugello, heeft de Maleisische coureur Alex Yoong zijn superlicentie gekregen. Yoong zal Tarso Marques vervangen vanaf de Grand Prix van Italië, op 16 september.

Yoong was natuurlijk meer dan tevreden met zijn superlicentie. “Ik ben heel er blij dat ik van de FIA een superlicentie heb gekregen, niet alleen voor mezelf, maar voor mijn land. We hebben er hard voor gewerkt om dit punt te bereiken. Ik wil iedereen voor zijn hulp bedanken, met name Paul Stoddart en het European Minardi F1 team, mijn sponsor Magnum en het ministerie van Jeugd en Sport in Maleisië. Om de eerste Maleisische Formule 1 coureur te zijn is zo’n eer, dat is niet met woorden te beschrijven. Ik kan niet wachten om in de auto te stappen voor mijn eerste Grand Prix.”

Minardi’s teambaas Paul Stoddart was ook blij. “Ik ben erg blij met het nieuws dat Alex zijn superlicentie heeft gekregen. Dit was de laatste horde die we moesten nemen. Zijn werk met het team van de afgelopen maanden heeft duidelijk zijn kwaliteiten laten zien. Hij is de eerste Maleisische Formule 1 coureur. Hiermee draagt hij niet alleen de hoop en verwachtingen van zijn land, maar voor heel Zuidoost Azië.

Tenslotte,” vervolgde Stoddart,” wil ik Tarso Marques bedanken voor zijn werk. Hij is altijd een goede teamspeler geweest en heeft alles wat we van hem vroegen gedaan. Hij zal weer test en reserve coureur van het European Minardi F1 team worden, en zo ook helpen aan de ontwikkeling van de 2002 auto.

C U

Finish
27-08-2001, 19:40
Goeie keuze, des te meer omdat Marques er zélf op aandrong om z'n stoeltje te verlaten. Marques toont zich serieus sportief op dat vlak.

Misschien word je het na een tijdje beu om de hele tijd te moeten onderdoen voor je teamgenoot en altijd de laatste startplaats te moeten bezetten ?

p.s. Pascal (en ook alle andere paddockers): gelieve bij je gecopyde teksten altijd de bron te plaatsen. Moest er ooit (lees: nooit ;-) ) iemand van de betreffende site naar hier komen en zijn eigen verslag lezen, zou die mens er ook niet blijer van worden denk ik ;)

Yannick
27-08-2001, 20:14
p.s. Pascal (en ook alle andere paddockers): gelieve bij je gecopyde teksten altijd de bron te plaatsen. Moest er ooit (lees: nooit ;-) ) iemand van de betreffende site naar hier komen en zijn eigen verslag lezen, zou die mens er ook niet blijer van worden denk ik
rofl
ie eeft gelijk pascal
en ik kan et wete;) :D ;) :D

Finish
27-08-2001, 20:15
inderdaad, ik herinner het me nog van de pits met u :D

Yannick
27-08-2001, 20:19
rofl
die vent wou mij toen een proces aandoen:D :D :D

Oneliner
27-08-2001, 22:24
en ja, alex yoong gaat dus in plaats van Marques komen... :-)

Pascal
27-08-2001, 23:04
Ik probeer dit meestal wel te doen maar vergeet het al eens. Ik zal er in 't vervolg aan denken.

Eeen verwittigd man...

Pascal
27-08-2001, 23:18
Och ja, noch iets vergeten : bron van deze thread : www.f1racing.nl

C U

Mark
27-08-2001, 23:42
snik. snik, snik......weer een loser erbij.....krijg met de dag minder "goesting" voor de F1

Yannick
27-08-2001, 23:53
Yes yes yes......weer een loser minder.....krijg met de dag meer"goesting" voor de F1:p :p :p