De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-08-2001, 19:21
Pascal Pascal is offline
A4993

Alex Yoong In Monza

Na zijn succesvolle test op het Italiaanse Mugello, heeft de Maleisische coureur Alex Yoong zijn superlicentie gekregen. Yoong zal Tarso Marques vervangen vanaf de Grand Prix van Italië, op 16 september.

Yoong was natuurlijk meer dan tevreden met zijn superlicentie. “Ik ben heel er blij dat ik van de FIA een superlicentie heb gekregen, niet alleen voor mezelf, maar voor mijn land. We hebben er hard voor gewerkt om dit punt te bereiken. Ik wil iedereen voor zijn hulp bedanken, met name Paul Stoddart en het European Minardi F1 team, mijn sponsor Magnum en het ministerie van Jeugd en Sport in Maleisië. Om de eerste Maleisische Formule 1 coureur te zijn is zo’n eer, dat is niet met woorden te beschrijven. Ik kan niet wachten om in de auto te stappen voor mijn eerste Grand Prix.”

Minardi’s teambaas Paul Stoddart was ook blij. “Ik ben erg blij met het nieuws dat Alex zijn superlicentie heeft gekregen. Dit was de laatste horde die we moesten nemen. Zijn werk met het team van de afgelopen maanden heeft duidelijk zijn kwaliteiten laten zien. Hij is de eerste Maleisische Formule 1 coureur. Hiermee draagt hij niet alleen de hoop en verwachtingen van zijn land, maar voor heel Zuidoost Azië.

Tenslotte,” vervolgde Stoddart,” wil ik Tarso Marques bedanken voor zijn werk. Hij is altijd een goede teamspeler geweest en heeft alles wat we van hem vroegen gedaan. Hij zal weer test en reserve coureur van het European Minardi F1 team worden, en zo ook helpen aan de ontwikkeling van de 2002 auto.

C U
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 19:40
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Goeie keuze, des te meer omdat Marques er zélf op aandrong om z'n stoeltje te verlaten. Marques toont zich serieus sportief op dat vlak.

Misschien word je het na een tijdje beu om de hele tijd te moeten onderdoen voor je teamgenoot en altijd de laatste startplaats te moeten bezetten ?

p.s. Pascal (en ook alle andere paddockers): gelieve bij je gecopyde teksten altijd de bron te plaatsen. Moest er ooit (lees: nooit ;-) ) iemand van de betreffende site naar hier komen en zijn eigen verslag lezen, zou die mens er ook niet blijer van worden denk ik
Old 27-08-2001, 20:14
Yannick Yannick is offline
De Paddock Rookie

Quote:
p.s. Pascal (en ook alle andere paddockers): gelieve bij je gecopyde teksten altijd de bron te plaatsen. Moest er ooit (lees: nooit ;-) ) iemand van de betreffende site naar hier komen en zijn eigen verslag lezen, zou die mens er ook niet blijer van worden denk ik
rofl
ie eeft gelijk pascal
en ik kan et wete
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 20:15
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
inderdaad, ik herinner het me nog van de pits met u
Old 27-08-2001, 20:19
De Paddock Rookie

Talking

rofl
die vent wou mij toen een proces aandoen
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 22:24
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

en ja, alex yoong gaat dus in plaats van Marques komen... :-)
Old 27-08-2001, 23:04
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik probeer dit meestal wel te doen maar vergeet het al eens. Ik zal er in 't vervolg aan denken.

Eeen verwittigd man...
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 23:18
Pascal Pascal is offline
A4993

Och ja, noch iets vergeten : bron van deze thread : www.f1racing.nl

C U
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

snik. snik, snik......weer een loser erbij.....krijg met de dag minder "goesting" voor de F1
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 23:53
De Paddock Rookie

Yes yes yes......weer een loser minder.....krijg met de dag meer"goesting" voor de F1
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules