PDA

View Full Version : Monaco: Pic 4


TiBo
21-05-2001, 10:54
http://users.pandora.be/cameo/02-images/Monaco 8.jpg

Finish
21-05-2001, 12:11
hmmm, ik heb een nieuw bureaublad gevonden :D

yvdp
21-05-2001, 17:21
Serieus schoon fotoke, maar hij is oud. Ondertussen ist al wel nr. 1 en ik ben daar fier op. Ne McLaren me nr.1 da sta ni.

TiBo
21-05-2001, 17:45
Tja, Yves .... ik ben toch nog heel tevreden met mijn Dekra petje uit 1996. Het is al lang passé, maar het vertelt de mensen iets over mij.

Mijn petje en ik hebben al heel veel mooie Schumi-jaren achter ons! Same thing met deze foto: veel mooie herinneringen aan het nummer 3!

Sennake
21-05-2001, 17:57
Awel en mij heeft hij al vele jaren van ellende gekost. Ik ben Ferrari-fan in hart en nieren, al jaren lang, en dan komt die Schumel op de proppen! Hij zal de geschiedenis ingaan als de meest omstreden wereldkampioen aller tijden, en voor mij is hij gewoon een goede piloot, punt uit. Hij zal nooit aan de enkels komen van grote namen als Senna, Clark of Villeneuve. Daar mist hij iets voor. Het is moeilijk te omschrijven wat juist, maar ik weet wel dat Montoya dat wel heeft. Dat is weer een geboren kampioen die het waard is om zo genoemd te worden. En met alle respect voor Schumel zijn rijtalent, maar dat kan ik van hem echt niet zeggen. Ik zal dan ook pas terug 100% Ferrari-fan kunnen zijn als hij de Scuderia verlaten heeft...

RoBByNiO
21-05-2001, 19:35
Ik begrijp niet dat je zegt dat SDennake een "gewoon goede coureur is"

Statistieken bewijzen toch anders. Hij si voor mij een topper.

En dat Montoya beter is dan Schuey heb je 200% gelijk. Dat zal een van de beste courerus aller tijden worden.

tsjolder
21-05-2001, 19:53
Originally posted by Sennake
Awel en mij heeft hij al vele jaren van ellende gekost. Ik ben Ferrari-fan in hart en nieren, al jaren lang, en dan komt die Schumel op de proppen! Hij zal de geschiedenis ingaan als de meest omstreden wereldkampioen aller tijden, en voor mij is hij gewoon een goede piloot, punt uit. Hij zal nooit aan de enkels komen van grote namen als Senna, Clark of Villeneuve. Daar mist hij iets voor. Het is moeilijk te omschrijven wat juist, maar ik weet wel dat Montoya dat wel heeft. Dat is weer een geboren kampioen die het waard is om zo genoemd te worden. En met alle respect voor Schumel zijn rijtalent, maar dat kan ik van hem echt niet zeggen. Ik zal dan ook pas terug 100% Ferrari-fan kunnen zijn als hij de Scuderia verlaten heeft...

En zijn er nog piloten die nu actief zijn die "het" hebben volgens u? Zo'n Hakkinen bijvoorbeeld, heeft die het?

Hakki
21-05-2001, 19:56
die is is ook nie zo goe as sennake ofzo, mor ik heb mijn redenen waarom dak voor hem ben!

Finish
21-05-2001, 20:00
Mjah, Schumacher mist idd iets met grote coureurs zoals Gilles Villeneuve, Senna zelfs Prost.

Gerhard Berger vatte het ooit zo samen:

Qua rijderstalent zijn Senna en Schumacher gelijk. Qua persoonlijkheid ligt Schumacher ver achter. Het enige wat Schumacher ontbreekt is charisma. Senna had het, Schumacher niet.

RoBByNiO
21-05-2001, 20:05
charisma heeft volgens mij niet vele met talent te maken zenne!

Finish
21-05-2001, 20:18
Mjah, maar het kan wel serieus helpen !

Neem nu een Jacques Villeneuve. Die man heeft toch zo'n beetje een beeld van hem opgehangen van 'losbol' (bij wijze van spreken) Hij blondeert zijn (weinige) haartjes, laat nen baard van hier tot ginder groeien, en is toch wel WK 1997, zij het volgens mij wel dankzij een superieure Williams en een debiele Schumacher-actie.
Da's toch een 'persoonlijkheid', die straalt iets uit waardoor je hem later niet makkelijk vergeet.

(okay Irvine heeft ook blonde haren en nen groten bek, maar die komt eerder over als den 'ambetanterik' :D )

Senna was een persoonlijkheid. Die had een passie voor autosport die -volgens mij- bij Schumacher niet te vinden is.

Sennake
21-05-2001, 20:46
Finish, maat, dat raakt mij nu seh!
Je hebt "het" begrepen en je stijgt enorm in mijn achting!!!!!!!

RoBByNiO
21-05-2001, 20:51
Irvine is de meest normale coureur die ik ken.

Komt voor zijn mening uit.

Hakki
21-05-2001, 21:17
robby, doede gij express zo tegendraads en alles wa iemand zegt et tegengestelde zeggen?

irvine verklapt veeeeeel zever zenne

irvine is een van de abnormaalste ja...

Oneliner
21-05-2001, 21:31
Als ik mijn top 5 aller tijden zou moeten geven, sry, mor schumi staat er ni tussen, ook hakkinen ni. maar schumi zou zekers en vast voor hakki staan.

maar sennake heeft ooit eens iets verteld in de aard van: Een senna fan kan nooit een schumacher fan zijn.
Dat is een beetje de reden waarom ik soms zo anti-schumacher ben.
Maar Senna is en blijft 1 4ever bij mij

Sennake
21-05-2001, 21:37
In mijn top-5 zouden ZEKER Senna, Clark en Villeneuve (Gilles) staan.
De 2 overigen moet ik eens GOED over peinzen...

RoBByNiO
21-05-2001, 22:10
Irvine zijn uitspraken zijn gewaagd, da's neig.

TOP 5:

Ik volg F1 nog ni lang (3 jaar) dus schiet me aub ni af voor men top 5

1) Senna, al veel van gelezen en ook gezien op video

2) Schumi: ben er fan voor en hij heeft toch zijn prestzaties

3) Jacky Ickx: Beste Belg !!!!

4) Villeneuve: prachtig debuutjaar als je het mij vraagt (de Jacques)

5) Ne oude coureur van waar ik veel heb gehoord: Niki Lauda

TiBo
21-05-2001, 22:28
1. J.M. Fangio
2. J. Clarck
3. Gilles Villeneuve
4. A. Senna
5. M. Schumacher


PS:

Hakki, probeer eens een keer geen vuur te stoken AUB :mad:

TiBo
21-05-2001, 22:34
Als we op bepaalde personen steeds vijandig gaan reageren, dan krijgen we binnen de kortste keren dit:

http://users.pandora.be/cameo/forum/Hakkinen crying.jpg

:D

RoBByNiO
21-05-2001, 22:34
groot gelijk TiBo

en dan zagen d aik ambetant begin te doen!

Finish
21-05-2001, 22:44
Mjah, maar Hakki doet ambetant door u :D

chain reaction :D

airco
21-05-2001, 23:04
waazzzaaaaaa

mijnen top 5:

1) A.Senna
2) M.Schumacher
3) M.Hakkinnen
4) R.Schumacher
5) JP Montoya

kheb der nie lang over nagedacht zene!!! kzijn der een pak vergeten!! mor kvinet vrij onzinnig om Fangio of clark te zeggen terwijl ek die nog geen eens ken!! kzat toen nog in de bloemkolen!!! en tis nie omdak heb horen zeggen dat iemand goe is, dak em ook goe vind!!!

airco

Sennake
21-05-2001, 23:06
lol airco :D

TiBo
21-05-2001, 23:10
True, true ...


'k heb hier anders een prima videoke liggen over Fangio: "Fangio: a Pirelli tribute." Die man was een fenomeen!

Plus:
ik ben daar mee groot gebracht! Telkens als mijn grootvader iemand met de wagen zag voorbijscheuren ging hij van: "Lap, ... weeral ene die denkt dat hij Fangio is!"

Finish
21-05-2001, 23:10
Weet ge trouwens dat Fangio dateert uit den tijd dat F1-coureurs nog papzakken mochten zijn ? :D toen speelde gewicht compleet geen belang.

Fangio: Help mij nekeer ik zit klem in mijn cockpit en diene ganzelever van vanmiddag ligt nog op mijn maag :D

Of de F1-coureurs die de sigaretten niet konden laten bijvoobeeld. Dat is trouwens bijlange nog niet zo lang geleden denk ik.

TiBo
21-05-2001, 23:13
Montoya is ook het schoon leven gewoon in de VS.

Sennake
22-05-2001, 07:16
En de kledij dan ! Ik zal me altijd Mike Hawthorn herinneren als de wereldkampioen die racete met in hemd, das en een strikske, en die doodleuk een pijp rookte...

Mario
22-05-2001, 08:19
Vergeet niet dat ze in het begin van de jaren '50 nog niet eens een helm op hadden. Gewoon een stukske leer met een brilleke :eek:.

Ik haal hier nog eens een klassieker boven: ga naar de volgende site en lees de verslagen van de 3 races die daar meteen worden voorgesteld. Dat is gewoon ongelooflijk en die mannen mogen voor miijn part ook gerust in gelijk welk lijstje staan.

http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/main.htm

Mario
22-05-2001, 08:22
Ik begrijp trouwens niet waarom er altijd zo meewarig wordt gedaan over Hakkinen toen hij zich liet gaan in Monza.

Ik vind dat een mooi beeld en niet om mee te lachen of zo. Dat mannen niet zouden mogen huilen is dikke zever. Integendeel, het siert hem dat hij er zich niet voor schaamde of zo. Gewoon een menselijke reactie.

Bij MS zul je dat niet rap zien (Monza vorig jaar daargelaten). Da's een door PR-jongens voorgeprogrammeerde robot die inderdaad mooi stoer en mannelijk voor de dag komt. Maan menselijk...

tsjolder
22-05-2001, 08:54
Da vind ik nie just, Mario. Als er nu ene rijder is die altijd zeer koel overkomt, is dat toch Hakkinen. Dat ge Schumacher fors lager inschat dan Senna kan ik 100% inkomen, maar dat hij voorgeprogrammeerd is in vergelijking met Hakkinen, vind ik toch niet correct. Ze hebben beide toch maar 1 keer hun emoties laten zien. En Hakkinnen ging daarvoor achter de bosjes gaan zitten, terwijl Schumacher gewoon op de persconferentie begon te snotteren. Schumacher is idd veel berekender dan vele andere rijders, maar ik denk toch niet dat ge Hakkinen als tegenvoorbeeld moogt geven.

Sennake
22-05-2001, 11:29
Mja, in het huidige deelnemersveld zou ik ook eerder een Jacques Villeneuve nomineren als "meest menselijke piloot". Niet zozeer dat hij veel weent of zo, maar hij zegt wel zijn mening en gedraagt zich niet naar de "standaardnormen" van de F1. Of dat dan positief is of niet laat ik hierbij in het midden...
Maar het is wel zo dat de moderne F1-piloot in het algemen veel verder van Jan Publiek staat dan pakweg 30 jaar geleden. Je komt er niet meer bij, je mag er niet mee praten, je ziet ze nauwelijks, ze verbergen zich, de pers schermt ze af, ze vertonen zich niet op andere races (laat staan deelnemen aan Le Mans of zelfs Karting in Bercy!!!). En dat verwijt ik niet zozeer de rijders zelf dan wel die vervloekte managers (persoonlijke managers eh, niet Ron Dennis of Frank Williams maar wel Willy Weber en consoorten)...

tsjolder
22-05-2001, 12:07
Ik denk dat het probleem net zoals bij zo vele zaken de dag van vandaag is dat er te veel geld bij betrokken is. De bedragen zijn zo hoog geworden dat men niet het minste risico neemt. Stel je voor dat Schumacher of Coulthard zouden meedoen aan Le Mans en dan een ongeluk zouden tegenkomen gelijk Thierry Boutsen enkele jaren geleden. Gevolg: alle kansen om WK met hun team te winnen zijn weg en de verliezen zijn enorm. Wat ik dan wel weer raar vind, is dat Schumacher (en een aantal andere) zo vaak meedoen aan voetbalmatchen. Ook al zijn het zeer vriendschappelijke matchkes, het is toch altijd gevaarlijk om bijvoorbeeld knieblessures op te lopen.
En wat betreft toegankelijkheid, denk ik dat ge met de juiste connecties wel tot bij de rijders geraakt. Kijk maar eens op www.f1pits.net, daar staan foto's van in Oostenrijk, waar die mannen toch tot bij rijders en teamleiders geraakt zijn.

RoBByNiO
22-05-2001, 17:16
Sennake heeft gelijk over dat BVilleneuve z'n mening durft zeggen, ook Irvine doet dat volges mij!

Mario
22-05-2001, 18:37
Ja Tsjolder, ge hebt wel gelijk over Hakkinen, maar ik vind hem toch wel een aangenamer mens dan MS (al ken ik geen van beiden persoonlijk uiteraard).

Hakkinen heb ik al grappen weten maken, MS daarentegen nog nooit (maar ik volg het allemaal ook niet meer zoveel dus kan al wel eens een mop van MS gemist hebben).

RoBByNiO
22-05-2001, 19:00
zijn pruil toen hij vorig jaar wereldkampioen was toen hij die aanhad was grappig en als hij mee dirigeert op het Italiaans volkslied is toch ook grappig vinnek

Sennake
22-05-2001, 19:02
das nie grappig , das BELACHELIJK, das een groot verschil!

Finish
22-05-2001, 19:08
Hakkinen is het droge-humor type.
Meer zelfs, hij staat er om gekend om énorm 'koel' te zijn tijdens interviews en geen woord teveel te zeggen. Dat leidt soms tot hilarische toestanden.

Reporter: Well Mika congratulations with your pole position, that was quite a remarkable flying lap you set there, wasn't it ?
Mika Hakkinen: Yeah it was. (long silence)

Reporter: All went good probably ?
Mika Hakkinen: Yeah, you can say that.(longer silence)

Reporter:What do you think about the start tomorrow ? Will you be able to leave Schumacher behind you ?
Mika Hakkinen: We will see tomorrow.(even longer silence, Mika starts getting kind of a 'smile' on his face)

Geweetwel, zo van die nietszeggende interviews :D
Daar 'rulet' hij toch wel in, moet ik toegeven.

Schumacher daarentegen geeft de pers ineens een serieuze job mee aan commentaar/racebeschrijvingen/uitlatingen...

Hakki
22-05-2001, 19:30
Originally posted by Finish
Hakkinen is het droge-humor type.
Meer zelfs, hij staat er om gekend om énorm 'koel' te zijn tijdens interviews en geen woord teveel te zeggen. Dat leidt soms tot hilarische toestanden.

Reporter: Well Mika congratulations with your pole position, that was quite a remarkable flying lap you set there, wasn't it ?
Mika Hakkinen: Yeah it was. (long silence)

Reporter: All went good probably ?
Mika Hakkinen: Yeah, you can say that.(longer silence)

Reporter:What do you think about the start tomorrow ? Will you be able to leave Schumacher behind you ?
Mika Hakkinen: We will see tomorrow.(even longer silence, Mika starts getting kind of a 'smile' on his face)

Geweetwel, zo van die nietszeggende interviews :D
Daar 'rulet' hij toch wel in, moet ik toegeven.

Schumacher daarentegen geeft de pers ineens een serieuze job mee aan commentaar/racebeschrijvingen/uitlatingen...





ja, just het ergste interview zitten zoeken?

tis allijk beter dan te zitten liegen da ge verloren zijt doordat de banden ineens ferme vibraties begonnen te krijgen, of dat den onderkant van de wagens geschaafd was door op nen curb te rijden...

Hakki
22-05-2001, 19:32
Originally posted by TiBo
1. J.M. Fangio
2. J. Clarck
3. Gilles Villeneuve
4. A. Senna
5. M. Schumacher


PS:

Hakki, probeer eens een keer geen vuur te stoken AUB :mad:

sinds wanneer stook ik ruzies?


btw, dienen foto vind ik nen ele schonen, en die sta nu op mijnn harde schijf, bedankt TiBo

en ksnap nie wrom da da erg is om te wenen as ge in uzelf ontgoocheld zijt

Finish
22-05-2001, 19:45
Mneeh Hakki dat was gewoon een interview dat uit mijn fantasie opsprong.
ik bedoel, das zo een beetje een algemene schets van het soort interviews Hakkinen aflegt :D

RoBByNiO
22-05-2001, 21:11
Die pruik is NIET belachelijk sennake, hij schaamt zich daar niet voor. Hakkinen zal dat wel doen...

TiBo
22-05-2001, 21:54
A) Bepaalde mensen zijn makkelijk uit hun schulp te krijgen. Hou daar rekening mee!
B) Het is niet het huilen op zich dat grappig is, het is de manier waarop.

Toen Schumacher huilde op de PC in Monza dacht ik: "Wow, die gast stond onder druk!".
Toen ik Hakkinen op Monza zag huilen dacht ik: "Crybaby!".

Oneliner
22-05-2001, 22:04
Kdenk dat zo beginnen wenen in een beslissende fase van eht wereldkampioenschap wel normaal is zenne.
Kbedoel maar, wanneer de werkers onder ons een contract van ettelijke miljoenen krijgen, maar er iets voor moeten doen en tijdens hun taak ineens falen en op deze manier hun contract kunnen vergeten.Ne mens die dan ni weent, of ni voor zen gevoelens uitkomt is geen mens

TiBo
22-05-2001, 22:15
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind dat de moderne man in contact moet zijn met zijn vrouwelijke kant. Van mij mag een Hakkinen of een Schumacher huilend naar het circuit komen en er op dezelfde manier weer vertrekken, maar als ik op zondag de TV opzet wil ik ...


a) Lees dit als je ouder bent dan 18

.... 22 gladiatoren zien die klaar staan om:
- elkaars ballen van het lijf te snijden
- op de karkassen van gevallen collega's te spuwen.

b) Voor zij die jonger zijn dan 18

... 22 toegewijde sporters het uiterste zien geven om de eerste plaats veilig te stellen.

RoBByNiO
22-05-2001, 22:28
ik ga toch boven de 18 hoor!

Oneliner
22-05-2001, 22:33
kgeef u volledig gelijk tibo, alleen zien we dit (te) weinig.....
Zo af en toe eens opflakkering.
Kzou nog eens ee nganse race close-racin willen zien me een man of 4 vanvoor, das al een tijdje geleden(vorige grand-prix buiten beschouwing).

Hakki
23-05-2001, 13:16
Originally posted by TiBo
A) Bepaalde mensen zijn makkelijk uit hun schulp te krijgen. Hou daar rekening mee!
B) Het is niet het huilen op zich dat grappig is, het is de manier waarop.

Toen Schumacher huilde op de PC in Monza dacht ik: "Wow, die gast stond onder druk!".
Toen ik Hakkinen op Monza zag huilen dacht ik: "Crybaby!".


1reden: omda ge voor schumi zijt tiens

as ge punten verliest in zo'n belangrijke fase vh kamioenschap, en tis dan nog uw eigen schuld, dan versta ik da ge vies zijt, of da ge weent zenne
of dat da nu schumi is, Hakki, coulie, montoya, ...(weetikveel wie) da kan mij nie shcelen, ik versta da

TiBo
23-05-2001, 14:04
Uiteraard kan ik nooit 100% objectief zijn.

Denk echter niet dat ik tegen Hakkinen ben! Ik herinner mij nog levendig een uitzending op Eurosport, net nadat Hakkinen zijn appendix verwijderd was. Hij deed toen zijn race-overal uit en liet het litteken zien. "But not further" liet hij de reporter weten. Kort daarop had hij zijn zwaar ongeval. Sindsdien is hij compleet veranderd. Hij is geslotener en koeler, niet de Hakkinen die ik vroeger graag had.

Finish
23-05-2001, 14:20
Imagine:

-Monza (legendarisch)
-Ferrari-coureur (even legendarisch)
-Duizenden tifosi die zodanig opgehitst zijn dat ze een moord zouden plegen om hun Ferrari maar als eerste over de streep zien te komen (very sick dus)
-warm weer
-hevige strijd tussen beide Ferraris en McLarens, WK speelt mee, 1 rijdersfout en je krijgt bergen kritiek over je heen, niet alleen van de pers, maar ook van je F1-coureur-collegas
-énorme crash in het racebegin, een pak rare toestanden, safety cars....
-Vlak na de Finish krijg je te horen dat een baancommissaris het hoekje om is
-Een jarenlang verleden hebben van arrogante zak,onfair piloot,..

EN IK...ik zit rustig voor m'n teeveetje met een colaatje en een rietje erin, citroenschijfje, languitgerekt, zonnetje op mijn gezicht naar de komische commentaar te luisteren van Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron.

WAAROM denk je dat Schumacher compleet doorbrak ? Waarom ?

Ach, zo'n wussie.... :rolleyes:

RoBByNiO
23-05-2001, 14:51
wie zijn Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron?

Hakki
23-05-2001, 15:12
commentatoren van de formule 1 op rtbf

RoBByNiO
23-05-2001, 15:33
wie kijkt er nu RTBF?

das Frans zenne en das moeilijk!!

manne toch, neem da gezaag op ka2 er toch bij!!!

Hakki
23-05-2001, 15:42
Originally posted by RoBByNiO
wie kijkt er nu RTBF?

das Frans zenne en das moeilijk!!

manne toch, neem da gezaag op ka2 er toch bij!!!

nie iedereen is zo lui as gij

ik kijk ook naar Ka2, ik versta wel goe frans, mor kblijf bij de nederlandse proggies as die er zijn(tenzij ergens anders betere beelden, mor dees zijn dezelfste)

RoBByNiO
23-05-2001, 15:44
lui?????????????????????????

beamer
23-05-2001, 15:46
Den Baert is ne komieken.

TiBo
23-05-2001, 15:51
1. LoL Finisch! De spijker op de kop bro' !

2. Thierry Tassin en Gaëtan Vigneron zijn zowat de belgische Murray Walker en Martin Brundle. Ik verkiest hen 'op elke dag van de week en tweemaal op zondag'!

3. Het is in het frans en het vraagt dus wat meer inspanning, ... maar ge krijgt zoooo veel meer!

Hakki
23-05-2001, 15:52
Originally posted by beamer
Den Baert is ne komieken.

om me zijn dommigheden te lachen?

ik kan mij soms opjagen as ie zo'n stoeme dingen zegt, morja, as ge dara zit, ist wel wa anders dan in uwe zetel waar bekans niemand u hoort, tenzij de gezinsleden

Finish
23-05-2001, 16:21
-Mesdames, messieurs, bonjour et bienvenue aux.....
-'Mister Tasin' :D
-Gastoné Mazzacané :D


Die Gaëtan Vigneron is zowat de sportchef bij RTBF. Die doet bijvoorbeeld ook de voetbalmatchen en dergelijke.
En Thierry Tassin is de expert.

Dat frans kan me geen moer schelen aangezien ze meestal het autosportjargon gebruiken.

enkele voorbeelden:

Testwagen: Le mullet
de pits: Les stands
nieuwe banden: Des pneux neufs
intermediate: intermedière

tot daar de Franse les,
Morgen de subjonctif passé. :D

TiBo
23-05-2001, 16:47
En iet te vergeten: RRRRRRRRRRRalf. :))))

RoBByNiO
23-05-2001, 17:06
ik zap ast reklam is en kijk op la1 de voetbal, das ook veel beter dan op de VTM, en laten ze tenminste zien over Standard mijn ploeg!!

tsjolder
23-05-2001, 17:19
Kunt ge nergens ne keer zo nen poll organiseren wie waar naar de F1 kijkt? Ik denk dat er hier meer naar RTBF kijken dan naar Kanaal2, wat eigenlijk een pijnlijke vaststelling voor de heren Baert en Verellen is.

RoBByNiO
23-05-2001, 17:21
IK: Ka2

REDE: vlaams

Sennake
23-05-2001, 18:18
Tja Robby, dat het met je vreemde talen (en eigenlijk je Nederlands ook) triestig gesteld is (met alle respect) daar kunnen wij niet aan doen hoor...
Ik kijk RTBF want die mannen weten waarover ze spreken, zijn nog grappig ook en er is geen reclame.
Tussendoor kijk ik ook nog even naar RTL-Plus in het Duits, waar Niki Lauda en Jochen Mass de dienst uitmaken. Die weten dus ook waarover ze spreken.
En vroeger op Eurosport zette ik ook de originele klank op, want die was van John Watson en Allard Kalff. Watson wist van alle commentatoren in mijn ogen (en oren) het BEST waarover hij het had!
En Ka2? What the fuck is that??????????

RoBByNiO
23-05-2001, 20:03
Kan u da iets schelen dat ik mijn talen ni goe kan?

NO

Zie maar dat u manne 100% perfect zijn Sennake!!

en wa Ka2 betreft: das verstaanbaar en het belangrijkste is toch de race en niet de commentaare?

tsjolder
23-05-2001, 20:05
Wij moeten uw fouten heel den tijd lezen, vandaar dat het ons wat aangaat. Het kan u natuurlijk nie schelen, want gij herleest toch nooit uw posts eh ;)

Finish
23-05-2001, 20:11
Mneeh, das mijn handelsmerk :D

RoBByNiO
23-05-2001, 20:19
das iert nog altij een forum e en geen typlesoefening

tsjolder
23-05-2001, 20:24
Originally posted by RoBByNiO
das iert nog altij een forum e en geen typlesoefening
chans, anders waart gij zwaar gebuisd ;)

RoBByNiO
23-05-2001, 20:26
i don't care

Gelle wilt ier allemaal Monsieur Perfect zijn...

Hakki
23-05-2001, 20:38
Originally posted by RoBByNiO
i don't care

Gelle wilt ier allemaal Monsieur Perfect zijn...

das Frans en engels, of nederlands door elkaar gebruiken
hmmz

Finish
23-05-2001, 20:41
rofl...in feite zitten we hier wel ff serieus te hakken op Robby eh...

Was niet écht de bedoeling denk ik...

Sennake
23-05-2001, 22:07
Het stoort me enorm en dus gaat het mij wel aan ok?
Je zinnen zijn meestal gewoonweg niet te lezen!

Hakki
23-05-2001, 22:42
Originally posted by Finish
rofl...in feite zitten we hier wel ff serieus te hakken op Robby eh...

Was niet écht de bedoeling denk ik...

hmzzz
dunno :D :D :D

maybe komt Hakki van hakken ;)

Sennake
23-05-2001, 22:44
Jaaaaaa daar heb ik nog van gehoord ja... LOL

Hakki
23-05-2001, 23:03
Originally posted by Sennake
Jaaaaaa daar heb ik nog van gehoord ja... LOL


der is wel verschil tussen hakken en hacken zenne

en kwil der nie weer over beginnen, ik moei mij der niemer mee, kverdedig mij zelf niemeer
debrouillez-vous avec ce sujet!(dees is voor robby zijn frans bij te schaven)

Finish
23-05-2001, 23:12
Mon chèr Hakki, ça me semble très bien prononcé en Français.
Vous semblerez un vrai génie ! Mes congratulations !

Hakki
23-05-2001, 23:14
Originally posted by Finish
Mon chèr Hakki, ça me semble très bien prononcé en Français.
Vous semblerez un vrai génie ! Mes congratulations !
je vous remercie!

Finish
23-05-2001, 23:18
de rien, de rien.......

En effet, c'es peut-ëtre mieux que je vous remercie, parce qu'il y a longtemps que j'ai encore écrit le français, et ça pourra causer quelque petites fautes....

Merci Hakki !

P.S.: construisons un forum français pour nos amis de Wallonie. On aura plusieurs membres :D

Sennake
23-05-2001, 23:40
Und für unsere Deutschen Freunde???

Finish
23-05-2001, 23:54
Mjah, das ist einfach shwieriger zu schreiben, denn es ist bereits eine lange Zeit gewesen das ich Deutsch geschrieben hab.

Das kann sehr gut sein dass ich jetzt viele Fehler schreibe, aber ich hoffe dass ich mein Deutsch eines Tages bessern kann.

Es verletzt mich zu wissen dass ich in der Shule immer gute Punkte hatte, und dass ich jetzt Jean-Marie-Pfaff-Deutsch spreche :D

Schade....:(

airco
24-05-2001, 03:51
hier is een slotje duidelijk op zijn plaats denk ik!!!

dit is dus niet de bedoeling!!! al 4 pagina's lang heeft dezen thread in de verste verte niks meer te maken met het originele subject!!!

Al 4 pagina's is dit louter gespam om meer posts te halen!!! De bedoeling is nog altijd om een inhoudelijk goed forum te hebben, daarom verdient dit een slotje!!!

btw posts van iemand aftrekken is vrij easy, als ik merk dat er teveel gespamt wordt door een bepaald persoon, dan is die persoon rap 200 posts teruggezet zene!!

airco