![]() |
|
|
||||
|
||||
Monaco: Pic 4
![]()
|
||||
|
||||
hmmm, ik heb een nieuw bureaublad gevonden
![]()
|
||||
|
||||
Serieus schoon fotoke, maar hij is oud. Ondertussen ist al wel nr. 1 en ik ben daar fier op. Ne McLaren me nr.1 da sta ni.
|
||||
|
||||
Tja, Yves .... ik ben toch nog heel tevreden met mijn Dekra petje uit 1996. Het is al lang passé, maar het vertelt de mensen iets over mij.
Mijn petje en ik hebben al heel veel mooie Schumi-jaren achter ons! Same thing met deze foto: veel mooie herinneringen aan het nummer 3!
|
||||
|
||||
Awel en mij heeft hij al vele jaren van ellende gekost. Ik ben Ferrari-fan in hart en nieren, al jaren lang, en dan komt die Schumel op de proppen! Hij zal de geschiedenis ingaan als de meest omstreden wereldkampioen aller tijden, en voor mij is hij gewoon een goede piloot, punt uit. Hij zal nooit aan de enkels komen van grote namen als Senna, Clark of Villeneuve. Daar mist hij iets voor. Het is moeilijk te omschrijven wat juist, maar ik weet wel dat Montoya dat wel heeft. Dat is weer een geboren kampioen die het waard is om zo genoemd te worden. En met alle respect voor Schumel zijn rijtalent, maar dat kan ik van hem echt niet zeggen. Ik zal dan ook pas terug 100% Ferrari-fan kunnen zijn als hij de Scuderia verlaten heeft...
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet dat je zegt dat SDennake een "gewoon goede coureur is"
Statistieken bewijzen toch anders. Hij si voor mij een topper. En dat Montoya beter is dan Schuey heb je 200% gelijk. Dat zal een van de beste courerus aller tijden worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
die is is ook nie zo goe as sennake ofzo, mor ik heb mijn redenen waarom dak voor hem ben!
|
|
||||
|
||||
Mjah, Schumacher mist idd iets met grote coureurs zoals Gilles Villeneuve, Senna zelfs Prost.
Gerhard Berger vatte het ooit zo samen: Qua rijderstalent zijn Senna en Schumacher gelijk. Qua persoonlijkheid ligt Schumacher ver achter. Het enige wat Schumacher ontbreekt is charisma. Senna had het, Schumacher niet.
|
|||
|
|||
charisma heeft volgens mij niet vele met talent te maken zenne!
|
|
||||
|
||||
Mjah, maar het kan wel serieus helpen !
Neem nu een Jacques Villeneuve. Die man heeft toch zo'n beetje een beeld van hem opgehangen van 'losbol' (bij wijze van spreken) Hij blondeert zijn (weinige) haartjes, laat nen baard van hier tot ginder groeien, en is toch wel WK 1997, zij het volgens mij wel dankzij een superieure Williams en een debiele Schumacher-actie. Da's toch een 'persoonlijkheid', die straalt iets uit waardoor je hem later niet makkelijk vergeet. (okay Irvine heeft ook blonde haren en nen groten bek, maar die komt eerder over als den 'ambetanterik' ![]() Senna was een persoonlijkheid. Die had een passie voor autosport die -volgens mij- bij Schumacher niet te vinden is.
|
||||
|
||||
Finish, maat, dat raakt mij nu seh!
Je hebt "het" begrepen en je stijgt enorm in mijn achting!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Irvine is de meest normale coureur die ik ken.
Komt voor zijn mening uit. |
|
||||
|
||||
ff vraagske
robby, doede gij express zo tegendraads en alles wa iemand zegt et tegengestelde zeggen?
irvine verklapt veeeeeel zever zenne irvine is een van de abnormaalste ja... |
|
||||
|
||||
Als ik mijn top 5 aller tijden zou moeten geven, sry, mor schumi staat er ni tussen, ook hakkinen ni. maar schumi zou zekers en vast voor hakki staan.
maar sennake heeft ooit eens iets verteld in de aard van: Een senna fan kan nooit een schumacher fan zijn. Dat is een beetje de reden waarom ik soms zo anti-schumacher ben. Maar Senna is en blijft 1 4ever bij mij
|
|