PDA

View Full Version : voor de snooker-freaks...

yvdp
10-08-2003, 15:33
http://www.carom3d.com

een variatie van verschillende snooker games. Van gewone snooker tot poolen. Best wel leuk.

Obi-Jan
11-08-2003, 01:59
Leuk idee, maar domweg onspeelbaar. Degenen die dat controlesysteem geprogrammeerd hebben hadden beter wat meer Virtual Pool gespeeld.

Jan.
=---

yvdp
11-08-2003, 13:42
onspeelbaar? Is toch niet waar. Ik vind het een leuk spel :)

PorscheGT
11-08-2003, 23:33
ik heb ook inderdaad betere carom-biljart spelletjes gezien zoals billiardo 2 => www.download.com en voor snooker quicksnooker => www.download.com

yvdp
11-08-2003, 23:38
allé dan, zal nekeer vergelijken dan zenne ;)
maar als ze niet evengoed zijn denk ik. I'll hunt you down ;):)

Obi-Jan
12-08-2003, 02:17
Originally posted by yvdp
onspeelbaar? Is toch niet waar. Ik vind het een leuk spel :)

Ja, onspeelbaar... uitvergrotingsniveau zit niet onder een toets zo dat dat onwillekeurig wordt aangepast terwijl je richt. Muisgevoeligheid kan niet laag genoeg om een idee van controle te geven en met de fine tune toets duurt het eeuwighheid om te richten. Je kan niet laag genoeg over de keu kijken om een idee van de hoek te krijgen en daarom moet je voor een lange stoot te ver uitzoomen om een overzicht van de pot te krijgen. Komt nog eens bij dat het richten een of ander zogezegd nuttig keubal/objectbal overlay je schot volledig komt bedekken (wat niet uitgezet kan worden). Ook het systeem om effect te zetten is danig artificiëel dat het zo goed als onbruikbaar is.

Kortom: compleet onspeelbaar. Zoals ik eerder zei: vergelijk met Virtual Pool 3.

Jan.
=---

airco
12-08-2003, 09:34
Komkom .... je bent ook een beetje appelen met peren aan het vergelijken he ......

Het ene is een FREEWARE game dat ontwikkelt wordt zonder financïele dekking van een uitgever .....

Het andere is een commercieel spel dat al enkele jaren doorontwikkeld wordt .....

Aan een freeware-spel dezelfde eisen stellen als een spel dat 50€ kost is niet echt eerlijk he ;)

Obi-Jan
12-08-2003, 22:29
Originally posted by airco
Komkom .... je bent ook een beetje appelen met peren aan het vergelijken he ......

Het ene is een FREEWARE game dat ontwikkelt wordt zonder financïele dekking van een uitgever .....

Het andere is een commercieel spel dat al enkele jaren doorontwikkeld wordt .....

Aan een freeware-spel dezelfde eisen stellen als een spel dat 50€ kost is niet echt eerlijk he ;)

't Zou er nog moeten bijkomen dat ze daar geld voor zouden vragen. :rolleyes:

Ok dat je bij freeware de een of de andere niet ernstige tekortkoming over het hoofd ziet, maar deze software is gewoon niet geschikt voor het beoogde doel.

Ik weet het: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar het moet ook niet je favoriet vervoermiddel worden.

Jan.
=---

yvdp
12-08-2003, 22:44
ik vind dat leuk spelen in men vrije tijd. Liever iets simpelers lijk dit dan de moeilijkere versies zenne. Het leven is al moeilijk genoeg.

Obi-Jan
13-08-2003, 01:13
Originally posted by yvdp
ik vind dat leuk spelen in men vrije tijd. Liever iets simpelers lijk dit dan de moeilijkere versies zenne. Het leven is al moeilijk genoeg.

Ok, over smaak valt niet te twisten.

Jan.
=---