![]() |
|
|
||||
|
||||
voor de snooker-freaks...
http://www.carom3d.com
een variatie van verschillende snooker games. Van gewone snooker tot poolen. Best wel leuk.
|
||||
|
||||
Leuk idee, maar domweg onspeelbaar. Degenen die dat controlesysteem geprogrammeerd hebben hadden beter wat meer Virtual Pool gespeeld.
Jan. =---
|
||||
|
||||
onspeelbaar? Is toch niet waar. Ik vind het een leuk spel
![]()
|
||||
|
||||
ik heb ook inderdaad betere carom-biljart spelletjes gezien zoals billiardo 2 => www.download.com en voor snooker quicksnooker => www.download.com
|
|
||||
|
||||
allé dan, zal nekeer vergelijken dan zenne
![]() maar als ze niet evengoed zijn denk ik. I'll hunt you down ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Kortom: compleet onspeelbaar. Zoals ik eerder zei: vergelijk met Virtual Pool 3. Jan. =---
|
||||
|
||||
Komkom .... je bent ook een beetje appelen met peren aan het vergelijken he ......
Het ene is een FREEWARE game dat ontwikkelt wordt zonder financïele dekking van een uitgever ..... Het andere is een commercieel spel dat al enkele jaren doorontwikkeld wordt ..... Aan een freeware-spel dezelfde eisen stellen als een spel dat 50€ kost is niet echt eerlijk he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ok dat je bij freeware de een of de andere niet ernstige tekortkoming over het hoofd ziet, maar deze software is gewoon niet geschikt voor het beoogde doel. Ik weet het: een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar het moet ook niet je favoriet vervoermiddel worden. Jan. =---
|
||||
|
||||
ik vind dat leuk spelen in men vrije tijd. Liever iets simpelers lijk dit dan de moeilijkere versies zenne. Het leven is al moeilijk genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
|