View Full Version : WHEELS Themacafe Circuit Zolder
Gisterenavond was het weer geweldig met de Endurance GT crew & die van SRT natuurlijk. Vooral het spelleke met de GSM. :cool: @ Marc Goossens: Mercikes voor de tournéekes. :)
Originally posted by Pascal
Jij kan niks meer zeggen :no: Jij kan alleen nog schrijven :D ;)
C U
en dat is vandaag nog steeds zo :D
Vandaag in Wheels samen met A.J. en Thomaske GLPK naar de grote prijs van Monaco gekeken. Het is een heel gezellig boeltje geworden. De andere paddockers moeten maar wat enthousiaster worden en ook komen kijken in Wheels naar F1 e.a. wedstrijden, want afgelachen wordt er zeker.
Greetzz.. Corvetteboy
Originally posted by corvetteboy
De andere paddockers moeten maar wat enthousiaster worden en ook komen kijken in Wheels naar F1 e.a. wedstrijden, (...)
Een reactie op de tijdelijke Paddock ban van Thomaske_GLPK??
Een F1-wedstijd is niet onlosmakelijk verbonden aan Wheels Themacafe, ... ook al vertoeven wij als bestuur/leden daar graag!! :D ;)
Vandaag was het geweldig leuk in de WHEELS.
Eerst waren het in de vroege avond de Nederlanders die een hoop kabaal maakten maar hoe later het werd hoe stiller ze waren. Na de voetbalwedstrijd dropen ze één voor één af en kon het feestje echt beginnen.
Voor liefhebbers van Amerikaanse sportbolides :
volgende week vrijdag komt de Corvette club opnieuw naar WHEELS. Zal mijne Kangoo maar vanachter zetten zodat hun auto's ook wat aandacht krijgen :D
Originally posted by A.J.
[B]Vandaag was het geweldig leuk in de WHEELS.
Eerst waren het in de vroege avond de Nederlanders die een hoop kabaal maakten maar hoe later het werd hoe stiller ze waren. Na de voetbalwedstrijd dropen ze één voor één af en kon het feestje echt beginnen. Whoehahahahahahaha! Dat had ik willen zien. :D
@AJ
Is er al iets meer bekend over de BBQ in de week van de 24 uur van Zolder? Kwestie om te weten welke planning we in die week gaan volgen.......c.q. moet ik mijn tentje reeds eerder neerplanten dan gebruikelijk? :D
De BBQ zal plaatsvinden op donderdag avond vanaf 17u30.
We voorzien 3 stukken vlees (brochette, kotelet, worst) groenten en brood voor 12€.
Gelieve me even te laten weten want we hebben een beperkt aantal voorzien.
Ik heb reeds toezegging van veel teams en piloten dus gaat het een plezante boel worden.
@ Marshal
Sla uw tentje dit weekend al maar op bij de touring cup, dan ben je zeker op tijd :D
OK, bij deze één maal reserveren voor mij. Zijn er nog meer Paddockers die iets later naar huis willen gaan na afloop van de donderdag training? :D
Vandaag is TV Limburg komen filmen bij mij in de zaak. Ze kwamen er Jan Verschraegen interviewen met oog op volgend jaar. Was wel leuk deze avond om de Wheels eens op tv te zien.
Nog een geluk dat ik alles kreeg opgeruimd na de "afterparty" van zaterdagnacht. Degenen die aanwezig waren tussen 03u en 06u kunnen dat beamen. afwezigen hadden ongelijk en ik had veel slaap en spierpijn :D
Originally posted by A.J.
Vandaag is TV Limburg komen filmen bij mij in de zaak. Ze kwamen er Jan Verschraegen interviewen met oog op volgend jaar. Was wel leuk deze avond om de Wheels eens op tv te zien.
Nog een geluk dat ik alles kreeg opgeruimd na de "afterparty" van zaterdagnacht. Degenen die aanwezig waren tussen 03u en 06u kunnen dat beamen. afwezigen hadden ongelijk en ik had veel slaap en spierpijn :D
Ge zag er op tv toch al wa beter uit dan de zondagmiddag :D ;)
Mooie reclame alleszins!
Inderdaad mooie reclame, maar je zei niet veel hé Andy :D
Originally posted by Autofan
Inderdaad mooie reclame, maar je zei niet veel hé Andy :D
ik werd toch ook niet geinterviewd hé, anders zou je nogal wat gehoord hebben :D
Voor de mensen die niet in Limburg wonen, het nieuwsitem is ook te zien op de website van TVL, http://www.tvl.be/ , klikken op TVL Nieuws Online en dan op het item Circuit Zolder.
Bij deze nodig ik iedereen uit om op dinsdag 28 december naar de Wheels te komen voor Andy's birthday Party . Iedereen krijgt dan een aantal gratis bonnetjes om te drinken en er is zelfs voor live muziek gezorgt.
Ik ga niemand persoonlijk uitnodigen maar iedereen is welkom vanaf 20u!
Ook bij oud op nieuw is iedereen welkom. De inkom is gratis en ik heb Patrick Michiels als DJ, bekend van menig BELCAR feestjes, dus ambiance verzekerd. Vanaf 21u
WHEELS goes to DAYTONA 2005
we gaan dus met een bende van 14 personen naar de opneningswedstrijd van de NASCAR kijken.
op volgende website kan iedereen onze trip naar Daytona volgen. We vertrekken volgende vrijdag en zullen zo vaak mogelijk verslag uitbrengen vanuit Florida
www.wheelscafe.be/speedweeks of www.daytona500.tk
p.s. voor de thuisblijvers geen probleem : de zaak blijft ook tijdens die 11 dagen open :D
De eerste verslagen zijn nu te lezen. Van het thuisfront heb ik gehoord dat ze in de Wheels goed hun plan trekken, dus zou het wel eens kunnen dat ik nog enkele maanden blijf :D
Op zondag 6 maart zenden wij opnieuw de eerste GP van het seizoen uit op ons groot scherm gevolgd door spek en eieren voor de liefhebbers. Geef me een seintje wie er komt zodat wij ons kunnen voorbereiden.
Start was vorig jaar om 4u en zal dit jaar ook wel zoiets zijn. De zaak blijft gewoon open tot na de GP.
See You in Zolder, See You in Wheels
een 30-tal mensen trotseerden de kou en de winterse toestanden om omstreeks 4u de start van het F1 seizoen bij ons te komen kijken. En sfeer was er, ondanks de niet zo spannende race. Plezante discussies, teleurgestelde en tevreden supporters,...
See you next time.
De GP van Maleisie wordt meestal om 7u gestart. Het is de ochtend voor de Touring Cup dus voor degenen die vroeg uit de veren kunnen : Welkom
En wat gaan we dan doen met de TC fuif op zaterdagavond? Gewoon tot 7.00 en dan TV'ken kijken?
OK voor mij.
Om 3u onderbreken we de muziek een uurtje voor de laatste kwalificaties en daarna chillen we door tot de echte start. Daarna een stevig ontbijt en dan racen ...
Als dat maar goed afloopt. :D
Maar!!!Opgelet
Aan de heren piloten die 's morgens moeten rijden, wees verstandig en drink met mate. (da valt mee want in de TC zijn het allemaal bijna maten)
Originally posted by Driesco
(da valt mee want in de TC zijn het allemaal bijna maten) :D Dus ze drinken nooit alleen. :D
Andy, hoe laat is de start straks in Sebring Belgische tijd, en ga je in de Wheels uizenden?
Greetzz.. Corvetteboy
pompierke
19-03-2005, 12:39
Andy,
ik moest je verwittigen indien ik zou langs komen i.v.m. die dia's.
Ik ga zondag even de Wheels komen onveilig maken, dus breng je klanten eventueel op de hoogte van mijn komst. :D :D
Tot zondag
pompierke
Originally posted by pompierke
Andy,
ik moest je verwittigen indien ik zou langs komen i.v.m. die dia's.
Ik ga zondag even de Wheels komen onveilig maken, dus breng je klanten eventueel op de hoogte van mijn komst. :D :D
Tot zondag
pompierke
Dat is mooi, Pompierke geeft een rondje.........dat maak je ook niet elke dag mee :D :D
Originally posted by corvetteboy
Andy, hoe laat is de start straks in Sebring Belgische tijd, en ga je in de Wheels uizenden?
Greetzz.. Corvetteboy
half 5 start de uitzending
pompierke
19-03-2005, 16:53
Originally posted by Mark
Dat is mooi, Pompierke geeft een rondje.........dat maak je ook niet elke dag mee :D :D
Mark,
ik heb nog 30 euro teveel in mijn geldbeugel, misschien zal ik daar éne van geven. :D :D
Op vrijdag 6 mei komen we met de "Wheels goes to Daytona 2005" reizigers samen om terug te blikken op de voorbije reis maar tevens om de 2006 versie te plannen. Om 19 u is iedereen welkom.
Voor de geinteresseerden : vanaf volgende week zal er een Telenet Hotspot geinstalleerd worden in Wheels. Op die manier kan iedereen surfen op het internet via een draadloze verbinding.
Verder zal tegen het einde van de maand ook het intern TV kanaal van Circuit Zolder bij ons uitgezonden kunnen worden. Zo mis je niets terwijl je bij ons aan de toog zit :D
:worship: :worship: :worship:
Andy nu nog wtcc en fia-gt Live (€sport) en ge kunt kamers beginnen verhuren...
als je zondag was geweest dan had je in volgorde :
MOTOGP
WTCC
finish parijs-roubaix
NASCAR Martinsville
kunnen kijken met tussendoor samenvatting FIA GT
Thomaske
12-04-2005, 19:13
Als we de beelden kunnen zien van wat er zich op Zolder afspeelt terwijl we aan de toog hangen merken ze er thuis niks van want we kunnen nog alles vertellen. Alleen niet te zat thuis komen is de boodschap want dat valt wel op.
Mvg
The Leader
28-04-2005, 10:59
Bestaat er een kans dat de FIA GT race van Magny Cours wordt uitgezonden de zondag, want ik zit in Zolder, maar zou toch ook graag de race zien??? Weet iemand dit???
Nu zondag zal het intern TV kanaal aan staan met beelden, geluid en klassementen van de races op circuit zolder zelf.
er kan eventueel wel eens gezapt worden naar eurosport maar niet de hele race.
The Leader
28-04-2005, 12:04
Ok dan kom ik zeker is langs.
Nu zondag zal het intern TV kanaal aan staan met beelden, geluid en klassementen van de races op circuit zolder zelf.
er kan eventueel wel eens gezapt worden naar eurosport maar niet de hele race.is er ook dtm te zien ??
zoals ik al zei zal wel eens gezapt worden tussen de races van Zolder in. Als de DTM net in een pauze valt kunnen we wel eens kijken.
zoals ik al zei zal wel eens gezapt worden tussen de races van Zolder in. Als de DTM net in een pauze valt kunnen we wel eens kijken.jah mooie DTM gezien ... 45 minuten een beeld van de zandbak net voor de sacrementsheuvel.. er zat niet eens iemand naar tv te zien !!!
In't leven moet ge keuzes maken hé :-) Ofwel kijkt ge thuis DTM en gaat ge zaterdag naar Zolder, ofwel gaat ge naar Zolder en kijkt ge DTM op video of via internet...
Ofwel blijft ge het hele weekend thuis, en kijkt ge naar FIA GT, DTM, WTCC en MotoGP :)
als ik wist dat de WS zo saai waren geweest had ik da beter gedaan ja..
maja zoals ze bij toyata vorige jaren altijd zijden weer een waardevolle les bij ;)
De beelden waren goed, alleen de bediening is aan het tempo van die smartjes. :frusty:
Onze ober speelt volgens mij graag op de kassa(staan daar spelletjes op of niet) ipv te werken. 37 min voor ons drinken vond ik nogal lang, eten kan ik begrijpen als het zo druk is.
AJ dit is niet persoonlijk bedoeld voor U maar eerder een veel gehoorde opmerking.
Voor de rest was het OK
Saluuuuut.
Marc.
Nu zaterdag organiseerd de fanclub van Marc Goossens een BBQ in Wheels. Voor diegenen die wensen te komen gelieve dit te laten weten aan de mensen van de fanclub.
Kijk op hun website voor meer info: www.marcgoossens.com
De jaarlijkse Fanclub Barbecue zal dit jaar doorgaan op zaterdagavond 9 juli om 19 uur in taverne de Wheels op het circuit van Zolder, we konden van geen betere lokatie dromen !!
Kostprijs : 20€ voor de leden en 25€ voor de niet leden (5 drankbonnetjes inbegrepen !!)
Betaling ter plaatse, wel op voorhand inschrijven bij het secretariaat aub !!
Secretariaat: MARC GOOSSENS Fanclub
Kruishuisstraat 111
2300 Turnhout
Tel. + fax : 014/42 46 85
e-mailadres : fanclub@marcgoossens.com
het was ne leuke avond, of liever nacht.
Fijne mensen die supportersclub van Marc.
See you all in Spa om Marc aan te moedigen met de Aston Martin.
Ga nu slapen, straks Touring Cup...
morgen 6 augustus : saturdaynightfever in de Wheels met muziek uit de jaren 70 en 80. Wie graag feest en danst moet zeker komen. De DJ is heel goed, dus de ambiance nog beter.
Verder gaan we bij de 24 uren op donderdagavond weer een grote BBQ houden. Alle piloten zijn ook uitgenodigd voor een handtekeningsessie. Voor de fans dus een onvergetelijke avond. Voor de habitués een gezellige avond en de ideale aanloop naar de 24 uren. Er komt ook een live muziekant de avond een beetje opluisteren tot in de vroege uurtjes.
Ook hebben we van woensdag tot zondag een buitentoog voorzien om de drukke momenten op te vangen om niet dezelfde problemen te hebben als bij de overrompeling van de World series en zal tijdens de avondtraining en de 24uren zelf de BBQ branden voor diegenen die een snelle hap willen.
See You in Zolder, See You in Wheels...
Kan het niet langer meer verzwijgen, maar 't is mijn broer (Bert -we noemen hem eigenlijk de klenne-)) die daar de kok des huizes is. Ik ben er al enkele keren geweest en was verrast om het logo van de paddock daar te zien. 't zal er dees weekend wel vollen bak zijn denk ik. Ik moet het toch eens in de gaten houden wanneer de paddock een ledenvergadering gaat houden.........
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.