PDA

View Full Version : WHEELS Themacafe Circuit Zolder

Pages : [1] 2

A.J.
21-12-2003, 03:42
Beste Paddockers,

Op 13 februari open ik binnen Circuit Zolder een Themacafe. De naam van deze zaak zal WHEELS zijn. Deze zaak gaan we laten uitgroeien tot een meetingpoint voor alle autosportliefhebbers, piloten, teams, marshalls, ERAN leden, de andere gebruikers van het circuit (motorrijders en fietsers), ... en ook natuurlijk voor de paddockers. We gaan er ook voor zorgen dat de voornaamste races (F1, NASCAR, DTM, BTCC, FIA GT, MotoGP...) live te volgen zijn bij ons op een groot scherm, en ja zelfs op de meest onmogelijke uren (vb GP Australia).
Ook staan wij open voor mensen die iets wensen te organiseren op deze locatie.
Ik kijk uit naar de uitdaging om deze zaak goed te laten draaien. Het zal nog veel slapeloze nachten betekenen om onze deadline op 13 februari te halen maar we gaan ervoor!

WELCOME RACEFANS !!!

boosterke
21-12-2003, 04:13
ik wens u alvast veel succes andy met je nieuwe toekomstige zaak
Maar het zal je wel lukken :D

Jochie
21-12-2003, 04:34
Veel succes!

Zolder ligt wel wat ver om naar uitzendingen te komen zijn maar op raceweekends moogt ge mij verwachten.

Jochen

thrust ssc
21-12-2003, 11:08
veel succes

Gilles
21-12-2003, 12:43
Succes Andy, kga zelf proberen zo vlug mogelijk binnen te springen ;)

moore
21-12-2003, 12:46
veel succes andy :)

B.V.S.
21-12-2003, 12:52
Heel veel succes Andy...!!!
30 januari wordt paaaaaaaaaaaartyyyyyy!!! :cool: ;)

Mark
21-12-2003, 13:32
1 maal spek met ei op 7 maart 2004 ;)

Sennake
21-12-2003, 13:59
Ik zal uiteraard ook van de partij zijn, en van zodra de telefoonnummer van de zaak bekend is zal ik hem stockeren in de GSM van mijn vrouw. Kwestie dat ze niet te lang moet zoeken als ik weer eens niet thuis zal zijn :D

aengelen10
21-12-2003, 14:08
Hoi Andy,

Veel succes met de zaak, dat het nu ma rap 30 januari is dan kan het feest beginnen ;)

ICEMAN
21-12-2003, 14:18
Véél succes met uw nieuwe zaak! Mij kan je alvast verwachten. :)

Ottooke
21-12-2003, 15:04
Originally posted by Marshal
1 maal spek met ei op 7 maart 2004 ;) Maak daar al maar 2 maal van :D Ge ziet Andy, aan klanten is er alvast geen gebrek :D

JV1
21-12-2003, 15:08
Ja andy veel geluk met je nieuwe uitdaging! mij kun je zeker een keer verwachten op een race weekend.
Ik ben REUZE benieuwd!

schumivill
21-12-2003, 15:45
Veel succes Andy met de zaak,ik zal zeker ook eens langskomen in een raceweekend,had ik nu wat dichter gewoond :(

Speesman
21-12-2003, 16:22
Veel succes!!!!!

Bart
21-12-2003, 16:29
Veel succes Andy !

vertigo
21-12-2003, 16:33
Veel succes !!

Bart.Vandecavey
21-12-2003, 16:37
Succes Andy!

Baron
21-12-2003, 16:49
Heel veel succes, Andy!
Wheels wordt mijn stamcafé. Nu al zeker weten! :D

Sennake
21-12-2003, 17:03
Het is trouwens een publiek geheim dat de eerstvolgende Paddock-ledenvergadering 2004 zal doorgaan in "Wheels". Zal ergens rond februari zijn, dus hou jullie agenda's al maar in aanslag :)

gunther1
21-12-2003, 17:28
veel succes andy ,ook namens mij.
ik spring zeker eens binnen

groeten gunther

pompierke
21-12-2003, 17:50
Hey A.J.

ik hoop dat ik ook binnen mag, ik weet wel Hooligans ;) ;) zijn niet welkom maar ik zal mij gedragen. :D :D
groetjes

pompierke

Pascal
21-12-2003, 17:59
Originally posted by pompierke
maar ik zal mij gedragen. :D :D

"Gedragen " is niet hetzelfde als "naar buiten worden gedragen " hé pompierke.

Alleszins is het duidelijk dat de paddockers een stek hebben gevonden waar ze zich zeer zeker thuis zullen voelen.

Voor één ding wil ik A.J. op voorhand al verwittigen. Ik zal niet komen als er geen "Duvel" getapt zal worden :D :D :D

Maar daar zal wel voor gezorgd worden zeker....

Succes...

C U

R@ce@holiC
21-12-2003, 20:28
Veel succes met de zaak Andy ! :)

Ik spring zo spoedig mogelijk eens binnen :D.

Jan
21-12-2003, 20:33
Prima businessidee Andy, ik wens je nu reeds alle sukses.
Je zal nu wel minder tijd hebben om aan de Paddock-quiz deel te nemen :D :D :D

jan

Bart.Vandecavey
21-12-2003, 21:53
Originally posted by Pascal
"Gedragen " is niet hetzelfde als "naar buiten worden gedragen " hé pompierke.

Alleszins is het duidelijk dat de paddockers een stek hebben gevonden waar ze zich zeer zeker thuis zullen voelen.

Voor één ding wil ik A.J. op voorhand al verwittigen. Ik zal niet komen als er geen "Duvel" getapt zal worden :D :D :D

Maar daar zal wel voor gezorgd worden zeker....

Succes...

C U

Euhm Pascal kleine opmerking Duvel schenkt men uit en tapt men niet. Duvel bestaat niet in vaten maar in bakken...

sledge
21-12-2003, 22:35
Succes met de zaak.
Jammer dat ik zover woon... :(

Pascal
21-12-2003, 22:35
Originally posted by Bart.Vandecavey
Euhm Pascal kleine opmerking Duvel schenkt men uit en tapt men niet. Duvel bestaat niet in vaten maar in bakken...

Als ik jou was zou ik eens een tapcursus gaan volgen. Dan zal je zien dat ook Duvels getapt worden. Weliswaar uit een flesje en idd niet uit het vat.

Eén ding is zeker. Hoe hij in het glas geraakt maakt niet uit. Ik weet zeker dat ik hem wel uit het glas zal krijgen ;)

C U

Guido
21-12-2003, 23:01
Andy, good luck and all the best!

'k zal ook van de partij zijn! ;)

Scapa
21-12-2003, 23:33
Vermoedelijk zal ik af en toe ook wel is daar langskomen ;) Veel succes Andy met de zaak!

Snelle Japie
22-12-2003, 00:01
Heel veel succes met de zaak!

flugel
22-12-2003, 00:26
Komt er daar nen drieband? :D:D

Bart.Vandecavey
22-12-2003, 01:06
Als ik jou was zou ik eens een tapcursus gaan volgen. Dan zal je zien dat ook Duvels getapt worden. Weliswaar uit een flesje en idd niet uit het vat.

Eén ding is zeker. Hoe hij in het glas geraakt maakt niet uit. Ik weet zeker dat ik hem wel uit het glas zal krijgen ;)

C U

Opgelet van deze link (http://www.duvel.com/nl/5golden.htm) krijg je dorst. Maar zoals je kunt lezen een Duvel schenk je uit, tappen gebeurt enkel met een tap met vaten...

R@ce@holiC
22-12-2003, 01:10
Originally posted by flugel
Komt er daar nen drieband? :D:D Da zou pas een gedacht zijn , dan overnacht ik daar jong :D.

A.J.
22-12-2003, 02:18
Aangezien we aan de kamping liggen kunnen de mensen die van ver moeten komen misschien hun tentje meebrengen :D
Bedankt voor deze positieve reacties, ben er van verschoten hoeveel op deze melding reageerden. Het geeft me in ieder geval veel moed om alles zo te maken dat iedereen zich er kan thuis voelen.
Een drieband is niet voorzien, maar momenteel ben ik in onderhandeling om enkele racesimulators te zetten. Toch ook wel interessant voor dit publiek denk ik!
Verder hou ik jullie op de hoogte van de vorderingen en gaan we in de loop van januari een website lanceren. Hierover later meer !

Pascal
22-12-2003, 02:24
Originally posted by A.J.
Verder hou ik jullie op de hoogte van de vorderingen en gaan we in de loop van januari een website lanceren. Hierover later meer !

Hopelijk met fotoke's. Kwestie van ons al wat te kunnen acclimatiseren......

C U

A.J.
22-12-2003, 02:29
Zal ervoor zorgen !
Ook van de solicitatie gesprekken ? :D

Roel
22-12-2003, 09:45
veel succes ermee Andy, ga der zeker binnenspringen.

FormulaV-JH495
22-12-2003, 11:49
en paal int midden van de ttog ... da's de enige vorm van entertainment da nodig is A.J. ... en een ferme CHICK die af en toe om die paal rondjes draait in een FLUO .... (kleur zelf in te vullen) string ...

Sennake
22-12-2003, 18:06
Vandaag al eens ter plaatse een kijkje mogen gaan nemen. Andy heeft ons zijn plannen uit de doeken gedaan en ik moet zeggen dat het er zéér veelbelovend uitziet. Dit wordt echt HET meeting-point voor alle autosport-liefhebbers! Mij ga je er vaak aantreffen in elk geval :)

Mark
22-12-2003, 18:30
Originally posted by Sennake
Dit wordt echt HET meeting-point voor alle autosport-liefhebbers! Mij ga je er vaak aantreffen in elk geval :)

Nu nog wat standaard telefoonzinnnen leren.......en het kan niet meer stuk ;)

Vraag: Is mijn man nog daar?
Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D

Isabelle
22-12-2003, 18:52
Veel succes gewenst met je nieuwe zaak Andy. Als ik nog eens op Zolder vertoef spring ik zeker binnen!

Nu nog wat standaard telefoonzinnnen leren.......en het kan niet meer stuk ;)

Vraag: Is mijn man nog daar?
Antwoord: Nee, die is juist vertrokken, waarop desbetreffende zijn glas in één teug uitdrinkt..........en als de bliksem zijn sleutles pakt en naar huis toe gaat :D :D

Ik ken een ex-cafébaas die voor hij de telefoon opnam aan de stamgasten vroeg: "Wie is er hier niet?"

Enne nog iets: die "in één teug" en "als de bliksem" is meestal niet van toepassing, maar veeleer "op 't gemakske" :cool:

Hoppa
22-12-2003, 21:05
veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.

Megane
22-12-2003, 21:23
Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)

Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D

Raikkie
22-12-2003, 22:24
Wauw :p Geweldig Andy , maak er ineens een hotelleke van , dan blijf ik er een heel raceseizoen overnachten ;) Ik zal hier zeker eens langskomen bij mijn talrijke bezoekjes aan Zolder (als de ouders willen meewerken, want zo dicht is het niet...)

Nog heel veel succes zou ik zo zeggen , maar volgens mij zal succes niet ontbreken , echt waar super initiatief :worship:

:applaus::applaus::applaus:

JFL
22-12-2003, 23:18
Andy,

Succes ermee. Dit is misschien wel het enige wat er in Zolder nog ontbrak om op een schitterende manier van autosport te genieten. Eerst de adrenaline, dan rustig uitzakken bij een stevige pint. Lijkt me wel wat.

Go for it!

N.B.: Spa mag dan de plek zijn voor een dure fles bubbels op een exclusief terrasje. In Zolder mag dat gerust een vriendschappelijke pint zijn. En meer dan één ook waarschijnijk... ;)

AlainH
22-12-2003, 23:55
Ik kom zeker een cola'ke drinken !
Succes !! :)

A.J.
23-12-2003, 02:22
Originally posted by Hoppa
veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.

Ja, er zal ook kunnen gegeten worden. Vanaf het begin gaan we zeker beginnen met snacks maar zo snel mogelijk zullen we een meer uitgebreide kaart kunnen aanbieden.

A.J.
23-12-2003, 02:25
Originally posted by Megane
Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)

Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D

Tijd om zelf te rijden zal inderdaad een probleem worden maar deze zaak gaat in de nabije toekomst toch primeren. Kwestie van prioriteiten te stellen hé.

Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat iemand die op 29 januari jarig is, enkele dagen later een vat komt geven in mijn zaak :D Ik denk dat er hier op de paddock wel enkele kandidaten gevonden kunnen worden om deze leeg te drinken :+

airco
23-12-2003, 02:40
ook van mijn kant proficiat met je nieuwe zaak A.J.

DJ Scorpio
23-12-2003, 10:44
Heel veel succes met de zaak, we komen zeker langs :D

Rrubinio
23-12-2003, 21:06
Originally posted by DJ Scorpio
Heel veel succes met de zaak, we komen zeker langs :D

Heel zeker weten, met de volledige ploeg een ontbijtje nuttige en dan pas naar de pointage op MCZ !!!

Veel succes met de zaak Andy

Guido
23-12-2003, 21:34
Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat iemand die op 29 januari jarig is, enkele dagen later een vat komt geven in mijn zaak :D Ik denk dat er hier op de paddock wel enkele kandidaten gevonden kunnen worden om deze leeg te drinken :+

'k heb daar ook geen probleem mee. Trek maar een streepje achter mijn naam om te komen helpen ledigen :D

boosterke
23-12-2003, 21:39
trek nog maar een streepje :D

A.J.
24-12-2003, 00:19
Originally posted by Rrubinio
met de volledige ploeg een ontbijtje nuttige en dan pas naar de pointage op MCZ !!!

[

moet zeker kunnen!

Sennake
24-12-2003, 00:50
Originally posted by Huudo
'k heb daar ook geen probleem mee. Trek maar een streepje achter mijn naam om te komen helpen ledigen :D

En nog een streepje :)

FormulaV-JH495
24-12-2003, 01:12
A.J. .. good luck with "WHEELS" ...

ik heb het al dorgezegd aan een hoop mannen die telkens aanwezig zijn op de ERAN trackdays ...

Nu nog zorgen voor topless service :D

A.J.
24-12-2003, 02:27
Originally posted by FormulaV-JH495
A.J. .. good luck with "WHEELS" ...

Nu nog zorgen voor topless service :D

Sorry, ik weiger pertinent om uit de kleren te gaan :D :+ :p

Raikkie
24-12-2003, 13:51
Kunt ge die Schotten van de William Lawson's niet inhuren ? :p ;)

FormulaV-JH495
24-12-2003, 14:29
Sorry, ik weiger pertinent om uit de kleren te gaan :D :+ :p

LOLz ...

Snelle Japie
26-12-2003, 01:48
Even een "technisch" vraagje,
Als er F1 live wordt uitgezonden, via welke post gaat dit gebeuren? Ga je gewoon van VRT nemen of ga je via schotelantenne een buitenlandse zender nemen zoals SBS6 met Olav Mol en co?

schumivill
26-12-2003, 02:39
Een schotel-antenneke hé,lijkt mij het beste te zijn,niet enkel voor F1.

A.J.
26-12-2003, 03:37
Wat F1 betreft ben ik er nog niet uit. VRT & RTBF ken ik, de andere zenders op de schotel heb ik nog niet kunnen beoordelen.

bobcat
26-12-2003, 11:47
Veel succes met je nieuwe zaak, we komen zeker langs.

PS.: satelliet antenne, kijk eens op bovenste reclame banner.

Mag ik ook vragen aan iedereen om eens naar al deze banners te kijken zoals ik, zonder sponsering geen depaddock zou ik denken. :cool:

bobcat
26-12-2003, 11:53
nu heb ikke dat verkeerd geplaatst, kan iemand dat even recht zetten, het was voor AJ bedoeld. :frusty:

/* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */

Speedy
26-12-2003, 13:20
In elk geval heel veel succes toegewenst met de zaak.Ik zal zeker langskomen als ik op Zolder ben.
Greetz Speedy.

bobcat
26-12-2003, 18:18
/* bij deze rechtgezet; mvg, Bart */ [/B][/QUOTE]

Bedankt Bart, mvg, Geert ;)

Maarten
26-12-2003, 18:46
Veel succes Andy

Daar springen we uiteraard eens binnen!

De Perdieuzekes

ieperling
26-12-2003, 18:50
veel succes met de nieuwe zaak andy

ook ik spring wel eens binnen, als ge maar "la chouffe" hebt ;-)

FormulaV-JH495
26-12-2003, 19:04
Ah ja ... welk bier van't vat ??? zal er zo allemaal zijn ?? :D

A.J.
27-12-2003, 02:15
Van het vat : Fosters en enkele anderen uit de stal van Alken Maes.

Win Percy
27-12-2003, 03:47
Succes met de zaak AJ !!! Enne wat die sateliet-schotel betreft , sbs 6 en consoorten kan ik helaas niet meer krijgen omdat ze er een nieuwe codering opgeplaatst hebben , maar .................. alles op moters-tv maakt het wel goed hoor !! Van V-8 in Australie ( 1000 km Bathurst LIVE ) tot Nascar -Busch ( soms live ) tot Btcc en noem maar op . Deze zender staat bij mij thuis bijna 24 uur op 24 op !!! Dus niet aarzelen en direct een digitale schotel plaatsen , zou ik zo zeggen hé !!! :D

flugel
27-12-2003, 12:11
Van het vat : Fosters en enkele anderen uit de stal van Alken Maes.
:D

pompierke
27-12-2003, 12:37
oei oei :rolleyes:
Cristal van 't vat, ik ga weer enkele keren mijn vrouw moeten bellen :fight: om mij komen te halen want ik drink zo graaaaaag Cristallekes. joepie :)

pompierke

thrust ssc
27-12-2003, 18:23
Andy
word het het clublokaal van een renstal ?

Driesco
27-12-2003, 19:31
Andy, ook vanuit Lokeren veel succes met de nieuwe zaak. Ik denk dat velen al dromen van een internetaansluiting zodat ze van daaruit live verslag kunnen uitbrengen. De ex Refugio is trouwens een leuke boel geweest daar vroeger. En weten dat ik daar jaren geleden mijn frietjes ging halen.

Velen zijn al iets begonnen op Zolder, maar ik denk nu echt dat de Ottobar er een stevige concu bij heeft. A.J. heeft op gebied van autosport het hart op de juiste plaats, ik vind dat we het hem verplicht zijn om telkens als we in Zolder zijn op zijn minst 1 keer binnen te springen.
Voor de pingelaars onder jullie: eigen boterhammen daar opeten is ten strengste verboden !! :)

Gilles
27-12-2003, 19:36
Originally posted by Driesco
A.J. heeft op gebied van autosport het hart op de juiste plaats, ik vind dat we het hem verplicht zijn om telkens als we in Zolder zijn op zijn minst 1 keer binnen te springen.
1 keer :confused: ... neenee, 1 keer als we aankopen, 1 keer na de race, en 1 keer voor we trug naar huis vertrekken hé Driesco :D ... of we kunnen natuurlijk smorgens ene keer gaan, en savonds ene keer vertrekken

Ik denk dat velen al dromen van een internetaansluiting zodat ze van daaruit live verslag kunnen uitbrengen.

Das pas e goed gedacht ;)

A.J.
27-12-2003, 19:51
Originally posted by thrust ssc
Andy
word het het clublokaal van een renstal ?

Normaal gezien gaan de Bokkenrijders zich bij ons nestelen.
Verder zal het ook fungeren als clublokaal voor de klanten van Eran Racing en zal ook de fanclub van Jan Heylen "BELGIJAN" zich bij ons vestigen.
Verder staan wij open voor iedereen die met onze geliefde sport bezig is, maar ook voor de vele motorrijders die op het circuit komen.

A.J.
27-12-2003, 19:53
Andy, ook vanuit Lokeren veel succes met de nieuwe zaak. Ik denk dat velen al dromen van een internetaansluiting zodat ze van daaruit live verslag kunnen uitbrengen.

Als alles volgens plan verloopt zal er een telenet verbinding gelegd worden. Dus alles is mogelijk ! Moeten we even uitwerken hoe we dit door de klanten kunnen laten gebruiken?

kulgan
27-12-2003, 19:59
Originally posted by Bart.Vandecavey

hehehehe heb ooit met de uitspraak nen bak duvel verdient:
Kameraad op school beweerde dat Duvel van't vat bestond.
We hadden gewed: als hij gelijk had, betaalde ik hem een vat duvel en als het niet zo was kreeg ik een bak Duvel... :)

R@ce@holiC
27-12-2003, 20:05
Dit wordt ongeveer het logo van Wheels op circuit zolder :

http://users.pandora.be/misteryracing/Wheelslogo.jpg

ICEMAN
27-12-2003, 21:44
Originally posted by R@ce@holiC

Ferm! :)

A.J.
27-12-2003, 23:59
oei oei :rolleyes:
Cristal van 't vat, ik ga weer enkele keren mijn vrouw moeten bellen :fight: om mij komen te halen want ik drink zo graaaaaag Cristallekes. joepie :)

pompierke

en ik dacht dat jij BOB was :D

Snelle Japie
28-12-2003, 00:04
Een cool logo :applaus:

Bart.Vandecavey
28-12-2003, 02:27
proper!

team astromega
28-12-2003, 19:05
Veel succes gewenst van het hele team, webmasters en mezelf.

Martin Meyers/Team Astromega Information

Pascal
29-12-2003, 01:45
Normaal gezien gaan de Bokkenrijders zich bij ons nestelen.
Verder zal het ook fungeren als clublokaal voor de klanten van Eran Racing en zal ook de fanclub van Jan Heylen "BELGIJAN" zich bij ons vestigen.
Verder staan wij open voor iedereen die met onze geliefde sport bezig is, maar ook voor de vele motorrijders die op het circuit komen.

En in naam van het bestuur van Depaddock kan ik zeggen dat ook Depaddock heel wat van zijn activiteiten zal concentreren in "Wheels".

C U

boosterke
29-12-2003, 01:47
zolang der ne photoplay komt zen ik daar dagelijkse klant denk ik :D

Pascal
29-12-2003, 01:47

Héhé een nieuw clubje : De Hell's Wheelers

Ik zou de zwarte achtergrond eens proberen met enkele andere kleuren (iets met geel en groen ;) ). Maar idd het staat zo nogal stoer.

C U

R@ce@holiC
29-12-2003, 02:13
Héhé een nieuw clubje : De Hell's Wheelers

Ik zou de zwarte achtergrond eens proberen met enkele andere kleuren (iets met geel en groen ;) ). Maar idd het staat zo nogal stoer.

C U Een propere deur kan mischien ook wonderen doen ! :D

A.J.
29-12-2003, 03:12
Een propere deur kan mischien ook wonderen doen ! :D

Ben je zeker dat het aan de deur lag?
Misschien was uw lens gewoon wat vuil :+

flugel
29-12-2003, 12:00
Ben je zeker dat het aan de deur lag?
Misschien was uw lens gewoon wat vuil :+

De sluitertijd zat allezins al goed :D

Sennake
29-12-2003, 14:22
De sluitertijd zat allezins al goed :D

Bwa, da zal rond een uur of 4, 5 's morgens zijn zeker? :+

Sennake
29-12-2003, 14:24
En in naam van het bestuur van Depaddock kan ik zeggen dat ook Depaddock heel wat van zijn activiteiten zal concentreren in "Wheels".

C U

En we hebben zelfs al een datum gereserveerd voor onze algemene ledenvergadering : zaterdag 14 februari (jaja, St Valentijn dus brengt ulle lief maar mee :) )

Maar meer hierover in een andere thread (die er aan zit te komen).

boosterke
29-12-2003, 19:56
hmz vandaag nog is daargeweest en het wordt der schoon binnen zenne
het is daar nog niet eens open en ik zit daar nu al veel, wat gaat dat zijn als het open is... :D

Guido
29-12-2003, 22:07
Originally posted by boosterke
hmz vandaag nog is daargeweest en het wordt der schoon binnen zenne
het is daar nog niet eens open en ik zit daar nu al veel, wat gaat dat zijn als het open is... :D

Garçon spelen misschien? :D

Scapa
29-12-2003, 22:11
Garçon spelen misschien? :D

Neen dank u, ik wil fatsoenlijke bediening :p :D

A.J.
29-12-2003, 23:30
Originally posted by jan

Je zal nu wel minder tijd hebben om aan de Paddock-quiz deel te nemen :D :D :D

jan

Minder tijd wel maar ik kan wel meer hulp inschakelen want kenners zullen er wel over de vloer komen :cool:

jullie zijn nog niet van mij af :D

Sennake
29-12-2003, 23:40
jullie zijn nog niet van mij af :D

Dat mogen we hopen!

JPMontoya
29-12-2003, 23:52
Ook van mij veel succes toegewenst met de nieuwe zaak !

Kurtrapid-DJ
30-12-2003, 14:01
Als ge een goei openingsfuif wilt geven??
Ik kan wel zorgen voor een betaalbare DJ en stevige geluidsinstallatie!!
:D ;) :p :o :)

Oneliner
30-12-2003, 15:11
Kdenk zelf dat er mensen zijn die voor niet willen draaien ;)

A.J.
31-12-2003, 02:48
Doe eens een voorstel via pm

speedkicks
03-01-2004, 15:25
Andy,

Zowel van mezelf als van mijn vader vel geluk met de nieuwe zaak. Ons zal je alvast geregeld in je zaak tegen het lijf lopen.

Bart.Vandecavey
04-01-2004, 23:11
Andy een vraagje, komt er een electronische dart en een pool?
http://www.meritind.com/Service%20Center/Images/dxmachin_2.gif
een scorpion dx is

A.J.
05-01-2004, 02:15
We gaan deze week onderhandelen i.v.m. de te plaatsen toestellen. Ik zou liefst een goede simulator zetten en een fotoplay. Ook een elektronisch dart toestel is mogelijk. Een pool niet, misschien in de toekomst een swimming pool :D

Ottooke
05-01-2004, 11:58
Komt er een kicker tafel?

A.J.
08-01-2004, 13:06
Onze decoratie is momenteel in produktie. Er worden collages gemaakt van foto's die dan in elkaar verweven worden. En ze zien er goed uit.
Verder hebben we ook reeds een mooi aantal onderdelen van racewagens die we tegen de muur of aan het plafond gaan hangen. Als er teams zijn die nog mooie stukken hebben (spatbord, motorkap, bumper,...) waar ze niets meer mee doen kan er altijd met mij contact opgenomen worden.

bart VDB
08-01-2004, 13:54
Andy,

wacht tot de races terug beginnen, dan heb je stukken genoeg. Dit is wel gemakkelijk. Bij stukken aan de wagen , moeten we ze niet meer meenemen of in de vuilbak steken, dan kunnen we ze bij jou achterlaten aan't plafond. :p :D .

AlainH
08-01-2004, 16:59
Vroeger hing daar ook al veel aan de muur, als ik mij goed herinner... Wat is daarmee gebeurt ? ( er zaten namelijk heel mooie kaders bij met Gruppe5-BMW's enz... )

Pascal
08-01-2004, 19:48
Verder hebben we ook reeds een mooi aantal onderdelen van racewagens die we tegen de muur of aan het plafond gaan hangen.

Heb je een afzonderlijke hall voor de Clio-Cup :+ :+ :+ :D

C U

A.J.
08-01-2004, 21:56
Originally posted by AlainH
Vroeger hing daar ook al veel aan de muur, als ik mij goed herinner... Wat is daarmee gebeurt ? ( er zaten namelijk heel mooie kaders bij met Gruppe5-BMW's enz... )

Dat was in Terlamenhof, boven aan de tunnel. Wat ermee gebeurt is weet ik niet.
Mijn zaak ligt 150m verderop richting kamping.

AlainH
09-01-2004, 02:48
Ola ik was al bijna 't verkeerde gebouw binnengestapt... Goed dat ik het weet ;)

JV1
09-01-2004, 16:57
1 februari tijdens de WEK komen we zeker kijken, met een aantal coureurs en Marshals!
oja als er onderdelen die dag van een auto af vallen dan neem ik ze wel mee voor je! :D

A.J.
10-01-2004, 13:06
Gisteren tijdens de nieuwjaarsreceptie op circuit zolder enkele goede contacten gelegd met enkele piloten. Zo gaan waarschijnlijk Everts en Geboers wat materiaal schenken net zoals Jan Heylen.
Dat er zo nog veel mogen volgen...

boosterke
12-01-2004, 00:06
waar blijven die officiele uitnodigingen eigenlijk :D :D

Oneliner
12-01-2004, 00:39
Voel u vooral ni aangesproken als ge er nog geen hebt gehad é booster ;)

boosterke
12-01-2004, 00:41
ahja das natuurlijk ook nog iets wa kan :p

A.J.
12-01-2004, 00:43
Ten eerste : iedereen zal welkom zijn !

en verder zullen we wel wat uitnodigingen versturen maar dat zal voor volgende week zijn.

mij niet opjagen hé

boosterke
12-01-2004, 00:46
:D we zouden ni durven :p
vergeet free geen uitnodiging te geven eh :D :D

Raikkie
12-01-2004, 17:24
Ik kijk al uit naar 1 februari :p

Brecht
12-01-2004, 18:44
ik woon zelf in Zolder dus zal regelmatig eens een bezoekje brengen. Waar ergens opt circuit bevindt het thema cafè zich eigenlijk ??

A.J.
12-01-2004, 18:50
Originally posted by corvetteboy
ik woon zelf in Zolder dus zal regelmatig eens een bezoekje brengen. Waar ergens opt circuit bevindt het thema cafè zich eigenlijk ??

aan de camping, binnenkant Villeneuve.
Onder tunnel binnen rijden en dan naar rechts en 150m verder rijden.

ICEMAN
12-01-2004, 20:41
waarda vroeger de otoclub was? :confused:

Mistery
12-01-2004, 21:21
jup, that's it !

Maarten
12-01-2004, 21:35
ik zou dus echt begot niet weten waar het is

maar ik zal het zeker eens opzoeken

na de tunnel rechtdoor? of dan die steile bergop pakken?

dan ligt dat toch wat afgelegen niet? toevallig geen planneke of zo?

of zet alleszins lekker grote pijlen aan den tunnel :p

Pascal
12-01-2004, 21:45
Originally posted by Maarten

Idd die steile bergop nemen.... en dan het nog eens vragen :D :D :D

C U

Ottooke
12-01-2004, 22:09
Gewoon kijken uit welke richting al die zatte mensen komen :D

pompierke
12-01-2004, 23:56
Originally posted by Ottooke
Gewoon kijken uit welke richting al die zatte mensen komen :D

En als ik daar ben ga je maar op het geluid af :D :D :D

pompierke

Werner333
13-01-2004, 00:09

Amateur!!!! :D :D :D

Snelle Japie
13-01-2004, 00:44
Ik moet werken tot 22uur de 30ste maar om 23uur zal het toch nog wel niet gesloten zijn wel :+

Rrubinio
13-01-2004, 01:10
En als ik daar ben ga je maar op het geluid af :D :D :D

pompierke

En als het moet zal ik u thuis brengen ! ! !
:D :D Het is niet de eerste keer dat IK Bob moet spelen hé Robert ! ! ! :D :D

:Offtopic:
Al iets klaar voor het MCZ feest ? ? ?
sorry jongens voor de off topic.

pompierke
13-01-2004, 09:09
Originally posted by Rrubinio
En als het moet zal ik u thuis brengen ! ! !
:D :D Het is niet de eerste keer dat IK Bob moet spelen hé Robert ! ! ! :D :D

Allee, ik ben eens éne keer echt zat geweest na een Racing Show in Hasselt en nu wordt ik daar nog altijd aan herinnerd, :( , slechte mens dat ge zijt. :D :no: :D
:Offtopic:
Sorry Ronaldo, maar ik vrees dat er niks zal gebeuren op het feest, echt geen tijd gehad om iets uit te denken. :fight:
Offtopic the end,sorry.

Maarten
13-01-2004, 17:58
en met al die onnoezel mannekes weet ik nog altijd niet waar het just is hé :D

gene stress, we vinden dat wel

wanneer is de keet open? :D alle dagen ... van ... tot ...!

ik ben pas 8februari terug in't land hé

JV1
13-01-2004, 18:25
en met al die onnoezel mannekes weet ik nog altijd niet waar het just is hé :D

gene stress, we vinden dat wel

wanneer is de keet open? :D alle dagen ... van ... tot ...!

ik ben pas 8februari terug in't land hé

Wie komen er allemaal 1 februari langs?

Supra
14-01-2004, 17:24
ik heb de 24 jan. men laatste training, anders kwam ik mij na het fietsen ene drinken (cola light want ik ben een sportman :D)

A.J.
15-01-2004, 02:35
We komen stilaan op dreef. Op de site www.wheelscafe.be vinden jullie al de intropagina van onze site die onder constructie is.
Er werden al heel foto's en collages aangebracht.
Misschien kan r@ce@holic al een voorbeeldje geven, die heeft al enkele foto's gemaakt.
de opening komt dichterbij en er is nog heel veel werk...

R@ce@holiC
15-01-2004, 20:19
Als teaser 1 van de prachtige collages die ophangen :

http://www.wheelscafe.be/collage.jpg

FormulaV-JH495
16-01-2004, 00:25
NICE :D ...very nice ...

A.J.
17-01-2004, 02:13
We zien ons genoodzaakt om de officiele opening te verschuiven naar 13 februari omwille van enkele onvoorziene omstandigheden. Wel zeker is dat we rond de 30ste januari zullen open zijn maar we gaan dan even proefdraaien zodat we er vanaf 13 februari een lap op kunnen geven. Dus geen angst voor de paddockmeeting op de 14de!
Niet alle factoren hebben we zelf in de hand. Ook 6 februari tijdens de ERAN dag zal de zaak geopend zijn, maar wel zonder de mogelijkheid om te eten. Dus vanaf begin februari beginnen we te draaien en is iedereen al welkom maar de feestelijke opening zal pas op vrijdag de 13de zijn...

AlainH
17-01-2004, 02:48
Toch ni bijgelovig hoop ik eh ;)

gouwyf
19-01-2004, 22:16
En gaat het eigenlijk heel het jaar open zijn ? Of enkel tijdens het seizoen of nog minder, enkel met races ? Ik hoop natuurlijk zo veel mogelijk.

A.J.
19-01-2004, 22:39
Vanaf 13 februari zijn we iedere dag open.

Brecht
19-01-2004, 23:03
Ier een minimumleeftijd om binnen te mogen ????

A.J.
20-01-2004, 00:06
Originally posted by corvetteboy
Ier een minimumleeftijd om binnen te mogen ????

Aangezien we een gewone taverne zijn is er geen leeftijdsgrens.

bij ons mag iedereen binnen vanaf 9 maanden voor de geboorte :D

Snelle Japie
29-01-2004, 13:51
Hoever zijn de werken eigenlijk gevorderd want sinds de 19de is hier niets meer gepost dus er zal toch wel het één en ander af zijn?

ICEMAN
29-01-2004, 13:54
Andy & Co zullen hun best wel gedaan hebben. Daar twijfel ik niet aan. Het word een GROOT succes!

moore
29-01-2004, 16:35
misschien wat te druk dat ze te moe zijn om te posten ;)

A.J.
29-01-2004, 21:46
wait and see, over anderhalve week zullen we wel klaar zijn...

R.T.
03-02-2004, 12:28
Hey Andy, veel succes, kga zekers eens binnenspringen.....

TTke
07-02-2004, 00:49
Andy,

Proficiat van "ons" allemaal.
Wat mij betreft zouden ze dit jaar "Wheels" als verplichte publiciteit op de Belcar wagens moeten hangen als eerbetoon aan jou voor je jarenlange vrijwillige inzet en als ondersteuning voor je prachtige initiatief. Wat mij betreft: bezorg me je logo en ik hang een sticker op...mijn Belcarwagen.

Succes makker en zeer zeker tot binnenkort

schumivill
07-02-2004, 03:07
Ik verlang al,14 feb zal ik er zijn voor de rittensport,en zal ik het café kunnen aanschouwen en een goeie pint drinken,leve WHEELS en een pint op valentijn :worship:

ICEMAN
07-02-2004, 14:20
Dat van die stickers is een héél goed id. Ik denk dat niemand daar iets op tegen gaat hebben. Maak er voor mij ook maar een paar. ;)

TommySoprano
08-02-2004, 16:04
Coool. Ik kom zeker eens een pintje drinken tijdens de MX grand-prix in maart.

Thomaske
08-02-2004, 20:42
Proficiat hé. Ben er wel zeker van dat het plezant gaat zijn als we zo allemaal de F1 komen volgen.
Zie er al naar uit.

Greetz

Snelle Japie
09-02-2004, 00:19
Is er nu eigenlijk zo al iets gevonden van welke zender in aanmerking gaat komen waarop F1 gaat uitgezonden worden of koopt "Wheels" de uitzendrechten zodat je alleen in Zolder F1 live kunt zien en dit voor heel België? Dat zou pas een stunt zijn, gegarandeerd dat ze dan van ver naar "Wheels" gaan komen zenne!!

Kelly Jamers
10-02-2004, 19:38
Amai, effe zonder PC en ne mens mist nogal wat he!!???...

Andy, allesinds van harte proficiat met al het geen ge weer uit de grond hebt kunnen stampen!
Ook heel veel succes uiteraard en ge ziet me vrijdag wel verschijnen!!

pompierke
11-02-2004, 23:28
Andy,

ik zal er vrijdag niet bij zijn, werken. :frusty:
Is wel goed voor jou en je klanten natuurlijk, dan is het tenminste wat stiller. :D :D
Maar niet getreurd ik kom je nog wel op tijd en stond hoofdpijn bezorgen. ;) :crazy: ;)
Veel succes met de opening :applaus:
groetjes

Pascal
12-02-2004, 02:59
Andy woont momenteel al in zijn appartement boven Wheels. Omdat hij daar nog geen internet heeft, en omdat het voor hem drukke en hectische dagen zijn, is hij de laatste tijd wat minder on-line.

Hij vroeg mij echter om hier wat uitleg te geven.

Hij dankt iedereen nu reeds voor het succes en steun die hem werd toegewenst.

Op vrijdag 13/02/2004 zal de officiële opening voor de genodigden plaatshebben. Op zaterdag 14/02/2004 kunnen zij, die niet op vrijdag werden uitgenodigd vanaf 14.00 uur terecht en zullen door Andy en zijn team extra in de watten gelegd worden.

Ik heb me trouwens laten vertellen dat er vandaag, op 11/02/2004, reeds een artikel over Andy en zijn themacafé in Het Beland van Limburg stond. Iemand gelezen ???

Velen onder ons zullen zaterdag al ter plaatse zijn voor onze Algemen ledenvergadering en rittensportinitiatie.

C U

ICEMAN
12-02-2004, 07:22
Bij deze wens ik Andy & zijn personeel héél véél succes toe. Dat het een spetterende zaak word waar autosportliefhebbers zich thuis gaan voelen.

@ Pascal: Het klopt, ik heb dat artikel gelezen. Het is wel geen groot, maar t valt op.

R@ce@holiC
12-02-2004, 17:56
Vanaf heden staat de site online. De site moet wel nog verder aangevuld worden in de toekomst.

www.wheelscafe.be

Sennake
12-02-2004, 18:27
Vanaf heden staat de site online. De site moet wel nog verder aangevuld worden in de toekomst.

www.wheelscafe.be

Een eerste aanvulling dan :)

Kan je op 14 februari "De paddock meeting" uitbreiden tot "De Paddock ledenvergadering + 1e De Paddock Rittensport" aub? dank je!

Paddock met een hoofdletter aub ;)

Oneliner
12-02-2004, 18:39
Heb trouwens erger in het belang van limburg wat reclame gezien voor he twheelscafé :)

R@ce@holiC
12-02-2004, 18:41
Originally posted by Sennake
Een eerste aanvulling dan :)

Kan je op 14 februari "De paddock meeting" uitbreiden tot "De Paddock ledenvergadering + 1e De Paddock Rittensport" aub? dank je!

Paddock met een hoofdletter aub ;) Voila , aangepast. :)

wilmai
14-02-2004, 12:00
Andy en partners,
Gisteren was de opening schitterend en moet eerlijk toegeven ik herken de oto-club van vroeger niet meer. Schitterende gedaante verwisseling binnen, interieur heeft een uitstraling die ver over de landsgrenzen zal bekend worden als het auto en motoren sport cafe bij uitstek.
De bijna perfecte harmonisatie tussen het autosportgebeuren, de frisse en nieuwe look ervan, hebben van dit nieuwe juweeltje in zolder, is eveneens een belangrijke bijdrage om zowel zolder als het wheels cafe naar buiten te brengen.
Ik mag je veel succes toewensen maar de eerste stappen zijn al gezet. Ook de toon is gezet met dit unieke project. Dat was wat men nog miste op het circuit.

Veel succes !!!!!!!!!!!!!

B.V.S.
14-02-2004, 12:53
Daar is weinig aan toe te voegen...
Het was inderdaad prachtig... en de Foster's ging vlotjes binnen... :D :D

Juha
14-02-2004, 20:26
Vandaag langs geweest. Ziet er zeer mooi uit, alleen zijn die cola glazen zo smal. :D

Mark
14-02-2004, 23:20
Ik heb mij voor 2004 een nieuw doel gesteld, dit jaar wil ik aan elk tafeltje hebben gezeten ;)...........................prachtige foto's op de tafels!!!!

Van een uitgewoonde vreetschuur is het veranderd in een zeer modern ogende horeca gelegenheid.'

Proficiat aan Andy en alle medewerkers die afgelopen weken keihard gewerkt hebben.

Raceboy
14-02-2004, 23:26
Ik heb mij voor 2004 een nieuw doel gesteld, dit jaar wil ik aan elk tafeltje hebben gezeten ;)...........................prachtige foto's op de tafels!!!!

Tafel 10. NASCAR tafel is mine :D

schumivill
14-02-2004, 23:30
Mooie inrichting en veel mooie foto-collages,echt een mooi autosportcafé,ik kom zeker nog veel langs!

R@ce@holiC
14-02-2004, 23:30
Ik vind het prachtighoe dat cafe een gedaanteverwisseling heeft ondergaan. Binnenkort zullen er op de site enkele foto's verschijnen van de cafe in de opbouw , en wanneer hij af is , echt een wereld van verschil. Ne dikke proficiat aan Andy , zijn venoten , medewerkers en natuurlijk de sympathieke ober-dames of oberessen of hoe noem je dat? :)

schumivill
14-02-2004, 23:33
en natuurlijk de sympathieke ober-dames of oberessen of hoe noem je dat? :)

Wheelspoezen! :D

R@ce@holiC
14-02-2004, 23:37
Originally posted by schumivill
Wheelspoezen! :D De Fosterspoezen gisteren waren anders ook niet mis ;) :o :D

Speesman
15-02-2004, 00:36
Het café ziet er echt wel heel mooi uit: zeer verzorgd.

De obermeisjes mochten er ook zijn ;)

A.J.
20-02-2004, 03:05
Hallo mannen,

ben terug. Mijne computer doet het weer dankzij boosterke. Aan iedereen bedankt voor de toffe reacties op mijn thema cafe.
Vandaag tijdens de donderdag training hadden we hoog bezoek in de cafe. Ex GP winnaar Jean-Pierre Jabouille, ex-F1 piloot Philippe Alliot en nog vele anderen zakten na de donderdag training af naar WHEELS. Toch wel leuk, alleen was er geen fototoestel aanwezig om dit op de gevoelige plaat te leggen. Maar dat zal niet meer gebeuren.
Ben blij dat ik na een eerste drukke week terug op de paddock kan komen.
See You soon in WHEELS

Sennake
20-02-2004, 09:22
Ik heb de titel van de thread een beetje aangepast ("coming soon" was niet meer nodig :D )

Raikkie
26-02-2004, 19:30
Ik ben er vandaag een lekker ijsje gaan eten :) Echt chapeau zenne, sjieke dinges :applaus:

Pascal
27-02-2004, 01:22
Nog een reden om naar Wheels te gaan. Gisteren via de sateliet iets ongelooflijks gezien : snelheidmotoren op Daytona. Er werd een overzicht van het seizoen gegeven van een snelheidscompetitie moto's in de USA. Blijkt dat die heren met hun fietsen gewoon races rijden op de ovalen. Bvb de 200 miles van Daytona. Pure waanzin. Eén chicane op het circuit en voor de rest "keep turning left". Tot op centimeters van de muur. Ongelooflijk....

C U

Thomaske
27-02-2004, 09:35
Ben er nog niet geraakt in Wheels ook al zat ik op 't circuit maar nu zondag met de sprinten zal ik ook eens naar daar komen sprinten.

pompierke
27-02-2004, 14:47
Ik ben er eindelijk ook geraakt, mooie zaak van gemaakt Andy. :applaus:
Bepaalde foto's doen mij terugdenken aan mijn beginjaren als baankommissaris en de Fosters is zeer lekker.
En na een kleine 2 uur nog steeds niet buitengegooid door den baas, merci Andy :D :D :D
Voor herhaling vatbaar heel zeker.
greetz
pompierke

Brecht
27-02-2004, 15:11
Ben gisteren ook naar Wheels geweest na de vrije training. Mooie foto's op de muren. En ik heb me wel geamuseerd met het kijken naar de dvd van de BTCC die toen aan het afpelen was. Wheels is zeker de moeite waard en volgende keer zal ik eens proberen een ijsje te eten. :D

Greetzz.. Corvetteboy

Supra
27-02-2004, 19:51
laat eens wa fotos van die race tafels zien

Mark
27-02-2004, 19:56

En na een kleine 2 uur nog steeds niet buitengegooid door den baas, merci Andy :D :D :D

Die 95 dB gelden ook binnen!! :D

A.J.
27-03-2004, 03:25
Die 95 dB gelden ook binnen!! :D

Volgende week zaterdag, tijdens het New Race Festival zullen we geen rekening houden met de 95 decibel.
We gaan namelijk een feestje bouwen met piloten, teamleden, marshals, officials, supporters en iedereen die maar wil komen. We willen de vroegere traditie van de Belcar tent "feesten op zaterdag" terug nieuw leven inblazen.
Dus iedereen op post. Tot 22u blijft de keuken open, maar daarna : Ambiance

See You in Wheels

p.s. Marc Goossens heeft beloofd om even DJ te komen spelen...

Thomaske
27-03-2004, 08:07
Hmmm dat klinkt al zeer goed. Mss komen wij ook eens langst als ik een paar teamleden kan meekrijgen maar beloof niks. Mss tot Zaterdag

ICEMAN
27-03-2004, 21:13
Dan gaan we der es goed invliege! :D :cool: :D

Thomaske
29-03-2004, 13:40
ICEMAN er eens goed invliegen en dan de rekening aan Daikin bezorgen zeker :D
Als je er gaat invliegen breng Alexandra en Vanina dan mee hé :D

ICEMAN
29-03-2004, 13:46
K breng t ganse team mee, wa d8 ge. :rolleyes:

Thomaske
29-03-2004, 15:21
Hmmm interesant. En je vriendin van gisteren op de TC ook of laat je die op zo'n momenten liever thuis

ICEMAN
29-03-2004, 15:46
Die komt zondag pas. Dus heb ik vrij spel. :p :p

moore
29-03-2004, 16:09
wij zulle er ook zijn ;)

schumivill
29-03-2004, 19:49
Vraagje voor A.J.,word de race in Bahrein getoont op de TV schermen zondag?

A.J.
29-03-2004, 20:11
Natuurlijk wordt de F1 uitgezonden.
Nu maar hopen dat Schumi zijn Ferrari geruild wordt voor een kameel, dan krijgen we misschien een race te zien :D

ICEMAN
29-03-2004, 20:18
Hmz, da valt just me de wedstrijd van de MVDB die race in sparein ;)

pompierke
29-03-2004, 20:29
Verdoeme A.J.
en ik kan niet blijven zaterdag, nu kan ik nog altijd niet de boel eens op stelten zetten, maar mijne tijd komt nog. :D ;) :D

pompierke

Baron
29-03-2004, 22:24
Als ik moet kiezen tussen de Belcar en alweer zo een slaapverwekkende Formule 1 Grand Prix is de keuze snel gemaakt. Maar ik kom dit weekend zeker wel eens langs A.J. ;)

flugel
05-04-2004, 11:10
Was de eerste maal dat ik in Wheels kwam, mooie zaak, lekker eten,... juist het lange wachten op de rekening irriteert mij ;)

Raceboy
05-04-2004, 11:17
Was de eerste maal dat ik in Wheels kwam, mooie zaak, lekker eten,... juist het lange wachten op de rekening irriteert mij ;)
dan wacht ge toch gewoon ni :D

Scapa
05-04-2004, 11:22
G&A Racing heeft de zaak zaterdag mee gesloten :D

ICEMAN
05-04-2004, 12:03
Da dede wij de vrijdag :p

Thomaske
06-04-2004, 19:05
Het was zaterdag wel tof hoor. Verschillende teams aanwezig maar toen wij doorgingen rond 01.00uur was onze gast Dj nog niet gekomen. Is deze (Marc Goossens) nog komen draaien daar.

@A.J. Als je volgende keer nog eens een gast DJ zoekt kan je mss Fred Bouvy eens aanspreken want deze kan pas draaien. Hij heeft zijn kunsten getoont op het GLPK teamfeest van eind vorig seizoen en dat was gewoon SUPER wat hij daar liet horen!

laurent
06-04-2004, 22:15
De steaks zijn aanraders :-) en de service is mooi om te zien :-)

ICEMAN
07-04-2004, 22:27
Das waar! :p

A.J.
09-04-2004, 15:47
Originally posted by Thomaske_GLPK
Het was zaterdag wel tof hoor. Verschillende teams aanwezig maar toen wij doorgingen rond 01.00uur was onze gast Dj nog niet gekomen. Is deze (Marc Goossens) nog komen draaien daar.

@A.J. Als je volgende keer nog eens een gast DJ zoekt kan je mss Fred Bouvy eens aanspreken want deze kan pas draaien. Hij heeft zijn kunsten getoont op het GLPK teamfeest van eind vorig seizoen en dat was gewoon SUPER wat hij daar liet horen!

Marc is inderdaad niet meer gekomen en Bouvy heb ik donderdag ook aangesproken maar die kon niet.
Wat zeker is, is dat we het gaan overdoen bij de world series. De Belcar race is dan toch pas laat op zondag.
Aangezien de World Series Spaanse roots heeft kunnen we misschien iets speciaals doen?
Zijn er suggesties? Sangria, Tequila ..... ???

Driesco
09-04-2004, 15:56
Ik wil wel guest DJ spelen, samen met de Vinnie de Mini.

A.J.
09-04-2004, 15:59
ok

laurent
09-04-2004, 16:08
Marc is inderdaad niet meer gekomen en Bouvy heb ik donderdag ook aangesproken maar die kon niet.
Wat zeker is, is dat we het gaan overdoen bij de world series. De Belcar race is dan toch pas laat op zondag.
Aangezien de World Series Spaanse roots heeft kunnen we misschien iets speciaals doen?
Zijn er suggesties? Sangria, Tequila ..... ???

nen heeeeeele grote paella :-)
(stiefpa heeft pannen voor 2*50 personen - indien nodig ;-))

Scapa
09-04-2004, 16:15
In ieder geval geen tequila voor mij: bad memories :D

Gilles
09-04-2004, 16:18
Tequila Boom Boom ;)

Thomaske
09-04-2004, 16:50
Tequila, Sangria, ...
Voor elke nieuwe binnenkomer een gratis Tequila :D
Ikke ook wel wat slechte aandekens aan dat spul maar blijf het toch goed vinden

ICEMAN
09-04-2004, 17:26
Om ma te zwijge over die bacardi cola's zeker! :p :D

Ottooke
09-04-2004, 20:10
Schaars geklede Spaanse meiden achter de toog? (of op de toog :D)

laurent
09-04-2004, 20:56
waarom perse schaars gekleed?
en waarom geen spaanse venten? hebben de vrouwelijke bezoekers ook iets aan

A.J.
10-04-2004, 01:55
Mannen, ik probeer hier wel een deftige zaak uit te baten hé :D

ICEMAN
10-04-2004, 19:33
Dus worden het alleen schaars geklede dames. :D

A.J.
11-04-2004, 18:39
vandaag BTCC live op MOTORS TV.
De overwinning van Plato was schitterend. Ook de Clio's hebben serieus wat stof doen opwaaien.

Volgende week kan je bij ons DTM en Champ Cars (Long Beach) zien via MOTORS TV met schitterende Engelse commentaar

Thomaske
11-04-2004, 19:55
Welke dag en om hoelaat Andy

Thomaske
11-04-2004, 19:56
@ ICEMAN Bacardi Cola gaat nog heel goed hoor maar na een paar tequila's is dat iets anders hé. Kom je bij de Belcarparty weer alleen of samen met je meiske?

A.J.
12-04-2004, 04:43
Welke dag en om hoelaat Andy

zondag

DTM ik denk rond één uur
Champ cars rond 21u.30

Thomaske
12-04-2004, 08:09
Bedankt A.J.

Thomaske
12-04-2004, 09:48
A.J. wat ga je nu doen op de zaterdag avond van de volgende Belcar & World Series Race? Spaanse avond met Tequila enzo?

A.J.
12-04-2004, 13:32
opnieuw een feestje maar we zullen wel iets "spaans" voorzien op gebied van drank....

moore
12-04-2004, 16:19
A.J. wat ga je nu doen op de zaterdag avond van de volgende Belcar & World Series Race? Spaanse avond met Tequila enzo?

zwijg me over tequila vorige keer genoeg gedronken van de spul :D

Rrubinio
12-04-2004, 18:51
opnieuw een feestje maar we zullen wel iets "spaans" voorzien op gebied van drank....

:+ 'Sol y Sombre' en voor de madamme 'Cuarenta y tres'

Thomaske
12-04-2004, 18:55
Pina Colada :D:D:D

ICEMAN
12-04-2004, 19:55
@ ICEMAN Bacardi Cola gaat nog heel goed hoor maar na een paar tequila's is dat iets anders hé. Kom je bij de Belcarparty weer alleen of samen met je meiske? K moe u teleurstelle. K kom weer alleen.

Guido
12-04-2004, 22:09
Originally posted by ICEMAN
K moe u teleurstelle. K kom weer alleen.

"Ik moet u teleurstellen. 'k kom weer alleen.", is nog altijd de betere schrijfwijze die we hier op het forum proberen te handhaven.

Bedankt op voorhand om er even op te letten in de toekomst ;)

Thomaske
13-04-2004, 09:13
ICEMAN het beste is dat je alleen komt zonder je vriendin want anders lig je toch maar onder de "slof"

ICEMAN
13-04-2004, 11:26
"Ik moet u teleurstellen. 'k kom weer alleen.", is nog altijd de betere schrijfwijze die we hier op het forum proberen te handhaven.

Bedankt op voorhand om er even op te letten in de toekomst ;) Gaan we daar echt over mugge ziften? T moet dan ook " Ik kom weer alleen" zijn. :rolleyes:

Guido
13-04-2004, 13:13
Gaan we daar echt over mugge ziften? T moet dan ook " Ik kom weer alleen" zijn. :rolleyes:

't was niet de eerste keer en 't zal ook wellicht niet de laatste keer zijn, dat we de forumgebruikers hier vriendelijk op attent maken. ;)

ICEMAN
13-04-2004, 13:25
Das gewoon mijn manier van type, schrijve. Ma k zal men best doen om aBn te type. En trouwens NO BODY is perfect.

Guido
13-04-2004, 14:06
Das gewoon mijn manier van type, schrijve. Ma k zal men best doen om aBn te type.

'That's the spirit'! :)

En trouwens NO BODY is perfect.

En ik ben zeker de laatste om het tegendeel te beweren. ;)

En nu terug naar de Spaanse castagnettes in Wheels. :D

Sennake
13-04-2004, 14:40
Das gewoon mijn manier van type, schrijve. Ma k zal men best doen om aBn te type. En trouwens NO BODY is perfect.

:no: :no: :no:

Dat is gewoon mijn manier van typen, schrijven. Maar ik zal mijn best doen om AN te typen. En trouwens, NOBODY is perfect.

Als je belooft je best te doen, doe dan ook je best eh...

Megane
13-04-2004, 16:49
Aangezien ik alcohol vrij ben weet ik er niet veel van. :D
Maar spaanse drank, is dat niet dat fruitsap met van die brokken in :D :D :D Sangri dinges

ICEMAN
13-04-2004, 17:36
Sangria?

Thomaske
13-04-2004, 18:13
ja ICEMAN sangria = fruitsap snappie

ICEMAN
13-04-2004, 20:49
da weet ik ook. maar het is omdat hij zei van sangri dingens

laurent
13-04-2004, 21:18
oh boy. Toch effe medelen hoor.
Iceman en Thomaske, k heb al heel dikwijls moeten op mijn tande bijten, maar k heb er echt genoeg van.
Hoeveel posts is dat nu al dat jullie onzin uitkramen over drank? Sangriditte, tequilladatte etc etc.
Blijf on topic, en post alleen zinnige posts. Het intresseert mij echt ni da Iceman ne sloef is en da thomaske stoer is omda hij slechte herinneringen heeft aan tequilla!

Sorry aan de mods als dit te ver gaat, maar k heb er echt genoeg van!

ICEMAN
14-04-2004, 11:57
Dit is on-topic. Het gaat nog steeds over de spaanse avond in Wheels. En als ge er niet tegen kunt, lees het dan niet.

A.J.
14-04-2004, 14:22
Nu zaterdag organiseren de mensen van MCE hun prijsuitreiking van de wintercup in WHEELS.
Na het officiele gedeelte (van 18u tot 21u0) zal er een rally-party gehouden worden. Dus wil je een pint pakken samen met de Colsouls en de andere vedetten van de wintercup, kom dan nu zaterdag naar de Wheels.

Guido
14-04-2004, 14:29
Voor de kibbelaars onder ons in deze thread, zou ik graag even uit de FAQ willen citeren:

De Paddock FAQ: uit regel 1.5
...
Het kan ook voorkomen dat je je ergens aan ergert op De Paddock. ..... . Hou altijd de eer aan jezelf, zodat je vervelende situaties tussen jou en andere gebruikers voorkomt. Wanneer je echt ergens de balen van hebt, kun je dat altijd melden aan 1 van de moderators en er zal absoluut wat mee gedaan worden. Ga alleen nooit het heft in eigen hand nemen. Je maakt er geen vrienden mee. Niet bij de mods en niet bij je medegebruikers.
...

Zo, en nu wil ik er niets meer over horen. Laat dit voldoende duidelijk zijn. ;)

Terug naar de orde van de dag en de zaken die A.J. te vertellen heeft ivm Wheels. ;)

Thomaske
16-04-2004, 18:03
A.J. weet je nu al wat je gaat doen en komt er mss een gast DJ

Mistery
16-04-2004, 19:13
Voor de kibbelaars onder ons in deze thread, zou ik graag even uit de FAQ willen citeren:

Zo, en nu wil ik er niets meer over horen. Laat dit voldoende duidelijk zijn. ;)

Terug naar de orde van de dag en de zaken die A.J. te vertellen heeft ivm Wheels. ;)

Huudo, 't spijt mij, maar ik ben het 100% oneens hiermee. Door jouw "algemene reactie", doch duidelijk aan één adres gericht, bewerkstellig je enkel een nog hoger "pampergehalte" hier op de Paddock. Aangezien verdere discussie daarover hier niet thuis hoort, gelieve jouw mail te lezen...

Guido
20-04-2004, 20:13
Originally posted by Mistery
gelieve jouw mail te lezen...

Bedankt voor de feedback. Mail ontvangen en beantwoord. ;)

A.J.
25-04-2004, 04:47
Awel, het feestje is net afgelopen en ik kan enkel zeggen : de afwezigen hadden ongelijk.
Voor diegenen die er wel waren merci voor de ambiance!
en dan vooral SRT en BRI... thanks

ik ga nu maar wat slapen want om 6 uur staat de kuisploeg weer aan mijn deur

laurent
25-04-2004, 23:02
en een feestje was het!
Oh boy! Veel te veel alcol, ma wel leuke mensen leren kennen! SRT en BRI = chemie :D

(zolang da ze ons mecaniciens maar gerust laten :p)

FormulaV-JH495
26-04-2004, 11:03
ben zaterdag iets gaan eten geweest @ AJ's .. looks good, tastes great ...

airco
26-04-2004, 11:44
Gisteren aan de toog een goed klapke gedaan met Dulu ;)

Daarna samen met Pascal, Werner en Bart de F1 op groot scherm gezien. De world series trokken toch op niks.

's avonds nog een uurtje of 3 met een hele bende op het terras gezeten .....

Steeds prima in orde ........ GO wheels ;)

Pascal
26-04-2004, 11:53
Awel, het feestje is net afgelopen en ik kan enkel zeggen

Jij kan niks meer zeggen :no: Jij kan alleen nog schrijven :D ;)

C U

Maarten
26-04-2004, 12:22
rats vergeten om eindelijk eens langs wheels te passeren
bij een volgende gelegenheid zeker eens doen dus