PDA

View Full Version : Bijna geen kartings meer in de buurt van leuven


fast freddy
01-03-2004, 20:41
Na Lovakart op het industrie terrein in Haasrode moest ook Planet kart in Boortmeerbeek een tijdje geleden het loodje leggen. Wat moeten de leuvense karters (waaronder mezelf) nu doen.....hoe is het toch mogelijk :frusty: :(

Breezz
01-03-2004, 20:49
In Machelen is er eentje... Is dicht bij Mechelen he, net zoals Boortmeerbeek

flugel
01-03-2004, 21:15
Originally posted by fast freddy
Na Lovakart op het industrie terrein in Haasrode moest ook Planet kart in Boortmeerbeek een tijdje geleden het loodje leggen. Wat moeten de leuvense karters (waaronder mezelf) nu doen.....hoe is het toch mogelijk :frusty: :(

Auto pakken en rijden eh :rolleyes:

Mickey
01-03-2004, 21:22
ik woon ook in de buurt van leuven (nl. erps-kwerps) en mijne pa brengt mij overal hene, en da kan soms ver zijn (ben ook nog ma 16 vandaar is men pa men persoonlijke chauffeur elke keer opnieuw)

maar eerlijk gezegd; lovakart en planet kart waren ook nie zo'n goei kartings hé, kleine baan, de karts waren nie vinnig genoeg enz...

kartmonster
01-03-2004, 21:24
zeg nu zelf in boortmeerbeek karten was minder plezant dan met de botsautokes rijden op de kermis.

Ik woon er op 10 min. van en ik ben er in heel mijn leven 3 keer gaan karten. (laatste keer was met breezz) en das lang geleden he.

Miss kan iemand het heropenen, ma met een toffer parcour en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)

Mickey
01-03-2004, 21:26
... en ook terug buitenparcours (zoals in planet kart met de vorige eigenaars, toen was de baan tenminste sneller, die laatste eigenaars daarentegen pfff)

Scapa
01-03-2004, 21:26
Originally posted by kartmonster
...en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)

ROFLOL :D

Speesman
01-03-2004, 21:38
Leuven en karting -> een thread voor mij dus ;)

Ik studeer in Leuven (alle, tis eigenlijk wel iets ingewikkelder, maar dat is beetje off-topic) en zit dus in de week in Leuven. Ik ga ook vrij veel karten (zowel in week als in weekend).

Vroeger ging ik ook met fiets naar Lovakart om eens te gaan karten, maar eigenlijk mis ik niks nu dat dicht is. Was echt slechte karting. Maar er liggen gelukkig nog een aantal kartings vlakbij Leuven. Met de fiets zal wel niet lukken, maar met auto wel.
De 2 kartings die het dichtste bij liggen zijn:
- FKI (ligt in Machelen). Een zeer leuke baan met indoor en outdoor gedeelte.
- Extreme Kart (Herselt). Ook deze karting ligt eigenlijk niet zo heel ver van Leuven af. Ik vind dit de beste karting van Vlaanderen (maar dat is subjectieve mening uiteraard).


Als ge eens gaat karten, dan laat ge het maar weten. Desnoods kunt ge nog meerijden moest ge zelf geen vervoer hebben. Meestal ga ik wel enkel op bovengenoemde kartings rijden als ik geen race heb die week. In andere geval ga ik vaak eerder gaan oefenen op het circuit waar race gaat doorgaan (waar het ook ligt in Vlaanderen). Heb dus al veel km's gereden voor de karting ;)

Mickey
01-03-2004, 21:45
Originally posted by speesman
Extreme Kart; ik vind dit de beste karting van Vlaanderen

sorry maar kga ff mee off-topic :D; kvind extreme kart ook goed (persoonlijk vind ik het nie de beste maar das ieder zijn mening) maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is

flugel
01-03-2004, 21:48
Originally posted by Mickey
sorry maar kga ff mee off-topic :D; kvind extreme kart ook goed (persoonlijk vind ik het nie de beste maar das ieder zijn mening) maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is

Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit :D

Breezz
01-03-2004, 21:53
Originally posted by flugel
Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit :D
ROFLOL :D©



:p

Mickey
01-03-2004, 21:54
Originally posted by flugel
Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit :D

:D :D :D :p :p :D :D

wat ik ook nie zo goe meer vind aan het circuit gelek het nu is in herselt is dat je toch maar weinig overschot aan ruimte hed (den bocht na de finish bvb.)

Flitser
01-03-2004, 23:14
Originally posted by kartmonster
Miss kan iemand het heropenen, ma met een toffer parcour en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)

Dat kan... maar wie zou er zo zot zijn om dat te doen.
Ik heb de papieren thuis liggen hoevel "huishuur" je daar moet betalen en geloof me, de vraagprijs is veel te hoog voor de ruimte die je er maar krijgt.

krikke
01-03-2004, 23:16
Volgens mij is Herselt ook bij de besten van het land. In elk geval nog nergens anders meegemaakt dat een eigenaar zo moeite doet om het een groep gelegenheidsrijders naar hun zin te maken. Waar anders krijg je zo een initiatie? Ook de karts mogen er zijn, op het stuurtje zijn de rondetijden nog altijd gemakkelijker af te lezen als op een bord dat op een plaats hangt waar het 3 circuit "generaties" geleden gemakkelijk af te lezen was. Naar het schijnt zijn er in St-Niklaas nu ook nieuwe karts... de laatste keer dat ik er ging had ik 2 seconden verschil tussen de 2 sessies, ... van de bediening in de bar natuurlijk niets slecht... :D
Van Boortmeerbeek kan ik niet veel meer zeggen dat het circuit op de moment dat er ook een stukje buiten kon gereden worden wel ok was. Ik had er wél de indruk dat ik aan het "camion" karten was... :D :D :D De bediening in de bar was echter véél minder, een mens zou schrik gekregen hebben om iets te bestellen... :rolleyes:

Speesman
02-03-2004, 00:03
Originally posted by Mickey
maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is

Dat is waar, maar daarom focus ik mij enkel om mensen van mijn gewicht. Dat de piloten van 60-70kg sneller rijden dan mij is maar normaal denk ik.

flugel
02-03-2004, 09:29
Originally posted by krikke
Naar het schijnt zijn er in St-Niklaas nu ook nieuwe karts... de laatste keer dat ik er ging had ik 2 seconden verschil tussen de 2 sessies, ... van de bediening in de bar natuurlijk niets slecht... :D


Hmja... ieder zijn gedacht zeker, laat dat nu net één van de minpunten van JPR zijn... klantvriendelijkheid,, het hangt daar net iets teveel af van het feit dat ze goesting hebben of niet.
('k scheer ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kam ;) )

Raceboy
02-03-2004, 11:22
Originally posted by flugel
Hmja... ieder zijn gedacht zeker, laat dat nu net één van de minpunten van JPR zijn... klantvriendelijkheid,, het hangt daar net iets teveel af van het feit dat ze goesting hebben of niet.
('k scheer ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kam ;) )

Bwa het hangt er in JPR wa vanaf wie da ge treft he. De karting in Mol (toen het nog Action kart was) da was pas klantonvriendelijk. Daar werd ge voor ge de baan op mocht eerst nog wa uitgescholden en er op gewezen da niemand eigenlijk goed kon karten. Tiens hoe zou da komen dat die failliet gingen? Gelukkig nu overgenomen en de bediening is nu vriendelijk goeie briefing. Ene keer is de marshall (enige die er toen was) zelf komen meerijden, omdat we toch maar met twee op de baan waren. Nuttige tips gekregen toen. zoiets is klantvriendelijkheid. Dus niet getreuerd als er een karting failliet gaat. Het kan mss enkel nog beer worden. :)

flugel
02-03-2004, 12:19
Originally posted by raceboy
Bwa het hangt er in JPR wa vanaf wie da ge treft he.

't is dat juist dat niet zo mogen...

Flitser
02-03-2004, 13:30
Originally posted by raceboy
Dus niet getreuerd als er een karting failliet gaat. Het kan mss enkel nog beer worden. :)

:frusty: Wat is dat weer voor een redenering :no:

flugel
02-03-2004, 14:00
Originally posted by Flitser
:frusty: Wat is dat weer voor een redenering :no:

één van iemand met kennis van zaken blijkbaar ;)

Raceboy
02-03-2004, 18:09
Originally posted by Flitser
:frusty: Wat is dat weer voor een redenering :no:

de redenering van: als de karting toch niet goed is kan er alleen maar iets beter komen. Natuurlijk is het niet zo dat als er een goede karting failliet gaat dat dat niet erg is dan. Maar als je als karting niet goed bent ( niet klantvriendelijk, karts die niet deugen) moet je niet verwonderd zijn dat je failliet gaat.

flugel
02-03-2004, 18:15
Originally posted by raceboy
de redenering van: als de karting toch niet goed is kan er alleen maar iets beter komen. Natuurlijk is het niet zo dat als er een goede karting failliet gaat dat dat niet erg is dan. Maar als je als karting niet goed bent ( niet klantvriendelijk, karts die niet deugen) moet je niet verwonderd zijn dat je failliet gaat.

Met die redenering zouden JPR al lang failliet moeten zijn ;) 't Duurde daar namelijk ook lang tegen dat de nieuwe karts er waren :)
Voor je zoiets zegt 2 keer nadenken, faillisementen komen er niet enkel doormiddel van de redenen die jij aanhaalt :)

Flitser
02-03-2004, 19:53
Originally posted by raceboy
de redenering van: als de karting toch niet goed is kan er alleen maar iets beter komen.

:fight: :no:
Je ziet het veel te rooskleurig raceboy.
Er komt veel meer bij kijken dan je wel denkt.