De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 18 votes, 5.00 average.
  #1  
Old 01-03-2004, 20:41
fast freddy's Avatar
fast freddy fast freddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: a long time ago in a galaxy far far away
Posts: 278
Angry Bijna geen kartings meer in de buurt van leuven

Na Lovakart op het industrie terrein in Haasrode moest ook Planet kart in Boortmeerbeek een tijdje geleden het loodje leggen. Wat moeten de leuvense karters (waaronder mezelf) nu doen.....hoe is het toch mogelijk
__________________
Dirt Devils racing team, BMW E30
Reply With Quote
  #2  
Old 01-03-2004, 20:49
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2001
Location: Mechelen
Posts: 219
In Machelen is er eentje... Is dicht bij Mechelen he, net zoals Boortmeerbeek
Reply With Quote
  #3  
Old 01-03-2004, 21:15
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Re: Bijna geen kartings meer in de buurt van leuven

Quote:
Originally posted by fast freddy
Na Lovakart op het industrie terrein in Haasrode moest ook Planet kart in Boortmeerbeek een tijdje geleden het loodje leggen. Wat moeten de leuvense karters (waaronder mezelf) nu doen.....hoe is het toch mogelijk
Auto pakken en rijden eh
Reply With Quote
  #4  
Old 01-03-2004, 21:22
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
ik woon ook in de buurt van leuven (nl. erps-kwerps) en mijne pa brengt mij overal hene, en da kan soms ver zijn (ben ook nog ma 16 vandaar is men pa men persoonlijke chauffeur elke keer opnieuw)

maar eerlijk gezegd; lovakart en planet kart waren ook nie zo'n goei kartings hé, kleine baan, de karts waren nie vinnig genoeg enz...
__________________
Mickey
Reply With Quote
  #5  
Old 01-03-2004, 21:24
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Mechelen
Posts: 234
zeg nu zelf in boortmeerbeek karten was minder plezant dan met de botsautokes rijden op de kermis.

Ik woon er op 10 min. van en ik ben er in heel mijn leven 3 keer gaan karten. (laatste keer was met breezz) en das lang geleden he.

Miss kan iemand het heropenen, ma met een toffer parcour en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)
__________________
If I die before I wake, atleast in heaven I can race
Reply With Quote
  #6  
Old 01-03-2004, 21:26
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
... en ook terug buitenparcours (zoals in planet kart met de vorige eigenaars, toen was de baan tenminste sneller, die laatste eigenaars daarentegen pfff)
__________________
Mickey
Reply With Quote
  #7  
Old 01-03-2004, 21:26
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by kartmonster
...en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)
ROFLOL
Reply With Quote
  #8  
Old 01-03-2004, 21:38
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Leuven en karting -> een thread voor mij dus

Ik studeer in Leuven (alle, tis eigenlijk wel iets ingewikkelder, maar dat is beetje off-topic) en zit dus in de week in Leuven. Ik ga ook vrij veel karten (zowel in week als in weekend).

Vroeger ging ik ook met fiets naar Lovakart om eens te gaan karten, maar eigenlijk mis ik niks nu dat dicht is. Was echt slechte karting. Maar er liggen gelukkig nog een aantal kartings vlakbij Leuven. Met de fiets zal wel niet lukken, maar met auto wel.
De 2 kartings die het dichtste bij liggen zijn:
- FKI (ligt in Machelen). Een zeer leuke baan met indoor en outdoor gedeelte.
- Extreme Kart (Herselt). Ook deze karting ligt eigenlijk niet zo heel ver van Leuven af. Ik vind dit de beste karting van Vlaanderen (maar dat is subjectieve mening uiteraard).


Als ge eens gaat karten, dan laat ge het maar weten. Desnoods kunt ge nog meerijden moest ge zelf geen vervoer hebben. Meestal ga ik wel enkel op bovengenoemde kartings rijden als ik geen race heb die week. In andere geval ga ik vaak eerder gaan oefenen op het circuit waar race gaat doorgaan (waar het ook ligt in Vlaanderen). Heb dus al veel km's gereden voor de karting
Reply With Quote
  #9  
Old 01-03-2004, 21:45
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
Quote:
Originally posted by speesman
Extreme Kart; ik vind dit de beste karting van Vlaanderen
sorry maar kga ff mee off-topic ; kvind extreme kart ook goed (persoonlijk vind ik het nie de beste maar das ieder zijn mening) maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is
__________________
Mickey
Reply With Quote
  #10  
Old 01-03-2004, 21:48
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Mickey
sorry maar kga ff mee off-topic ; kvind extreme kart ook goed (persoonlijk vind ik het nie de beste maar das ieder zijn mening) maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is
Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit

Last edited by flugel; 01-03-2004 at 21:51.
Reply With Quote
  #11  
Old 01-03-2004, 21:53
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2001
Location: Mechelen
Posts: 219
Quote:
Originally posted by flugel
Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit
ROFLOL ©



Reply With Quote
  #12  
Old 01-03-2004, 21:54
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
Quote:
Originally posted by flugel
Aan uwe nick te zien zou je daar toch goe moeten zijn... is een echt Mickey Mouse circuit


wat ik ook nie zo goe meer vind aan het circuit gelek het nu is in herselt is dat je toch maar weinig overschot aan ruimte hed (den bocht na de finish bvb.)
__________________
Mickey
Reply With Quote
  #13  
Old 01-03-2004, 23:14
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Oost-Vlaanderen
Posts: 526
Quote:
Originally posted by kartmonster
Miss kan iemand het heropenen, ma met een toffer parcour en betere karts, (zonder gordel!!!!!!!)
Dat kan... maar wie zou er zo zot zijn om dat te doen.
Ik heb de papieren thuis liggen hoevel "huishuur" je daar moet betalen en geloof me, de vraagprijs is veel te hoog voor de ruimte die je er maar krijgt.
__________________
Visit Kartgrid.be
Reply With Quote
  #14  
Old 01-03-2004, 23:16
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium
Posts: 787
karten...

Volgens mij is Herselt ook bij de besten van het land. In elk geval nog nergens anders meegemaakt dat een eigenaar zo moeite doet om het een groep gelegenheidsrijders naar hun zin te maken. Waar anders krijg je zo een initiatie? Ook de karts mogen er zijn, op het stuurtje zijn de rondetijden nog altijd gemakkelijker af te lezen als op een bord dat op een plaats hangt waar het 3 circuit "generaties" geleden gemakkelijk af te lezen was. Naar het schijnt zijn er in St-Niklaas nu ook nieuwe karts... de laatste keer dat ik er ging had ik 2 seconden verschil tussen de 2 sessies, ... van de bediening in de bar natuurlijk niets slecht...
Van Boortmeerbeek kan ik niet veel meer zeggen dat het circuit op de moment dat er ook een stukje buiten kon gereden worden wel ok was. Ik had er wél de indruk dat ik aan het "camion" karten was... De bediening in de bar was echter véél minder, een mens zou schrik gekregen hebben om iets te bestellen...

Last edited by krikke; 01-03-2004 at 23:21.
Reply With Quote
  #15  
Old 02-03-2004, 00:03
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Quote:
Originally posted by Mickey
maar ik vind toch dat de zwaardere piloten in extreme kart te veel nadeel ondervinden en persoonlijk vind ik ook dat de idiale lijn in deze karting nie zo makkelijk te vinden is
Dat is waar, maar daarom focus ik mij enkel om mensen van mijn gewicht. Dat de piloten van 60-70kg sneller rijden dan mij is maar normaal denk ik.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.