PDA

View Full Version : New Race Festival - Race video


Peter Baert
07-04-2004, 21:03
De Belcar-video vind je op www.pitstop.tv .

Ottooke
07-04-2004, 21:45
Mooie samenvatting van de race. Maar ik vind het wel spijtig dat er niet over de minder bekende teams gesproken wordt. We mogen toch trots zijn dat er een Stealth, Ultima en Vertigo rijden (om maar enkele voorbeelden te noemen)? Ook de marshals komen eens duidelijk in beeld. Een kleine quizvraag: Welke Paddocker komt op een bepaald moment in beeld? Een tip: auto emoción :D

Peter Baert
07-04-2004, 22:04
De oorspronkelijke montage van de Belcar-race duurt 52 minuten.
Zelfs na encoderen zou een verslag van 52 minuten ongeveer 400 MB vergen. Met alle tijdrovende gevolgen van dien om te uploaden, te downloaden, ...
Zou uw harde schijf een clipje van 400 MB bovendien waarderen?

We hebben ons ondermeer om die redenen beperkt tot de echte hoogtepunten, samengebald in 8 minuten.

:)

Mark
07-04-2004, 22:05
Originally posted by Ottooke
Een kleine quizvraag: Welke Paddocker komt op een bepaald moment in beeld? Een tip: auto emoción :D

Ottooke, we zullen de volgende keer maar een handtekening vragen, krijgt ie nog een dikkere n...... ;) :D

Wat betreft de reportage, prachtig beeldmateriaal. Natuurlijk veel te kort ;) Kan daar op het einde van het jaar niet een mooie "commerciele" DVD van worden gemaakt? Plenty ruimte voor al het materiaal dat nu op de montagetafel is gesneuveld...........

R@ce@holiC
07-04-2004, 22:20
Originally posted by Peter Baert
De oorspronkelijke montage van de Belcar-race duurt 52 minuten.
Zelfs na encoderen zou een verslag van 52 minuten ongeveer 400 MB vergen. Met alle tijdrovende gevolgen van dien om te uploaden, te downloaden, ...
Zou uw harde schijf een clipje van 400 MB bovendien waarderen?

We hebben ons ondermeer om die redenen beperkt tot de echte hoogtepunten, samengebald in 8 minuten.

:) Begrijpelijk, wel jammer dat de touring klasse niet in beeld gekomen is :(

Giovanni
07-04-2004, 22:23
Originally posted by Marshal
Kan daar op het einde van het jaar niet een mooie "commerciele" DVD van worden gemaakt? Plenty ruimte voor al het materiaal dat nu op de montagetafel is gesneuveld...........
Kan ik er alvast eentje bestellen !!!
Het lijkt me een prachtig idee dat door het team van Pitstop.tv kan uitgewerkt worden.
Peter, denk er eens over na zou ik zeggen ;)

Peter Baert
07-04-2004, 22:27
Soms zit de consument vreemd in elkaar. :)

Toen we een goeie week geleden experimenteerden met een betalende service voor een video (het ging om 0,5 euro of de prijs van 1 sms), kregen we zowat de halve wereld over ons heen.

:)

Nu zou men blijkbaar bereid zijn om op het einde van het seizoen een DVD te kopen van -laat ons zeggen- 25 euro.

:)

Ik vind het gedrag van de consument met de dag boeiender.

:)

Ottooke
07-04-2004, 22:28
Wel Peter, ik persoonlijk zit er niks mee in om 400 MB te downloaden, mijn harde schijf kan dat aan, en een dvd-brander heb ik ook al :D Misschien is het een idee om korte verslagen (ca. 5-10 minuten) te maken van de verschillende klasses? En de idee van een commerciële Pitstop.tv DVD zie ik ook wel zitten. Daar betaal ik graag voor.

Edit:
De korte video die onlangs ter beschikking werd aangeboden voor een klein bedrag heb ik niet bekeken. Uit principe. Ik vind dat de dingen die via internet te downloaden zijn, gratis moeten zijn. Het internet is van en voor iedereen. Als ik meer wil dan er gratis te verkrijgen is, dan zal ik naar de winkel moeten gaan en betalen voor datgene wat niet meer gratis is. Misschien een beetje onduidelijk, maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.

pompierke
07-04-2004, 22:34
Originally posted by Marshal
Ottooke, we zullen de volgende keer maar een handtekening vragen, krijgt ie nog een dikkere n...... ;) :D

Die handtekeningen zijn gratis te verkrijgen volgende wedstrijd in Zolder op post 9. :D :D

Peter, prachtige montage, doe zo voort.

Mark
07-04-2004, 22:37
Originally posted by Peter Baert

Toen we een goeie week geleden experimenteerden met een betalende service voor een video (het ging om 0,5 euro of de prijs van 1 sms), kregen we zowat de halve wereld over ons heen.


Vorige week wilde ik daar nog niet op reageren, echter nu je hetzelf hier neerzet wil ik daar wel iets op zeggen.

Kiijk als ik 100% zeker weet dat die SMS-service mij 1 of 2 SMS-jes kost (per filmpje) dan heb ik daar geen probleem mee. Echter als ik e.e.a. goed lees (correct me if I'm wrong ;) ) krijg ik ook andere berichten binnen waar ik niet echt om heb gevraagd.........en daar zit hem nou de kneep. Als ik precies weet wat ik moet betalen dan hoeft het geen probleem te zijn.

Trouwens, betalen voor internet blijft raar ;) Ok, de kabelboer maar meer ook niet :D

M.b.t. de DVD, dat zoiets tegen een markt conforme prijs wordt verkocht dan zal daar bijna niemand een probleem mee hebben. Een boek of tijdschrift koop je ook gewoon in de winkel ;)

Scapa
07-04-2004, 22:50
Originally posted by Marshal
Kiijk als ik 100% zeker weet dat die SMS-service mij 1 of 2 SMS-jes kost (per filmpje) dan heb ik daar geen probleem mee. Echter als ik e.e.a. goed lees (correct me if I'm wrong ;) ) krijg ik ook andere berichten binnen waar ik niet echt om heb gevraagd.........en daar zit hem nou de kneep. Als ik precies weet wat ik moet betalen dan hoeft het geen probleem te zijn.


Vwala, dat is bij mij ook de reden dat ik het niet gedaan heb. Per film één sms vind ik totaal geen probleem maar mij leek het dat ik bijgevolg een "abonnement" nam op die nieuwsdienst van pistop en dan nog is voor elk berich dat ik ontvang moet betalen: dat wou ik vermijden want daar ben ik niks mee :)

mbt de Belcar video: knap filmpje al lijkt er maar 1 klasse te bestaan blijkbaar :)

laurent
07-04-2004, 22:51
T is inderdaaad vreemd, maar k geef liever 25euro voor een DVd met een volledig jaarverslag, dan elke keerk een filmke wil zien, een sms te sturen.

Ik denk dat t vooral te maken heeft met het wezenlijke. Geld overdragen om een dvd fysiek in de hand te hebben.
Desalniettemin vind k het een magnifiek idee

flugel
07-04-2004, 22:53
Yup 'k denk ook dat het te maken heeft met iets tastbaar hebben, betalen voor iets op internet is nogal raar (nu toch nog ;) )

Sennake
07-04-2004, 23:09
Originally posted by stijnconinx
mbt de Belcar video: knap filmpje al lijkt er maar 1 klasse te bestaan blijkbaar :)

Er bestaat maar één algemene overwinnaar eh. Als dat een tourisme-wagen zou zijn komt die volop in beeld. Nu waren dat de GTA's. Je kan moeilijk 6 of 7 klasses coveren in 8 minuten, zeker als de strijd om de algemene overwinning zo bevochten wordt. Ik vind het in elk geval een prachtig filmpje, en ook ik zou liever 25 euro betalen voor een compilatie-DVD, dan per sms een filmpje te bestellen. Peter, ik weet niet of wij autosportfreaks representatief zijn voor een marktonderzoek, maar misschien kan je hier toch wat "koopgedrag" uit halen?

In ieder geval : keep up the great work please :)

Giovanni
07-04-2004, 23:13
Dat er niks tastbaars voor in de plaats komt is niet echt een probleem.
Wel het feit dat er reeds enige tijd genoeg oplichters het net afschuimen om je in te laten schrijven op een SMS dienst.
Geraak er nadien maar eens van af.
't Is niet dat ik Peter of zijn team niet vertrouw maar uit principe doe ik het niet.
Als jullie me een garantie kunnen geven dat het inderdaad om een beperkte berichtendienst gaat zou ik graag Pitstop.TV steunen.
Het team heeft reeds bewezen een meerwaarde aan autosportreportages te brengen en ik reken er op dat ze het kunnen overleven tot ze terug televisiereportages kunnen gaan verkopen.
Als ik hen daarbij kan helpen zal ik dat met plezier doen.
Bvb. Door het kopen van een DVD maar niet door het inschrijven op een SMS dienst.

Sorry hoor Peter,
ik hoop dat je begrip kan opbrengen voor mijn gedachtengang.

Steve
07-04-2004, 23:35
Originally posted by Marshal
Vorige week wilde ik daar nog niet op reageren, echter nu je hetzelf hier neerzet wil ik daar wel iets op zeggen.

Kiijk als ik 100% zeker weet dat die SMS-service mij 1 of 2 SMS-jes kost (per filmpje) dan heb ik daar geen probleem mee. Echter als ik e.e.a. goed lees (correct me if I'm wrong ;) ) krijg ik ook andere berichten binnen waar ik niet echt om heb gevraagd.........en daar zit hem nou de kneep. Als ik precies weet wat ik moet betalen dan hoeft het geen probleem te zijn.

Trouwens, betalen voor internet blijft raar ;) Ok, de kabelboer maar meer ook niet :D

M.b.t. de DVD, dat zoiets tegen een markt conforme prijs wordt verkocht dan zal daar bijna niemand een probleem mee hebben. Een boek of tijdschrift koop je ook gewoon in de winkel ;)

Deze week heb ik een pm gestuurd naar Peter waarin ik identiek hetzelfde zeg, deze pm kwam er na een gesloten thread op Pitstop.

En Peter, als je dit leest, dit is goed bedoelt hoor!
Nog een geluk dat jij er bent of er is helemaal niets meer te zien!

Betalen? Graag! Maar hoeveel? Dit was ook mijn punt op het forum van Pitstop.

NGT Racing
08-04-2004, 07:46
Peter, is het eventueel mogelijk om een sms voor een bepaalde video te sturen, ik persoonlijk zou dan wel de prijs van 1€ correct vinden voor de video die ik zelf gekozen heb.

Ik wil echter zoals de collega's hierboven geen 0,5 € betalen voor een sms ivm BKR, F1 of andere maar daar is dan misschien een ander publiek voor.

In ieder geval reeds bedankt voor de gratis content die je tot nogtoe hebt gebracht.

De volledige montage van videohouse is 1 uur lang, om het volledige uurtje te downloaden zou ik zlelfs 2€ over hebben.

cheers

Steve
08-04-2004, 11:29
Van het vorig seizoen is er een Belcar-cdrom te koop, alsook een samenvatting van de 24 uur van Spa, BTCS en Funcup.
Op http://www.hibn.com/ vind je alle info.

The Interceptor
08-04-2004, 15:45
omtrent die SMS heb ik het ook niet gedaan wegens het abonnement!

de race-samenvatting is echt goed ineengestoken!! doe zo voort ;)

btw, morgen meer beelden van de Belcar op pitstop.tv met touring en ook eentje met enkel onboard :D

Stefan
08-04-2004, 16:20
Originally posted by Ottooke
Mooie samenvatting van de race. Maar ik vind het wel spijtig dat er niet over de minder bekende teams gesproken wordt. We mogen toch trots zijn dat er een Stealth, Ultima en Vertigo rijden (om maar enkele voorbeelden te noemen)? Ook de marshals komen eens duidelijk in beeld. Een kleine quizvraag: Welke Paddocker komt op een bepaald moment in beeld? Een tip: auto emoción :D

Ze luisteren naar je ;)

Morgen 9 april meer Belcar uit Zolder!
Datum 8/04/2004

Morgen brengt pitstop.tv in nieuwe download-video's nog meer beelden van de eerste Belcar-race van 2004 tijdens het New Race Festival. Dan komt Toerisme aan bod en brengen we bovendien een aparte clip met niks dan onboardbeelden.

Morgen dus afspraak met pitstop.tv voor meer Belcar-spektakel

Scapa
08-04-2004, 16:40
:applaus: :applaus: :applaus:

That's the way, ahah, I like it...

Driesco
08-04-2004, 16:50
:applaus:

Voor ons DVD ken van 25 euro op het einde van het seizoen. Voor een person intro doe ik er nog eens 25 bovenop. Voor een interviewken nog eens 25. Alle teams zo afdoen en het werk zal wel renderen.

Thanks Peter

Toyo
08-04-2004, 16:50
dat is waarschijnlijk wel betalen want als hollander let ik altijd op het woordje "gratis" en dat zag ik niet hehe.

maar inderdaad fantastisch werk van peter, petje af.

Mark
09-04-2004, 18:53
De onboard beelden zijn ook mooi, vooral de start met de Hart-Viper die een mooie zwieper maakt in de Bianchi

Pedro
09-04-2004, 19:21
Prachtige onboard beelden

Echt genieten :)

laurent
09-04-2004, 20:31
Later op de avond brengen we nog een video van de race in Toerisme.


Peter is een goeie luisteraar!!
Respect!!

Toyo
09-04-2004, 21:08
Originally posted by laurent
Later op de avond brengen we nog een video van de race in Toerisme.


Peter is een goeie luisteraar!!
Respect!!

En ondertussen staat de toerisme video ook al op de download plek, alleen nog geen bericht op de hoofdpagina.

Peter, bedankt, klasse werk!

R@ce@holiC
09-04-2004, 21:34
Knap filmke, bedankt Peter !!!!

Ottooke
09-04-2004, 23:31
Perfect gemaakt! Dank je wel crew van Pitstop.TV!

Autofan
10-04-2004, 10:24
Peter en zijn crew denkt echt aan de vele autosportfans. Ik vond het heel mooie onboardbeelden en ook de toerismewagens vind ik even interessant om te zien dan de GTA-bolides. Echt bedankt hiervoor.

moore
10-04-2004, 12:14
Originally posted by Autofan
Peter en zijn crew denkt echt aan de vele autosportfans. Ik vond het heel mooie onboardbeelden en ook de toerismewagens vind ik even interessant om te zien dan de GTA-bolides. Echt bedankt hiervoor.


nog een beetje meer tourisme en ik ben content :D

bedankt peter

FastFons
10-04-2004, 17:56
Originally posted by Marshal


M.b.t. de DVD, dat zoiets tegen een markt conforme prijs wordt verkocht dan zal daar bijna niemand een probleem mee hebben. Een boek of tijdschrift koop je ook gewoon in de winkel ;)

Hier in china kost een dvd 10 yuan of 1 euro en dan spreken we nog niet over de goedkoopste :D

FF

S. Claeys
14-04-2004, 21:01
Originally posted by Peter Baert
De oorspronkelijke montage van de Belcar-race duurt 52 minuten.
Zelfs na encoderen zou een verslag van 52 minuten ongeveer 400 MB vergen. Met alle tijdrovende gevolgen van dien om te uploaden, te downloaden, ...
Zou uw harde schijf een clipje van 400 MB bovendien waarderen?

We hebben ons ondermeer om die redenen beperkt tot de echte hoogtepunten, samengebald in 8 minuten.

:)

Prachtig idee Peter maar om te antwoorden, ja, ik heb plaats voor een 400MB filmpje, laat maar komen.

Trouwens, als je het streamt, dan moet je het niet downloaden en wachten he. :D

Betalen via een SMS vind ik geen probleem maar ik betaal enkel om wat ik wil zien, en niet de andere video's of dergelijke die mij niet of minder intresseren.
Aparte filmpjes is een heel goed idee.
Nu in een mooie website met membership en we zijn op weg naar Pitstop.tv interactief. :applaus:

Toyo
14-04-2004, 22:15
hey steve!! :D

Ik weet wel waar jij dat kunt gaan hosten :) Zou super zijn!

S. Claeys
15-04-2004, 09:56
Money money money, it so funny, it 's a rich man's world,................


Hoi Joepie. Leuk je hier ook tegen het virtuele lijf te lopen.
Wereld is toch zo klein he.

Heb gisteren met Arvid gepraat over zijn winst in de Touring klasse. Ik had absoluut geen idee dat onze oud ESCORS lid bij G&A Racing reed met de BMW. Cool he zeg. Hij zorgt er wel voor dat ik bij hun ook kan binnen springen. :gas: