De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 07-04-2004, 21:03
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
New Race Festival - Race video

De Belcar-video vind je op www.pitstop.tv .
__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #2  
Old 07-04-2004, 21:45
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Mooie samenvatting van de race. Maar ik vind het wel spijtig dat er niet over de minder bekende teams gesproken wordt. We mogen toch trots zijn dat er een Stealth, Ultima en Vertigo rijden (om maar enkele voorbeelden te noemen)? Ook de marshals komen eens duidelijk in beeld. Een kleine quizvraag: Welke Paddocker komt op een bepaald moment in beeld? Een tip: auto emoción
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 07-04-2004, 22:04
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
De oorspronkelijke montage van de Belcar-race duurt 52 minuten.
Zelfs na encoderen zou een verslag van 52 minuten ongeveer 400 MB vergen. Met alle tijdrovende gevolgen van dien om te uploaden, te downloaden, ...
Zou uw harde schijf een clipje van 400 MB bovendien waarderen?

We hebben ons ondermeer om die redenen beperkt tot de echte hoogtepunten, samengebald in 8 minuten.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #4  
Old 07-04-2004, 22:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Ottooke
Een kleine quizvraag: Welke Paddocker komt op een bepaald moment in beeld? Een tip: auto emoción
Ottooke, we zullen de volgende keer maar een handtekening vragen, krijgt ie nog een dikkere n......

Wat betreft de reportage, prachtig beeldmateriaal. Natuurlijk veel te kort Kan daar op het einde van het jaar niet een mooie "commerciele" DVD van worden gemaakt? Plenty ruimte voor al het materiaal dat nu op de montagetafel is gesneuveld...........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 07-04-2004, 22:20
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Quote:
Originally posted by Peter Baert
De oorspronkelijke montage van de Belcar-race duurt 52 minuten.
Zelfs na encoderen zou een verslag van 52 minuten ongeveer 400 MB vergen. Met alle tijdrovende gevolgen van dien om te uploaden, te downloaden, ...
Zou uw harde schijf een clipje van 400 MB bovendien waarderen?

We hebben ons ondermeer om die redenen beperkt tot de echte hoogtepunten, samengebald in 8 minuten.

Begrijpelijk, wel jammer dat de touring klasse niet in beeld gekomen is
Reply With Quote
  #6  
Old 07-04-2004, 22:23
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Quote:
Originally posted by Marshal
Kan daar op het einde van het jaar niet een mooie "commerciele" DVD van worden gemaakt? Plenty ruimte voor al het materiaal dat nu op de montagetafel is gesneuveld...........
Kan ik er alvast eentje bestellen !!!
Het lijkt me een prachtig idee dat door het team van Pitstop.tv kan uitgewerkt worden.
Peter, denk er eens over na zou ik zeggen
Reply With Quote
  #7  
Old 07-04-2004, 22:27
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
Soms zit de consument vreemd in elkaar.

Toen we een goeie week geleden experimenteerden met een betalende service voor een video (het ging om 0,5 euro of de prijs van 1 sms), kregen we zowat de halve wereld over ons heen.



Nu zou men blijkbaar bereid zijn om op het einde van het seizoen een DVD te kopen van -laat ons zeggen- 25 euro.



Ik vind het gedrag van de consument met de dag boeiender.

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #8  
Old 07-04-2004, 22:28
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Wel Peter, ik persoonlijk zit er niks mee in om 400 MB te downloaden, mijn harde schijf kan dat aan, en een dvd-brander heb ik ook al Misschien is het een idee om korte verslagen (ca. 5-10 minuten) te maken van de verschillende klasses? En de idee van een commerciële Pitstop.tv DVD zie ik ook wel zitten. Daar betaal ik graag voor.

Edit:
De korte video die onlangs ter beschikking werd aangeboden voor een klein bedrag heb ik niet bekeken. Uit principe. Ik vind dat de dingen die via internet te downloaden zijn, gratis moeten zijn. Het internet is van en voor iedereen. Als ik meer wil dan er gratis te verkrijgen is, dan zal ik naar de winkel moeten gaan en betalen voor datgene wat niet meer gratis is. Misschien een beetje onduidelijk, maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
__________________

Last edited by Ottooke; 07-04-2004 at 22:33.
Reply With Quote
  #9  
Old 07-04-2004, 22:34
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally posted by Marshal
Ottooke, we zullen de volgende keer maar een handtekening vragen, krijgt ie nog een dikkere n......
Die handtekeningen zijn gratis te verkrijgen volgende wedstrijd in Zolder op post 9.

Peter, prachtige montage, doe zo voort.
Reply With Quote
  #10  
Old 07-04-2004, 22:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Peter Baert

Toen we een goeie week geleden experimenteerden met een betalende service voor een video (het ging om 0,5 euro of de prijs van 1 sms), kregen we zowat de halve wereld over ons heen.
Vorige week wilde ik daar nog niet op reageren, echter nu je hetzelf hier neerzet wil ik daar wel iets op zeggen.

Kiijk als ik 100% zeker weet dat die SMS-service mij 1 of 2 SMS-jes kost (per filmpje) dan heb ik daar geen probleem mee. Echter als ik e.e.a. goed lees (correct me if I'm wrong ) krijg ik ook andere berichten binnen waar ik niet echt om heb gevraagd.........en daar zit hem nou de kneep. Als ik precies weet wat ik moet betalen dan hoeft het geen probleem te zijn.

Trouwens, betalen voor internet blijft raar Ok, de kabelboer maar meer ook niet

M.b.t. de DVD, dat zoiets tegen een markt conforme prijs wordt verkocht dan zal daar bijna niemand een probleem mee hebben. Een boek of tijdschrift koop je ook gewoon in de winkel
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 07-04-2004 at 22:40.
Reply With Quote
  #11  
Old 07-04-2004, 22:50
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Marshal
Kiijk als ik 100% zeker weet dat die SMS-service mij 1 of 2 SMS-jes kost (per filmpje) dan heb ik daar geen probleem mee. Echter als ik e.e.a. goed lees (correct me if I'm wrong ) krijg ik ook andere berichten binnen waar ik niet echt om heb gevraagd.........en daar zit hem nou de kneep. Als ik precies weet wat ik moet betalen dan hoeft het geen probleem te zijn.
Vwala, dat is bij mij ook de reden dat ik het niet gedaan heb. Per film één sms vind ik totaal geen probleem maar mij leek het dat ik bijgevolg een "abonnement" nam op die nieuwsdienst van pistop en dan nog is voor elk berich dat ik ontvang moet betalen: dat wou ik vermijden want daar ben ik niks mee

mbt de Belcar video: knap filmpje al lijkt er maar 1 klasse te bestaan blijkbaar
Reply With Quote
  #12  
Old 07-04-2004, 22:51
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
T is inderdaaad vreemd, maar k geef liever 25euro voor een DVd met een volledig jaarverslag, dan elke keerk een filmke wil zien, een sms te sturen.

Ik denk dat t vooral te maken heeft met het wezenlijke. Geld overdragen om een dvd fysiek in de hand te hebben.
Desalniettemin vind k het een magnifiek idee
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #13  
Old 07-04-2004, 22:53
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Yup 'k denk ook dat het te maken heeft met iets tastbaar hebben, betalen voor iets op internet is nogal raar (nu toch nog )
Reply With Quote
  #14  
Old 07-04-2004, 23:09
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by stijnconinx
mbt de Belcar video: knap filmpje al lijkt er maar 1 klasse te bestaan blijkbaar
Er bestaat maar één algemene overwinnaar eh. Als dat een tourisme-wagen zou zijn komt die volop in beeld. Nu waren dat de GTA's. Je kan moeilijk 6 of 7 klasses coveren in 8 minuten, zeker als de strijd om de algemene overwinning zo bevochten wordt. Ik vind het in elk geval een prachtig filmpje, en ook ik zou liever 25 euro betalen voor een compilatie-DVD, dan per sms een filmpje te bestellen. Peter, ik weet niet of wij autosportfreaks representatief zijn voor een marktonderzoek, maar misschien kan je hier toch wat "koopgedrag" uit halen?

In ieder geval : keep up the great work please
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #15  
Old 07-04-2004, 23:13
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Dat er niks tastbaars voor in de plaats komt is niet echt een probleem.
Wel het feit dat er reeds enige tijd genoeg oplichters het net afschuimen om je in te laten schrijven op een SMS dienst.
Geraak er nadien maar eens van af.
't Is niet dat ik Peter of zijn team niet vertrouw maar uit principe doe ik het niet.
Als jullie me een garantie kunnen geven dat het inderdaad om een beperkte berichtendienst gaat zou ik graag Pitstop.TV steunen.
Het team heeft reeds bewezen een meerwaarde aan autosportreportages te brengen en ik reken er op dat ze het kunnen overleven tot ze terug televisiereportages kunnen gaan verkopen.
Als ik hen daarbij kan helpen zal ik dat met plezier doen.
Bvb. Door het kopen van een DVD maar niet door het inschrijven op een SMS dienst.

Sorry hoor Peter,
ik hoop dat je begrip kan opbrengen voor mijn gedachtengang.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.