bart VDB
14-07-2004, 20:32
Ziehier ons verslag:
De training bracht ons op een 29 ste startplaats op 39 deelnemers met een tijd van 1.56.4.
We nemen afwisselend de start en ditmaal was het mijn beurt. De start verliep vlekkeloos ondanks een toch nog vrij glibberige baan. Na reeds enkele ronden kwam er op mijn scherm een melding van een verlies van oliedruk, maar ik voelde niks aan de wagen. Dus bleef ik gewoon verder racen en alles verliep zeer vlot totdat ik na een half uurtje in de kanaal 2-bocht een BMW inhaalde. Juist voor de chicane kwam deze terug langszij op de ideale lijn en ik had de keuze: ofwel de BMW raken, ofwel rechtdoor door het grind. Ik koos dan toch maar voor het laatste en bij het verlaten van de grind spinde ik rond, maar ik stond direkt terug in de juiste richting en maar enkele sekonden verspeelt en geen schade.
Enkele ronden later kom ik definitief voorbij mijn collega. Mijn eerste stint verliep vrij vlot zodat ik toch enkele deelnemers kon passeren. Bij binnenkomst met de eerste regendruppels,en pilotenwissel, hing ik op de 20 ste plaats.
Tom vertrok toen voor zijn stint met regenbanden en ook voor hem verliep alles vlot. Alleen meldde hij slecht zicht door aandampende ruiten, welke nochtans behandeld waren.
Ook de oliedruksensor bleef raar doen. Het oliedrukkontakt bleek naar de haaien.
Bij zijn binnenkomst hingen we op de 24 ste plaats en vertrok ik voor mijn 2de stint. Helemaal geen problemen gehad en Tom nam opnieuw over bij een 20 ste plaats. We besloten dat Tom op regenbanden zou blijven rijden; omdat we toch nog regen verwachten.
Toen sloeg echter het noodlot toe voor onze collega Johan Bullens, waardoor de race, terecht natuurlijk, werd stilgelegd een half uur voor het einde. We eindigden 21 ste algemeen en 7 de klasse 4 in deze dramatische race.
De training bracht ons op een 29 ste startplaats op 39 deelnemers met een tijd van 1.56.4.
We nemen afwisselend de start en ditmaal was het mijn beurt. De start verliep vlekkeloos ondanks een toch nog vrij glibberige baan. Na reeds enkele ronden kwam er op mijn scherm een melding van een verlies van oliedruk, maar ik voelde niks aan de wagen. Dus bleef ik gewoon verder racen en alles verliep zeer vlot totdat ik na een half uurtje in de kanaal 2-bocht een BMW inhaalde. Juist voor de chicane kwam deze terug langszij op de ideale lijn en ik had de keuze: ofwel de BMW raken, ofwel rechtdoor door het grind. Ik koos dan toch maar voor het laatste en bij het verlaten van de grind spinde ik rond, maar ik stond direkt terug in de juiste richting en maar enkele sekonden verspeelt en geen schade.
Enkele ronden later kom ik definitief voorbij mijn collega. Mijn eerste stint verliep vrij vlot zodat ik toch enkele deelnemers kon passeren. Bij binnenkomst met de eerste regendruppels,en pilotenwissel, hing ik op de 20 ste plaats.
Tom vertrok toen voor zijn stint met regenbanden en ook voor hem verliep alles vlot. Alleen meldde hij slecht zicht door aandampende ruiten, welke nochtans behandeld waren.
Ook de oliedruksensor bleef raar doen. Het oliedrukkontakt bleek naar de haaien.
Bij zijn binnenkomst hingen we op de 24 ste plaats en vertrok ik voor mijn 2de stint. Helemaal geen problemen gehad en Tom nam opnieuw over bij een 20 ste plaats. We besloten dat Tom op regenbanden zou blijven rijden; omdat we toch nog regen verwachten.
Toen sloeg echter het noodlot toe voor onze collega Johan Bullens, waardoor de race, terecht natuurlijk, werd stilgelegd een half uur voor het einde. We eindigden 21 ste algemeen en 7 de klasse 4 in deze dramatische race.