View Full Version : WRC Rally Wales
Pitstop komt net met het verheugende nieuws dat WRC Radio terug in de ether ....euh, op het net, komt voor deze rally.
:) :)
Waar pitstop.tv (http://www.pitstop.tv) ? :)
Hey, maar da's goed nieuws. We hebben het wel even moeten missen, maar toch goed dat we het been stijf gehouden hebben en niet betaald :D
Is inderdaad wel goed nieuws. WRC Radio is een leuke manier om de rally live te volgen.
Loeb is precies met het goede been uit bed gestapt....
Hij neemt al een grote voorsprong op de eerste 2 KPs van vandaag
Maar of dat een goed teken is, weet ik niet. GB heeft een traditie dat diegene die er hard tegen aangaan in het begin, in moeilijkheden geraken...
Originally posted by Huudo
Maar of dat een goed teken is, weet ik niet. GB heeft een traditie dat diegene die er hard tegen aangaan in het begin, in moeilijkheden geraken...
Mijn scenario, zie maar in de prono thread :p
Originally posted by Rasse
Mijn scenario, zie maar in de prono thread :p
Ik heb net dezelfde redenering gevolgd :p Alleen denk ik dat Loeb niet definitief verdwijnt, maar nog zeer sterk zal remonteren.
Wiel kapot en met veel vertraging toch op de Service. :D
mijn droomscenario:
Het gaat enorm regenen, Solberg gaat ervoor en blijft natuurlijk op de baan (denk dat daar het grootste probleem :D )...
En Gronholm valt uit met een nukkige versnellingsbak....
Originally posted by kulgan
mijn droomscenario:
Het gaat enorm regenen, Solberg gaat ervoor en blijft natuurlijk op de baan (denk dat daar het grootste probleem :D )...
En Gronholm valt uit met een nukkige versnellingsbak....
Het is beginnen opdrogen en Gronholms bak draait voorlopig als een Zwitsers klokje.
Alleen Solbergs scratch op SS5 komt in de buurt van je voorspelling... :p Voorlopig althans :D :D
En zet daar SS 6 ook maar bij... :D :D
En direct 7seconden op Loeb en 9s op gronholm...
:cool:
:cool: Het komt allemaal in orde :cool:
gwyllion
17-09-2004, 16:17
De Skodas marcheren precies niet in de modder van Wales. Te weinig koppel? Foute afstelling? ...
En gronholm valt uit met.. jawel versnellingsbak problemen...
Originally posted by kulgan
En gronholm valt uit met.. jawel versnellingsbak problemen...
Is hij niet gewoon van de baan gegaan?
Op wrc.com staat wel dat Gronholm uitgevallen is door een mechanish probleem, dus weer die versnellingsbak.
Greetzz.. Corvetteboy
ik weet het ook niet zeker meer..
op wrc.com staat versnellingsbak en op pitstop.Tv staat dat hij eraf gegaan is...
in ieder geval het resultaat is hetzelfde...
The Interceptor
19-09-2004, 15:29
En met nog één KP te gaan die net begonnen is, is Solberg de nieuwe leider! met een drietal seconden voorsprong op Loeb. En 't is maar een korte superspecial, dus Solberg zal wel winnen zeker.
Voor de geïnteresseerden, het wordt momenteel live uitgezonden op La Deux! en ik ga dus eens ff zien :)
met nog 4 wedstrijden te gaan zijn er nog 4 "titelkandidaten":
1) Loeb 92 ptn
2) Solberg 64 ptn
3) Märtin 59 ptn
4) Sainz 55 ptn
Alhoewel, 28 punten scoren op 4 wedstrijden is al niet evident... laat staan 28 punten méér scoren dan Loeb!
Voor Peugeot is het ondertussen mathematisch ook onmogelijk geworden om nog kampioen te worden.
1) Citroën 150 pth
2) Ford 112 ptn
3) Subaru 92 ptn
4) Peugeot 76 ptn ( 76 + 4*18 = 148)
5) Mitsu 17 ptn
gwyllion
20-09-2004, 17:06
Ik kwam op de site van Auto Motor und Sport echt wel een coole foto tegen: het beter vliegwerk door Gardemeister.
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixcms/media.php/23/19_450gardemeister-lor-65-g.jpg
Don Kamiel
24-09-2004, 11:48
Gisteravond de samenvatting op eurosport gekeken... ze gingen ervoor !!!
Echt mooie beelden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.