![]() |
|
|
||||
|
||||
WRC Rally Wales
Pitstop komt net met het verheugende nieuws dat WRC Radio terug in de ether ....euh, op het net, komt voor deze rally.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Waar pitstop.tv ?
![]() Hey, maar da's goed nieuws. We hebben het wel even moeten missen, maar toch goed dat we het been stijf gehouden hebben en niet betaald ![]() |
|
|||
|
|||
Is inderdaad wel goed nieuws. WRC Radio is een leuke manier om de rally live te volgen.
|
|
|||
|
|||
Loeb is precies met het goede been uit bed gestapt....
Hij neemt al een grote voorsprong op de eerste 2 KPs van vandaag |
|
||||
|
||||
Maar of dat een goed teken is, weet ik niet. GB heeft een traditie dat diegene die er hard tegen aangaan in het begin, in moeilijkheden geraken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wiel kapot en met veel vertraging toch op de Service. ![]() |
|
|||
|
|||
mijn droomscenario:
Het gaat enorm regenen, Solberg gaat ervoor en blijft natuurlijk op de baan (denk dat daar het grootste probleem ![]() En Gronholm valt uit met een nukkige versnellingsbak.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen Solbergs scratch op SS5 komt in de buurt van je voorspelling... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
En zet daar SS 6 ook maar bij...
![]() ![]() En direct 7seconden op Loeb en 9s op gronholm... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
De Skodas marcheren precies niet in de modder van Wales. Te weinig koppel? Foute afstelling? ...
|
|
|||
|
|||
En gronholm valt uit met.. jawel versnellingsbak problemen...
Last edited by kulgan; 18-09-2004 at 11:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op wrc.com staat wel dat Gronholm uitgevallen is door een mechanish probleem, dus weer die versnellingsbak.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
ik weet het ook niet zeker meer..
op wrc.com staat versnellingsbak en op pitstop.Tv staat dat hij eraf gegaan is... in ieder geval het resultaat is hetzelfde... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|