PDA

View Full Version : dtm 2005


Pages : 1 [2]

Raceboy
10-05-2005, 15:55
Er zit een gat in de draad vlakbij waar die caravans altijd staan en er is ook nog een gat in het hek als je van de chicane komt en dan die tunnel onder en dan recht voor u.
Allé, zo geraak ik de paddock toch altijd binnen.

normaal lukt dat idd, maar DTM security is niet om te lachen. Dat is F1 standaard met Deutsche grundlichkeit ;) ge kunt altij is proberen he.

The Interceptor
10-05-2005, 18:49
En tribunekaarten hebben wel paddock-toegang? Mja kga daar toch niet speciaal een tribunekaart voor kopen moest het zo zijn. 't Zal er toch een drukke bedoening worden.

TOM
16-05-2005, 10:52
normaal lukt dat idd, maar DTM security is niet om te lachen. Dat is F1 standaard met Deutsche grundlichkeit ;) ge kunt altij is proberen he.

Ja, het zijn precies geen normale als je het artikel erover gelezen hebt op www.racingworld.be

Mark
16-05-2005, 21:13
Ja, het zijn precies geen normale als je het artikel erover gelezen hebt op www.racingworld.be

Kleine nuance, de security is een Oostenrijkse organisatie en geen Duitse ;)

Raceboy
14-06-2005, 20:29
het is nu officieel we gan terug naar Lausitz dit jaar:


DTM organisers have confirmed that the EuroSpeedway-Lausitz will host another round of the series later this year as a replacement for the cancelled street race at Avignon in France.

bron: autosport.com

vortex
15-06-2005, 14:17
Mooi zo,kunnen we weer es gewoon op zondag een dagje vissen. Die hele Lausitzring kan mij namelijk gestolen worden, net als al die Tilke-festungs. Aan die treurige grauwe entourages van zakelijk asfalt en fantasieloze bochtencombinaties ga ik geen tijd meer verspillen.
Zo, dat moest er even uit. hehehe

smiley
15-06-2005, 14:23
mooi zo ga maar vissen.. :+ ik ga zeker de race kijken, te hopen komt of dit maal opel er wel goed vanaf..! eigelijk zoude ze nu een andere combinatie van de baan moete nemen met een stuk van dat triovaal.. !! dat zou vet zijn.. :gas:

vortex
15-06-2005, 15:28
neuh hoor, ga niet vissen. Ga naar de Trophy of the Dunes op Zandvoort, want er gaat toch niets boven het daadwerkelijk aanschouwen van autosport. Met je kop in de wind tussen de racegeluiden. Daar kan geen tv tegenop.

Helemaal mee eens Smiley, maar daar zijn ze te schijterig voor in het plat nederlands. Dat ging al eens een keer mis daar op die oval en ze wisten niet hoe gauw ze weer overal chicanes moesten inbrengen. Vanaf dat moment is die baan voor mij passé.

dulu
15-06-2005, 20:17
tiketjes voor Nürnburgring zijn besteld, da gaat feesten worden 07 & 08 Augustus,

smiley
15-06-2005, 21:00
dat ze nu eens in plaats van Lausitzring .. een 2de race op de Nürburgring doen ma dan het 24h circuit .. maar dan een race over 3 uur ofzo... dat zou een stuk interesanter zijn maar kom .. het is wat het is..!
ik hoop maar dat istanbul nog afgeraakt voor dat de dtm komt.. anders meschien nog een 3de race op de Lausitzring :+

FIRE
15-06-2005, 21:04
dat ze nu eens in plaats van Lausitzring .. een 2de race op de Nürburgring doen ma dan het 24h circuit .. maar dan een race over 3 uur ofzo... dat zou een stuk interesanter zijn maar kom .. het is wat het is..!
ik hoop maar dat istanbul nog afgeraakt voor dat de dtm komt.. anders meschien nog een 3de race op de Lausitzring :+

:gas:

Dat zou top zijn!

The Interceptor
15-06-2005, 21:23
tiketjes voor Nürnburgring zijn besteld, da gaat feesten worden 07 & 08 Augustus,

ik had ook graag willen gaan, maar kan moeilijk weg dat weekend :frusty:
Maar die race is anders al wel ver uitverkocht! :eek:

smiley
15-06-2005, 21:25
ik had ook graag willen gaan, maar kan moeilijk weg dat weekend :frusty:
Maar die race is anders al wel ver uitverkocht! :eek:bij opel zijn ze nog verkrijgbaar volgens mij.. daar heeft dulu (mijn vader :) ) deze ook bestelt... terwijl op dtm ook stond dat het uitverkocht was..

dulu
15-06-2005, 22:19
ik had ook graag willen gaan, maar kan moeilijk weg dat weekend :frusty:
Maar die race is anders al wel ver uitverkocht! :eek:

dat dacht ik ook maar na een mailke met opel-duitsland was dat zo geregeld. :applaus: het zijn week-end tribune tickets ( 3B of 12T )-(Silver-klasse & paddock)

link = http://www.opel-performance.com/news/news.php?rubrik=30&kategorie=3&sprache=d&id=49&directlink=1

bestellen doe met een mailke naar tickets@opel-performance.com

greetz

John Winter
16-06-2005, 11:13
eigelijk zoude ze nu een andere combinatie van de baan moete nemen met een stuk van dat triovaal.. !! dat zou vet zijn.. :gas:

Ze denken er over om de eerste bocht van de trioval weer te rijden, maar dan met een chicane er in, zodat ze er met een slakkegangetje door gaan :(

Op de Nordschleife kunnen ze niet rijden, daar zijn de auto's niet geschikt voor.

FIRE
16-06-2005, 19:24
Ze denken er over om de eerste bocht van de trioval weer te rijden, maar dan met een chicane er in, zodat ze er met een slakkegangetje door gaan :(

Op de Nordschleife kunnen ze niet rijden, daar zijn de auto's niet geschikt voor.
Nou volgens mij hebben de afgelopen jaren toch diverse Audi's en Opels deelgenomen aan de 24h (ok, ik geef toe, ze zijn geschikt gemaakt voor endurance racen)

John Winter
17-06-2005, 00:21
Precies, dat is het hele eiereten. Ze moeten flink omgebouwd worden om geschikt te zijn om over de heuvels en bumps te kunnen, en naast dat daar geen budget voor is zou het me ook niks verbazen als de huidige reglementen dat soort wijzigingen verbiedt.

dulu
17-06-2005, 21:32
Service zo noem ik dat, Kaarten voor DTM week-end Nürburgring 05/08-07/08 maandag per mail besteld en bevestiging van reservatie, dinsdag per overschrijving betaald en vandaag vrijdag per aangetekende zending thuis afgeleverd :applaus:

smiley
29-06-2005, 09:05
Niki Lauda, Jody Scheckter, Alan Jones, Nelson Piquet, Keke Rosberg, Nigel Mansell, Emerson Fittipaldi, Alain Prost en Damon Hill gaan wie weet voor extra spektakel zorgen op de norisring...

http://www.dtmmagazine.com/index.php/dtm/nieuws/alain_prost_test_dtm_bolide/

BENZ 75
20-07-2005, 18:09
Heeft iemand nog links waar ik DTM geluiden kan krijgen en dan van dit jaar of 2004 die zoek ik naamelijk DTM.de ken ik al alvast bedankt

Raikkie
20-07-2005, 22:18
http://www.teamamg-mercedes.de/dasteam/rennwagen/media/hockenheim.mp3 Heb ik gevonden op de site van HWA.

BENZ 75
20-07-2005, 22:23
Fanx harstike tof

gwyllion
09-08-2005, 13:39
Christijan Albers komt naar Zandvoort! (http://www.dtmmagazine.com/index.php/dtm/nieuws/christijan_albers_komt_naar_zandvoort/) En hij brengt zijn Minardi F1 mee om 5 rondjes te rijden "tegen" Häkkinen in zijn Mercedes DTM wagen.

FIRE
09-08-2005, 14:14
Triest dat een evenement als DTM ook al F1 nodig heeft om bezoekers te trekken....

John Winter
09-08-2005, 14:29
Triest dat een evenement als DTM ook al F1 nodig heeft om bezoekers te trekken....

I second that. :( Naar verluidt heeft de ITR en Mercedes het verzoek bij Minardi ingediend :mad:

gwyllion
09-08-2005, 14:37
De hele DTM formule laat gewoon niet toe dat lokale rijders een gastoptreden doen. De wagens zijn belachelijk duur en je moet een hele pitcrew hebben. En je hebt enorm veel DTM ervaring nodig om de laatste tienden uit de machines te halen (en dus een beetje competitief te zijn in vergelijking met de rest).