View Full Version : DePaddock Modelbouwmeeting - 14 januari 2005
Waarover gaat het op 14 januari?
Originally posted by Juha
Waarover gaat het op 14 januari?
Ik denk dat we iets rond schilderen (spuitbussen, airbrushpistolen, spuitkabines, materialen en methodes) gingen doen, moet eens verifiëren met Sennake. Stay Tuned. ;)
Ideaal voor mij, wie mijn 205 van kortbij heeft gezien kan dat bevestigen. :D
Nog even een update meegeven voor volgende week vrijdag. "Opnieuw een meeting?" hoor ik jullie zeggen, "Het lijkt wel uitsluitend over modelbouw te gaan de laatste tijd op DePaddock!" :D :D
Wel, wat wil je in de kille wintermaanden? Buiten de Dakar en wat geroezemoes over het komende seizoen, valt er natuurlijk qua racerij niets te beleven. Dus, .... modelbouwtijd bij uitstek! En omdat modelbouwers ook maar mensen zijn :D , brengen we ze opnieuw samen!!
Wanneer? vrijdag, 14 januari 2004, volgende week dus!
Om hoe laat? 20.00
Waar? Themacafé Wheels - in de vergaderruimte - Dank u wel Andy! ;)
Thema: Verven en spuiten
Op het programma:
[1]Intro
[2]Bespreking basismaterialen - spuitbus, pistool, thinners, compressoren enz. (door Huudo)
[3]Hoe maak je een spuitcabine + demo, hij brengt de spuitcabine mee ;) (door Sennake)
[4]Demo pistoolspuiten (door Huudo)
Niet zo heel veel agendapunten, maar ieder punt komt dan ook ruim aan bod.
Kunnen jullie even bevestigen hier, zodat we ong. een idee hebben van hoeveel volk we mogen verwachten?
Alvast bedankt en tot dan! ;)
Originally posted by Huudo
Hoe maak je een spuitcabine + demo, hij brengt de spuitcabine mee ;) (door Sennake)
Komt dat onderwerp toch wel net iets te laat zeker, versie 2 van mijn spuitcabine is bijna af. Dat zal mij echter niet beletten van aanwezig te zijn ;)
Originally posted by HHugo
Komt dat onderwerp toch wel net iets te laat zeker, versie 2 van mijn spuitcabine is bijna af. Dat zal mij echter niet beletten van aanwezig te zijn ;)
Je kan versie 1 misschien meebrengen, als die nog bestaat?
Ik kan ze beide meebrengen. Versie 1 is wel gedeeltelijk gedemonteerd, want die was donor van de afvoerleiding
Originally posted by HHugo
Ik kan ze beide meebrengen. Versie 1 is wel gedeeltelijk gedemonteerd, want die was donor van de afvoerleiding
ok cool, is zeker leuk om eens diverse ontwerpen naast elkaar besproken te zien. ;)
Ahzo, het spuiten van mijn autotje wordt bijgevolg een week opgeschoven. Kan altijd interessant zijn om het eens te zien van een ander. :)
Allé, ik laat dat altijd, ik hou niet zo van die stank. Vandaar dat een spuitcabine mss wel de oplossign biedt, zodat ik niet altijd moet wachten tot m'n pa wat tijd heeft.
s***, kan niet komen, moet naar het autosalon. :frusty:
Komt die uitleg ivm. die cabine ook online te staan? Zodat ik er toch iets van kan meepikken. :)
Originally posted by Juha
s***, kan niet komen, moet naar het autosalon. :frusty:
Komt die uitleg ivm. die cabine ook online te staan? Zodat ik er toch iets van kan meepikken. :)
Yep, zal de nodige foto's maken. ;)
Thx Huudo!
Aangezien jullie een (klein) beetje (veel) ver van mij afwonen, zie ik mij er nie raken op jullie bijeenkomsten, ook al door mijn andere bezigheden op vrijdagavond. Ik zou ook wel een spuitcabine willen bouwen aangezien ik nu alles in de badkamer moet spuiten (woon op een appartementje).
Originally posted by Zaibatsu Racing
Thx Huudo!
Aangezien jullie een (klein) beetje (veel) ver van mij afwonen, zie ik mij er nie raken op jullie bijeenkomsten, ook al door mijn andere bezigheden op vrijdagavond. Ik zou ook wel een spuitcabine willen bouwen aangezien ik nu alles in de badkamer moet spuiten (woon op een appartementje).
Wat de afstand betreft : eventueel eens contact nemen met Hhugo. Hij is van Kortrijk en jij blijkbaar van Zwevegem. Ligt niet zo ver uit mekaar, dacht ik zo. Carpoolen hé mannen...
Ivm andere bezigheden op vrijdagavond, tja je moet prioriteiten stellen hé ;)
C U
"Subscribe" :).
I.p.v. te zeulen met stofzuigers, verlengsnoeren en keukenspots, mag ik niet gewoon verwijzen naar een foto (http://users.telenet.be/davedude/Jimbo/Spuitcabine_toe.jpg) van m'n cabine :)?
Jimbo.
Originally posted by Pascal
Wat de afstand betreft : eventueel eens contact nemen met Hhugo. Hij is van Kortrijk en jij blijkbaar van Zwevegem. Ligt niet zo ver uit mekaar, dacht ik zo. Carpoolen hé mannen...
Als er mensen uit de buurt zijn, die meewillen => pm :)
Ik moet verstek laten gaan voor de meeting van morgen. Ben nog absoluut niet hersteld van een griepinfectie (+39,5°C koorts) :(
Dus ik stel voor dat jullie het programma gewoon afwerken, met of zonder demospuiten. Maar de besprekingen over het materiaal, de pistolen en vooral de cabines is iets wat ik niet zou uitstellen. Het spuiten zelf, kunnen jullie misschien wel aan elkaar tonen, wie nu wat doet en hoe.
Er zitten ervaren rotten (Hhugo, Sennake, Dominique(?) ) genoeg tussen om de iets minder ervaren mannen te kunnen helpen. Het spijt me verschrikkelijk mannen, ik had er natuurlijk graag bijgeweest. :( Maar niet vergeten foto's te pakken he!!
Ikzelf lig ook al de ganse week met griep in bed en voel me alles behalve in staat om morgen iets deftigs te vertellen, laat staan demonstreren jongens. En ik denk dat het best is dat ik jullie niet allemaal ga infecteren dus ik ga ook thuisblijven. Hier kan ik tenminste niemand (meer) ziek maken. Een volgende keer ben ik er weer bij.
Misschien kunnen we deze meeting best ineens gewoon uitstellen? Wat denken jullie? Kunnen jullie het af zonder Huudo en mij of wachten we tot we weer op de been zijn?
PS : de reden dat ik zo lang gewacht heb om af te zeggen is dat ik wou afwachten om te zien of ik me goed genoeg voelde. Niet dus. Thuis wat prullen gaat al wel, maar ik ben nog te zwak en ik kan me geen uur concentreren op iets zonder weer eerst enkele uren mijn bed in te duiken.
Dominique
13-01-2005, 23:22
Wat mij betreft kan die meeting doorgaan, als jullie er mee akkoord gaan. Ik heb geen spuitcabine (dacht er genoeg informatie te komen rapen om er zelf 1 in elkaar te flansen), maar kan wel voldoende uitleg geven over de manier waarop met spuitbussen kan worden gewerkt. (zie thread over de Evo VII (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=9778) )
Als er mensen zijn die een spuitcabine kunnen tonen, heel graag!!
Zeg het maar.
Sterkte en snelle genezing aan de 2 gesneuvelde collega's :bye:
Het lijkt me beter om toch even uit te stellen. Ten eerste omdat er in deze thread nu al 4 of 5 personen verhinderd zijn die wel zouden willen komen, en ten tweede: als onze beide voorzitters geveld zijn, heeft er eigenlijk niemand iets voorbereid.
Uitstel is geen afstel hé.
Ok, dan stellen we het uit. Huudo en ik zullen laten weten wanneer de nieuwe meeting-datum is.
Dominique
14-01-2005, 00:10
OK, thanks.
Is er eigenlijk al een vervangdatum vooropgesteld, of wordt alles gewoon uitgesteld tot de volgende meeting, namelijk 1 april?
(Valt het op dat ik deze 'cursus' zeker niet wil missen :)?)
Jimbo.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.