![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarover gaat het op 14 januari?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ideaal voor mij, wie mijn 205 van kortbij heeft gezien kan dat bevestigen.
![]() |
|
||||
|
||||
Nog even een update meegeven voor volgende week vrijdag. "Opnieuw een meeting?" hoor ik jullie zeggen, "Het lijkt wel uitsluitend over modelbouw te gaan de laatste tijd op DePaddock!"
![]() ![]() Wel, wat wil je in de kille wintermaanden? Buiten de Dakar en wat geroezemoes over het komende seizoen, valt er natuurlijk qua racerij niets te beleven. Dus, .... modelbouwtijd bij uitstek! En omdat modelbouwers ook maar mensen zijn ![]() Wanneer? vrijdag, 14 januari 2004, volgende week dus! Om hoe laat? 20.00 Waar? Themacafé Wheels - in de vergaderruimte - Dank u wel Andy! ![]() Thema: Verven en spuiten Op het programma:
Niet zo heel veel agendapunten, maar ieder punt komt dan ook ruim aan bod. Kunnen jullie even bevestigen hier, zodat we ong. een idee hebben van hoeveel volk we mogen verwachten? Alvast bedankt en tot dan! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik kan ze beide meebrengen. Versie 1 is wel gedeeltelijk gedemonteerd, want die was donor van de afvoerleiding
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ahzo, het spuiten van mijn autotje wordt bijgevolg een week opgeschoven. Kan altijd interessant zijn om het eens te zien van een ander.
![]() Allé, ik laat dat altijd, ik hou niet zo van die stank. Vandaar dat een spuitcabine mss wel de oplossign biedt, zodat ik niet altijd moet wachten tot m'n pa wat tijd heeft.
|
||||
|
||||
s***, kan niet komen, moet naar het autosalon.
![]() Komt die uitleg ivm. die cabine ook online te staan? Zodat ik er toch iets van kan meepikken. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Thx Huudo!
Aangezien jullie een (klein) beetje (veel) ver van mij afwonen, zie ik mij er nie raken op jullie bijeenkomsten, ook al door mijn andere bezigheden op vrijdagavond. Ik zou ook wel een spuitcabine willen bouwen aangezien ik nu alles in de badkamer moet spuiten (woon op een appartementje). |
|
|||
|
|||
Quote:
Ivm andere bezigheden op vrijdagavond, tja je moet prioriteiten stellen hé ![]() C U |
|
||||
|
||||
"Subscribe"
![]() I.p.v. te zeulen met stofzuigers, verlengsnoeren en keukenspots, mag ik niet gewoon verwijzen naar een foto van m'n cabine ![]() Jimbo.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|