![]() |
Quote:
2003: Ferrari 550 Maranello, Dodge Viper GTS-R 2002: Ferrari 550 Maranello, Saleen S7R, Dodge Viper GTS-R alleen die 550 dat was wat concurrentie. en hoeveel gaan er daar nog van overblijven in FIA GT dit jaar? |
De Corvette is een erg goede GT- wagen. Velen denken, de Corvette is de beste GT wagen van de wereld. Wel dat zijn mensen die alleen de uitslagen zien van Le-Mans. Over 24 uur is de Corvette altijd moeilijk te kloppen, omdat ze erg betrouwbaar zijn. Over een FIA -GT wedstrijd van 3 uur halen veel meer topwagens de streep, waaronder ook meestal de Maserati's, en dan vrees ik dat de Corvette het zal moeten afleggen tegen de Maserati's en niet andersom.
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Je moet natuurlijk wel weten dat 550 vorig jaar in FIA GT toch geklopt is door de Saleen en de 575. Dus deze wagens (zeker de Ferrari, die extra ontwikkeld is) zijn in principe in staat om de Corvette te kloppen in een 3 uurs wedstrijd. |
Quote:
|
idd Gwyllion, Het materiaal dat Corvette Racing beschikbaar heeft is niet te vergelijken met dat van SRT.
Greetzz.. Corvetteboy |
die van SRT is ook een pratt & miller exmeplaar hoor.
|
Quote:
Betrouwbaarheid fabrieksteam is hier in de discussie m.i. niet echt relevant. Dus daarom ben ik nog niet zo zeker van die betrouwbaarheid. |
Die betrouwbaarheid,d at hangt ervan af of Hezemans weer zijn ontwikkeldrift bovenhaalt.
|
Quote:
Ik wens Carsport/GLPK alle succes toe maar met een dergelijke voorbereiding zie ik her en der toch wel enkele flinke rimpels in het water. Kumpen zegt dat eigenlijk ook in dat stukje op Pitstop. |
Quote:
|
Ben overigens zeer benieuwd naar het chassisnummer. Volgens het stukje in Autosport gaat het om een 2004 exemplaar. Eigenwijs als ik ben zeg ik: Dat lijkt me stug..............ik gok eerder op een 2003 exemplaar met een 2004/2005 update-kit.
P&M gaat dit jaar met een nieuw concept van start, de C6. Mocht daar onverwachts een design-fout of iets dergelijks inzitten en geen resultaten boeken........dan hebben ze geen back-up meer van de oude 2004 C5-R's. Puur uit dat oogpunt denk ik dat een fabriek nooit zijn laatste exemplaren doorschuift naar een klantenteam. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:19. |