![]() |
-inhoudsopgave
het is duidelijker om met 1.1 en vervolgens 1.1.1 te werken, dan weet je direct tot welk stuk je tekst behoort, nu is het gewoon een opsomming - mensen bedanken doe je in een voorwoord, dit komt nog voor de inleiding - tekst uitlijnen - persoonlijk zou ik ook voor een andere lettertype gaan, times 12 zoals jp montoya zegt is de standaard voor eindwerken, en een interlinie van anderhalf - evt wat page breaks invoegen zodat je niet iedere keer alles moet aanpassen, en zodat er geen onnodige witte vlakken ontstaan cf pg 8 - bronvermelding: de standaard leert dat je de bron kort vermeld na ieder geschreven stuk (auteur, initiaal voornaam, jaar van publicatie); je ordent je bibliographie op auteur, initiaal, jaar, (magazine,) title, exacte datum, pagina. Op deze manier zijn de bronverwijzingen in de tekst niet storend en kan je indien je de bron wilt raadplegen achter in de bibliographie de nodige info vinden om het op te zoeken - nieuwe grote stukken laten beginnen op een nieuw blad (cf pg 12,29,..) - proberen te werken met een automatische inhoudstafel, zodoende komen de pagina's in de inhoudsopgave steeds overeen met de juiste pagina's in het werk (bespaart je wel wat gefoefel, want nu komen de pagina's niet overeen!) -stukken van meer dan 1 of 2 bladzijden zou ik proberen onder te verdelen in kleinere overzichtelijke stukken door een extra ondertiteltje een paar looktips dus, heb geen tijd om heel het werk te lezen, ben zelf bezig met mijn thesis aan het UA: een concurrentieanalyse en -strategie van de europese autoconstructeurs van personenwagens! Indien ze af is, zal ik proberen om ze eveneens online te zetten, maar dat is pas voor einde mei! |
All times are GMT +2. The time now is 01:32. |