![]() |
Volgens Autosport blijft Button bij BAR. De afkoopsom zou 10 miljoen pond bedragen. De transfermarkt is eindelijk volledig open.
Sato kan dus opkrassen bij BAR en bij Williams is enkel Weber zeker. |
Ik hoop dat het waar is :D
Nu komt er dus wel een zitje vrij bij Williams. Grootste kanshebbers denk ik zijn Pizzonia of Rosberg. En dan geef ik Rosberg nog de meeste kans precies. Maar voor we daar iets over weten zullen we wel enkele maanden verder zijn vermoed ik. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
dat het maar rap volgend jaar is :(
en da ze dien tegenvoete maar rap buitengooien :mad: |
Op f1racing.nl staat dat Heidfeld dit jaar wellicht niet meer zal rijden.
Benieuwd wie die twee races dan nog gaat rijden. Houden ze het bij Pizzonia, of geven ze Rosberg een kans, met het oog op volgend jaar? |
F1racing.nl meldt dat Pizzonia ook de resterende twee races van dit seizoen nog in de plaats van Heidfeld zal rijden. Als hij hier nog wat presteerd, zien we hem misschien volgend jaar wel naast Webber?
|
Quote:
Nu ja, ik denk wel dat Williams sterk zal terugkomen. Zoals Sennake zegt, in 1988 was het ook gene vette met die Judd motoren, maar in 1989 zorgde Williams voor de terugkeer van Renault in de F1 en in 2000 voor de terugkeer van BMW...Wie weet komt Yamaha wel terug in 2007... :D |
Waarschijnlijk gaat Williams 5de worden in het constructeurs-kampioenschap. Gevolg is dan dat ze een 3de wagen mogen inzetten op vrijdag.............maar daar wil Sir Frank geen centjes aan uitgeven ;) Hand op de knip en op zoek naar een piloot met budget. Volgens Autosport (29-09-05) zijn Monteiro, Albers en Chicken Curry in de running voor dit zitje.
|
Volgens jaar zouden we wel eens rode williamssen kunenn zien. De heer Bernie E. onderhandeld namelijk met coca-cola over sponsering van een formule 1 team. Bernie (hij is de kwaadste nog niet ;)) zou die sponsering dan bij Williams plaatsen, in ruil voor een handtekening onder het concorde akkoord.
|
Quote:
|
Frank W. ziet de zon weer schijnen ;)
Toyota gaat 240 miljoen Euro steken in de marketing van Lexus: Quote:
|
Zou jammer zijn, ik zie Lexus liever verschijnen in WTCC of LMES/Le Mans.
|
wtcc? nou liever niet doe maar liever een serieuze klasse. le mand zou wel een leuke optie zijn. cosworth lijkt me wel een goede motor dus ik bergijp niet waarom die overstap zo snel een andere zoeken
|
All times are GMT +2. The time now is 17:42. |