![]() |
|
|
||||
|
||||
Williams in zwaar weer?
Het begint toch allemaal somber uit te zien voor Frank Williams. In 2006 mag hij weer voor het eerst sinds jaren weer gaan betalen voor motoren. BMW vertrekt en gaat vrolijk verder met zijn eigen team.
Als BMW vertrekt, gaan er dan niet meer vertrekken? Een aantal sponsors van Williams is daar terecht gekomen via BMW. Er zijn toch enkele "Duitse" stickers terug te vinden op de Williams. -Boysen -Wurth -Puma -Allianz -MAN De eerste die vertrekt is HP: Quote:
![]() Williams in 2006 voor P14 en P13? De tijd dat ze deel uitmaakten van de grote vier ligt definitief achter ons.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mark niet vergeten dat ze zich al uit een verloren positie hebben terug opgericht hebben (remember de Veltins-Williams)
|
||||
|
||||
Ik denk dat Williams nog eens kan verrassen volgend jaar. Budgetair zal er begin 2006 nog niet veel van te voelen zijn, en ik ben ervan overtuigt dat de Cosworth tot de betere van het veld zal behoren.
En een team met een naam zoals Williams zal niet veel problemen hebben om een nieuwe hoofdsponsor te vinden. Mischien neemt Budweiser de handel wel over ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er echter van overtuigd dat ze dat ook weer te boven komen na verloop van tijd... |
|
||||
|
||||
't Ziet er idd niet zo best uit voor Williams op de korte termijn.
Als we dan hieraan ook nog eens de zaak Button - Williams gaan linken ... Ik hoop echt zo hard dat hem bij BAR mag blijven!! ![]() Er zijn geruchten dat Williams een afkoopsom van 12 milj $ heeft afgewezen. Langs de andere kant horen we dan weer dat er positieve gesprekken geweest zijn ... Maar sowieso wordt het toch wel moeilijk te zeggen wat het begin volgend jaar zal geven in de F1. De motor gaat zeker in het begin van het seizoen de meest bepalende factor worden denk ik. Wie weet hoe goed hebben de mannen van Cosworth hun huiswerk al wel niet gedaan. En ik denk ook niet dat er snel geldproblemen zullen komen bij een team als Williams, het is en blijft toch een grote naam.
|
||||
|
||||
als de afkoopsom nog wat hoger wordt kunnen ze BUTTON als hoofdsponsor op de wagen zetten
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb ergens gelezen dat williams al een nieuwe hoofdsponsor hééft, dus da's al een probleem minder
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Moet hij maar geen contract tekenen. Zijn eigen domme schuld.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Een quote die wellicht veelzeggend is: Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk wel dat het beter was om BMW te laten varen. Ze kunnen nu met een schone lei beginnen en terug zoeken naar een motorpartner die wel fabrieksmateriaal aan hen kan leveren en waar ze niet tweede viool moeten spelen...
|
||||
|
||||
Heidfeld in 2006 al bij BMW. Dus is het zo goed als zeker dat Button bij Williams aan de start komt. Williams gaat volgens mij geen rijder laten gaan, zonder dat ze weten of hun nieuwe rijder wel wil komen.
|
||||
|
||||
Daar vrees ik nu toch ook voor.
Of gaan ze bij Williams Rosberg volgend jaar (al) laten dubuteren? Er zijn zelfs geruchten dat hij dit jaar al zou kunnen racen als Heidfeld niet meer fit geraakt... Toch benieuwd of we volgend jaar van dit trio al iemand in de F1 mogen verwelkomen: Rosberg, Kovalainen, Piquet Jr. Piquet verwacht ik nog wel een jaartje in de GP2. Maar die andere twee ...
|
|