![]() |
Quote:
|
Serieuze lijst hier... Zoveel wagens, ga me daar wel amuseren hoor. Vrijdag lukt me niet, moet nog wat tijd hebben voor vrouw en kindjes ook he?? Zaterdag zal het volle bak zijn. Pics nemen in de servicezone en misschien bij de start van een parkoers. Iemand tips voor een leuke passage??
Grtzzz |
Bovenaan op de Poelberg. Je ziet ze in de diepte komen van links, dan een heel lang stuk rechtdoor, dan rechts en dan nogmaal rechts de Poelberg op. Nu komen ze recht voor u rijden alvorens een links-rechts combinatie te nemen en terug de Poelberg afrijden. Ik sta daar ieder jaar, het is geen spektakel punt maar je ziet ze lang rijden.
|
Wie gaat er vanavond naar de shakedown gaan kijken?
Ik alvast wel :D |
Quote:
Dan moet je ook nooit lang wachten op de wagens want je verveelt je nooit. Misschien dat ik daar naartoe ga. Wij zijn met twee en zullen vaak lachen. mocht je ons zien... Grtzzz |
pics shakedown : http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=219
|
Mooie shakedown gezien vanavond.
Twee piloten in de dijk zien gaan op het publiekspunt en veel show van onderandere Spillebeen, Vanwijnsberghe , Ceenaeme , Vermeirsch , Cornelis , Leune en nog vele anderen |
Wij vertrekken vrijdag ochtend richting Tielt, om er omstreeks 9u de verkenningen te beginnen en nadien de wagen te laten keuren. Onze piloot heeft gezorgt voor overnachting in Middelkerke, zodat we zaterdag morgen niet terug de lange tocht moeten doen van bij ons thuis tot in Tielt.
We komen weer aan de start zoals in Sint Truiden met onze Renault Clio Williams.De startnummer van onze wagen kennen we ook al dat is het nummer 135. Als er mensen zijn die naar daar gaan met hun foto-toestel, dan zou het ons een plezier doen moesten er enkele foto's van onze Clio gemaakt worden die we dan op onze ' nog online te moeten komen' website kunnen plaatsen. Aan iedereen die naar Tielt afzakt dit weekend, veel plezier en veel succes aan alle andere piloten. Mvg RegTimRallyteam |
Quote:
Veel succes daar en kzal mooie foto's proberen te nemen van jullie clio :) |
Ik probeer de clio te fotograferen tijdens servicebeurt ofwel bij een start van een proef. Good luck !!
|
Scooby, enig idee wanneer die technische controle begint? Zou ook wel eens willen gaan kijken. Lijkt me leuk om net iets meer te zien dan op een proef. En denk dat je makkelijker mooie detailpics kan nemen??
|
de technische controle is tssn 15u en 20u, denk ik
|
Forfait Bouche en Colsoul !
|
Quote:
Pfff die twee wou ik net op foto... |
De keuring is altijd de moeite, en zeker als je foto's wil van de wagens. Ik heb mijn werk gedaan en een hoop toyota's gefotografeerd :D
|
All times are GMT +2. The time now is 01:10. |