![]() |
Wat een zielige vriendjespolitiek!
Een bende homo's (cyprus, rusland en griekenland) no offence, een bende travestieten, en zo kunnen we nog wat doorgaan. Er waren eigenlijk maar 7 goede nummers, nl Malta, Frankrijk, UK, België, Bosnië, Oostenrijk en Zwitserland. Heel erg jammer. Er had echt veel meer ingezeten voor ons! |
Quote:
Feitelijk best schandalig. Letland heeft een pak buurlanden die maar al te graag met puntjes smijten. Cyprus geeft een 12 aan Griekenland (de neergestorte UFO's die gewoonweg schandalig VALS zongen) en Denemarken, winnaar in 2000 mag gewoon niet meer meedoen, dat terwijl Malene - Tell me who you are een best aardig nummer was dat in het hoofd blijft hangen. Malene is er compleet het hart van in, kan je je voorstellen. Onze eigenste Sergio is haar zelfs gaan troosten achteraf.... Voor mij is dit weer eens een schandalige uitslag, een enorm wrange nasmaak na een best mooi songfestival. Hoe kan je nu nog geloven in dit puntensysteem ? Mijn raad: Denemarken, Duitsland, Zweden, België, Nederland, Frankrijk en anderen: stuur volgend jaar uit protest gewoon niets en laat dat televotinggedoe achterwege, door je vriendjes iets winnen kan nooit leuk zijn. Of toch ? |
http://www.ecgermany.de/Mediafiles/T...0you%20are.mp3
(rechtermuisknop op link gaan staan, doel opslaan als) Even een mening vragen: Verdiende dit een laatste plaats ? p.s. gelieve bovenstaande mp3 na beluisteren onmiddellijk te verwijderen, dit is namelijk strafbaar en depaddock.eu distantieert zich in alle gevallen van elke betrokkenheid in illegale muziekhandel :D ;) dus, deleten die file, kerels :) |
Is dat da lieke van Denemarken niet? Da was eigenlijk mijne favoriet ;)
|
Jup, Denemarken - Malene met 'Tell me who you are'....laatste plaats.
|
Zoals Sergio al zei is dit een Oostblokfestival ...
Volgens mij doet volgend jaar Mongolië mee ... zou niet eens zo verbazend zijn ... is toch een buurland van Rusland, en die doen al mee... Nog een jaar of 5 en we zitten in China ;) airco |
was leuk in de belcartent...........ennuh als de paddock niet aanwezig was geweest dan had de belgische enclave niks kunnen horen. Paddocker WRR, voor al uw geluidsproblemen :D
|
Tja ze stonden daar te foefelen aan die tv en dat werkte niet, heb ik dus eventjes opgelost, ik heb daar ook nog een vat gestoken,... Ik heb geprobeerd om te stemmen op Sergio met mijn GSM maar het lukte niet... :mad:
|
idd, zelfs als ge vanuit et buitenland sms't staat er 0032 voor uwe nr, en die worden direct gefilterd bij aankomst...
|
we zouden beter niet meer meedoen, gelijk italië
ik vond het ook een schande zweden had belgië geblokt via de pers, maar we hebben er punten van gekregen en ik vond het eigenlijk het beste liedje rusland vond ik super, die twee negers waren subliem in vgl met die twee flikkers die er bij stonden finland vond ik ook graaf, met de vrouwelijke sergio spanje kreeg veel punten, iemand da begrepen? haar engels trok op niks, europe 's having a celebration of zoiets triestig, ik zeg het, ge kunt daar beter nie meer aan meedoen oostblokfeesje, die slecht punten geven |
Sergio heeft zijn best gedaan, Europa (?) was er niet klaar voor.
Laat ons gewoon weg blijven van die toestanden (en onze buurlanden met ons) en binnen drie jaar spreekt niemand nog over en "Euro"visiesongfestival. jan |
All times are GMT +2. The time now is 21:02. |