![]() |
|
|
View Poll Results: Op welk plaats eindigt Sergio - Sister ? | |||
1. We have a winner !! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 27.78% |
2-5. Bijna, maar nét niet.. |
4 | 22.22% |
6-10. Verdienstelijke poging |
6 | 33.33% |
11-15. Beter als niets |
2 | 11.11% |
16-20. Ach ja, volgend jaar beter |
1 | 5.56% |
21-23. Sergio wie ? |
0 | 0% |
24. Op z\\\'n Belgisch |
0 | 0% |
Voters: 18. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Eurovisiesongfestival 2002
En jawel, het populaire internationale liedjesfestival komt er weer aan, deze keer sturen we een brulaap met een IQ van -50 die de boel ginder in Tallinn wat mag gaan opfleuren en België vertegenwoordigen.
Naar aloude gewoonte hoort België weer eens bij dé grootste kanshebbers voor de overwinning, om overmorgen met een kater te kunnen terugkijken op wat had kunnen zijn... Naar mijn mening een redelijk lied, zal de Esten wel even wakker schudden tussen het zaaglied (echt ZAAG) ' Na jastuku za dvoje' van Bosnië, en voor de zoveelste Céline Dion kloon 'Il faut du temps' van Frankrijk. Dé kanshebber voor dit jaar is toch -volgens mij- 'Come Back - Jessica Garlick (knoflook, idd) van Groot-Britannië. Ballade, maar mooi en steekt in ieder geval met kop en schouders boven de concurrentie uit. Ook 'Dans Le jardin' van Zwitserland vind ik best mooi. Ik mag me toch een 'fan' noemen van deze Eurovisies (elk jaar kan ik dan eens goed lachen) en ik supporter in ieder geval voor onze Serge Quisqater. Nu zou ik best eens willen weten wat jullie mening is over de kansen van 'Sister' ? TOP of FLOP ? ![]() Er nemen 24 landen deel (Nederland niet, daar slaan ze dit jaar alles over ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ohja, voor de geinteresseerden:
http://wald.heim.at/urwald/540034/Startliste.html De deelnemerslijst, mét filmpjes en downloadbare mp3 per liedje. Oordeel zelf, zou ik zo zeggen ![]()
|
||||
|
||||
Re: Eurovisiesongfestival 2002
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk het niet, we hebben dit jaar een heel sterk nummer wat zeker in je hoofd blijft hangen! En Sergio heeft al sterke indruk gemaakt op het publiek en de andere kandidaten. We hebben deze keer geen saaie piet gestuurd, maar ne kerel die iedereen aan het lachen maakt.
Trouwens, bij de 3 grootste bookmakers van Europa staat onze Sergio getipt op een 8ste plaats. Dat zou, geizen onze eurosong geschiedenis, al zeer mooi zijn! Zaterdag allemaal kijken! Barry |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Vraag dat maar aan de Zweden ![]() Nee, kwestie van song valt dat allemaal nog mee denk ik, maar hij heeft toch een ver...d grote bek hoor! En dat zou wel eens noodlottig kunnen blijken. Maar, (en ik ben absoluut GEEN songfestivalfan, dus kijken doe ik niet) we zullen maar chauvenistisch zijn en zeggen; "we maken een goede kans". |
|
||||
|
||||
Top 10 moet haalbaar zijn, maar ook ni meer. En wedde da wij de volle pot krijge van de Zwede.
|
||||
|
||||
zelden heb ik al zulke goeie hoop gehad dat we het gaan redden op plaats 1.
airco
|
||||
|
||||
een beetje sjovinisme is wel op zen plaats ! we winnen !
|
|||
|
|||
Quote:
En wat betreft die rel met Zweden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
da was dan ook maar een grapke hé van die 12 ptn. maarja, het zou best wel grappig zijn moest da idd gebeure.
|
||||
|
||||
Het wordt een nek-aan-nek race met Nederland, maar bij de laatste jury, de duitsers, wordt het bevel gegeven om ons voor te laten
![]() Ik weet niet of het allemaal wel vlot gaat verlopen, ... Sergio is naar het schijnt al drie dagen nuchter ![]() Het liedje is zo a-typisch belgisch, dat alles onder de eerste plaats onaanvaardbaar is! We winnen!
|
||||
|
||||
ik geef hem ook een kans om te winnen
er zijn de laatste jaren toch al enkele uitschieters gewoon bv dien travestiet van turkije of israel, kweet het nie goed meer ik hoop het alvast, al vond ik persoonlijk het liedje van spark iets beter, maar soit om het op zijn klassieks te zeggen: de gustibus non disputandum (Fonskes way of telling things d ![]() ik peis dak morgen toch ne keer ga zien en dat de beste moge winnen
|
||||
|
||||
Ik had tussen 11 en 15 gegokt, het is 13 geworden....
De TURKEN redden België (lachen !) en Sergio kan terugkijken op een 'redelijk' festival; hij heeft ons land tenminste aan een deelname voor volgend jaar geholpen, een deelname aan het festival der 'vriendjespolitiek'. Als buurland x voor ons stemt, stemmen wij terug op buurland x..... Maar we hebben toch goed kunnen lachen; vooral de griekse inzending vond ik subliem. (neergestorte UFO) ![]() Volgend jaar beter ?.... ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 26-05-2002 at 11:43. |
|
||||
|
||||
VRIENDJESPOLIETIEK, AS USUAL!
meer hebbek er eigenlijk ni op te zeggen ![]()
|
||||
|
||||
En het lieke da gewonne hé trok op nix. Mijn mening natuurlijk.
|
|