![]() |
Nu ja er zit altijd wel wat waarheid in, maar ik zie de reden niet in waarom Eddie nu zo moet uithalen naar iedereen. 't is niet omdat ze nu wat puntjes hebben dat ze beter zijn dan de rest hé. En ik geloof ook indien de jag's zich beter zouden kwalificeren dat ze inderdaad meer punten zouden halen, maar het een is natuurlijk een beetje het gevolg van het ander. Ik hou het niet zo nauw bij, maar er is ook al enkele keren mechanische pech geweest.
Nu ik moet zeggen ik kan eigenlijk toch veel van Eddie verdragen, maar dat heeft hij wel te danken aan zijn Ferrari periode. (hoewel hij daar ook MS heeft afgebroken ( ...Michael is een talent, maar hij maakt te veel fouten om wereldkampioen te worden .......)......... |
de reden waarom hij dat doet is gewoon om in de aandacht te blijven!! aandacht is meer sponsors die in beeld komen, etc...
eigenlijk een stomme reden om kritiek te geven, mor eerlijk gezegd vindek het soms wel leutig als de kritiek-periodes beginnen!! airco |
Ik las nog iets wat Eddie (vorige week) uitbracht: De manier waarop MS de laatste maanden start durft hij enkel bij Ralf of DC maar hij zal dat nooit durven bij Villeneuve of bij Eddie himself.
Nu ja Eddie (en jacques) probeer eerst eens in de voorste rij te raken vooraleer daar iets over te suggereren |
Altijd plezier met een Ier deel 2 :
Quote:
Okay, kan iemand mij even deze zooi ontcijferen ? :D :D |
Het is toch mooi om te zien hoeveel respect "Bad Irv" heeft voor Schumi.
Misschien is het wel het beste om Schumi als "de meester" te bestempelen. Op deze wijze komt Irv. er niet slecht uit hé. Hij was immers "bijna" wereldkampioen met Ferrari (naast Schumi), ... alleen die beenbreuk hé ........... |
All times are GMT +2. The time now is 21:31. |