De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Touring Cup Race 2 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5140)

flugel 26-05-2003 17:08

Quote:

Originally posted by Mistery
Die mannen ken ik dus. Het zijn Luc Vangestel en Kris Vanhoyland. Luc Vangestel is de Renault dealer in Bilzen. Vorig jaar reed dit duo reeds samen in de Touring Cup, aangevuld met Erik Bruynoghe. Toen reden ze met een Renault Mégane. Die kerels rijden dus werkelijk puur voor de fun en hebben het zeker niet makkelijk om de V6 te temmen. Trouwens, zo'n Clio V6 is absoluut geen makkelijke wagen. Dat konden we twee jaar geleden ook al merken in het Belcar Kampioenschap, toen er ook daar zo'n klein "kanon" meereed...
Renault hebben een nieuwe versie uitgebracht deze maal volledig gemaakt bij renault sport zelf, naar het schijnt reageert hij nu veel beter dan de vorige versie, de gewichtsverdeling zou ook beter op punt staan, en het vermogen zou efficiënter (toch schoon hé die marketingpraat ;) ) op de weg gezet wordenDe vorige clio V6 werd ontwikkeld in de ateliers van TWR.

Driesco 26-05-2003 18:22

Ook Turbo magazine gelezen zeker. :)

Da zou nog wa zijn hé, zo een machien laten gaan. Dju t'is maar een droom

flugel 26-05-2003 19:29

Quote:

Originally posted by Driesco

nops 'k heb het nie uit den turbo... 'k zou eigenlijk begot nie meer weten waar ik da gelezen heb

Raceboy 26-05-2003 19:37

Quote:

Originally posted by flugel
nops 'k heb het nie uit den turbo... 'k zou eigenlijk begot nie meer weten waar ik da gelezen heb
twas den auto news zeker. :)
Die Clio V6 schoonste velgskes in het veld. :)

Driesco 26-05-2003 19:40

Nie alleen de velgskes :)

Bart.Vandecavey 26-05-2003 20:09

Heeft die Clio niet verschrikkelijk veel onderstuur? Dries proficiat trouwens hé, uw checklist van vorig jaar dit jaar gebruikt en nu lukt "bijna" alles wat vorig jaar niet het geval was.

Driesco 26-05-2003 20:50

Mij zal je niet horen klagen :)

ralff1 26-05-2003 20:55

dries en chris proficiat met jullie 15 de plaats ;)

flugel 26-05-2003 22:55

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Heeft die Clio niet verschrikkelijk veel onderstuur? Dries proficiat trouwens hé, uw checklist van vorig jaar dit jaar gebruikt en nu lukt "bijna" alles wat vorig jaar niet het geval was.
Die V6? Die versie zal daar waarschijnlijk nog veel last van hebben, ik denk 2 jaar geleden was er zo'n V6 cup, die piloten waren toen te beklagen denk ik, als je die wedstrijden zag, je moest er in de eerste plaats voor zorgen dat je je wagen op 't circuit hield.

NGT Racing 26-05-2003 23:51

Als ik me niet vergis heeft renault die V6kes ( eerste versie ) laten proefrijden door journalisten en waren er tijdens die sessie ook meer exemplaren naast het asfalt te vinden dan erop

Scapa 27-05-2003 12:21

Quote:

Originally posted by Driesco

Ik weet drie Clio's V6 Trophy Car te koop staan: 20.000 euro het stuk ;)

Witte 27-05-2003 21:40

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Alle 3 in het blauw als ik de juiste voorheb.

P De Sonville 28-05-2003 00:57

Die Clio V6 is een ex- Motorsport International (MI) en heeft een tweetal jaren geleden in het EK renault V6 rondgereden.
Ik denk met Heydens

Megane 28-05-2003 17:42

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Kan U hierover wat meer info bezorgen. ( zie PM)

Dank U.

Scapa 28-05-2003 18:17

Quote:

Originally posted by Megane
Kan U hierover wat meer info bezorgen. ( zie PM)

Dank U.

Ik heb u daarstraks een mail teruggestuurd... Mocht deze niet zijn aangekomen laat het dan weten en dan stuur ik de info nog wel eens door ;)

All times are GMT +2. The time now is 04:47.