![]() |
Ja Sennake, ge moet dat begrijpen. Die mannen zien niet zo duidelijk door die spleetogen :D
Ik geloof erin, net zoals ik in Pizzonia en Pantano geloof voor 2003 in de F1. |
sennake die stop and go was toen opgeheven omdat er onduidelijkheid was over de fout die hij beging. Hij kreeg een stop n go voor het paseren van de safty car terwijl hij in derde positie lag. logisch gezien kan dit niet he
|
Niet echt nee...
|
Ik vrees dat het een Japanner zal worden zoals alle voorgaande, nl. meerijden om de (schroot)hoop te vergroten (lees: om Honda tevreden te houden).
Maar als Alain er talent in ziet, dan zullen we dat ten gepasten tijde evalueren hé. Jan |
Jan, ik begrijp je veronderstelling maar ditmaal ben ik ervan overtuigd dat hij one in a million is ( althans van Japanners ) :D
|
Officieel
De Britse F1-renstal Jordan heeft de :D Japanner Takuma Sato voor komend seizoen aangetrokken als tweede piloot. De 24-jarige Sato wordt er de collega van de Italiaan Giancarlo Fisichella, die van Benetton komt. Dat Jordan gebruik maakt van de motoren van het Japanse Honda zal wel hebben meegespeeld in de beslissing, al moet gezegd dat Sato dit jaar 12 races en de titel in de Britse Formule 3 op zijn naam schreef en testrijder was voor BAR-Honda. De laatste Japanner in de F-1 was Toranosuke Takagi, die in 1998 voor Tyrrell en in 1999 bij Arrows aan de slag was. Huidig Jordan Piloot Jean Alesi mag dus uitkijken naar een nieuw team, een nieuwe uitdaging in de VS of misschien wel zijn pensioen.
Bron: Belga |
voorlopig pensioen dus :D
|
mja, staat hier enkele posts terug ook al!!
airco |
All times are GMT +2. The time now is 09:16. |