![]() |
|
|
||||
|
||||
Sato, Wilson of Alesi
De race voor het tweede zitje bij Jordan in 2002 is in volle gang.
Alesi heeft duidelijkheid gevraagd omtrent zijn situatie. Hij wil een antwoord voor de GP van Japan. Volgens een insider zou hem echter al duidelijk gemaakt zijn dat hij er niet op moet rekenen. De strijd lijkt zich intussen af te spelen tussen Takuma Sato en Justin Wilson. Volgens Autosport is Sato zo goed als rond maar Wilson krijgt deze week nog een tweede test als vervolg op zijn geslaagde eerste. Mijn voorkeur gaat alleszins uit naar Sato. |
|
||||
|
||||
En waar krijgen we Alesi dan ? Samen met Mika gaan vissen ?
![]()
|
||||
|
||||
Bij Arrows naast HH. Verstappen zou toch nog buiten gebonjourd worden mits een fikse contract-breuk-som.
|
|
||||
|
||||
Verstappen zou ook met Jordan praten.
![]() |
|
|||
|
|||
niets als geruchten!
alesi zonder ploeg? NEE dat kan niet! een man met zooooveel ervaring die geen kans zou maken op een of ander stoeltje? Maakt ge mij ni wijs! Alesi zou eerder niet bliven bij Jordan door zijn hoge salaris? Sato verkies ik boven Wilson. De japanner (?) heeft veel meer ervaring als Justin Wilson en dat van Verstappen klopt helemaal niet: het is voor 99.99% zeker dat hij volgend jaar nog bij arrows zit. Arrows weet wat ze doen om verstappen te hebben: nieuwe motor verbeterde wagen en een rijders als Jos die niet helemaal zo slecht is! Arrows wordt volgend jaar DE verassing zeker als je weet dat de oud-ontwerper van de sauber van dit jaar nu te vindne is bij Arrows! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
als je echt wilt lachen ga dan eens naar verstappen.nl en kijk dan op het forum. Met postings als
Jos naar Sauber; Jos naar Jordan; Jos naar Ferrari als testrijder............ Weet je wat ik denk, Jos gaat naar huis, hij komt Maaseik onveilig maken.......... We weten allemaal wat contracten zeggen in de F1.......helemaal niets. Sato naar Jordan, die durf ik wel aan......en Wilson als testrijder. Alesi, ach zal ook wel loslopen....ergens
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() O ja, Sato heeft veel minder ervaring dan Wilson maar is in mijn ogen gewoon beter. |
|
||||
|
||||
Volgens Ierse bronnen zou Sato morgen een perskonferentie geven en daarin zijn deal met Jordan bekend maken. Alesi wordt dus bedankt.
Verder zou de baas van het vleugeldrankje Red Bull plannen hebben om Arrows over te nemen en de huidige piloten te vervangen door twee American drivers. Op die manier geraakt Jos toch nog in Maaseik. Voor wat het waard is natuurlijk, maar ben alleszins benieuwd naar die perskonferentie van morgen. Jan |
|
||||
|
||||
laten we het simpel houden: sato rijdt officieel bij jordan
|
||||
|
||||
Quote:
De gebeden van alain zijn verhoord!! airco
|
||||
|
||||
![]()
Wel airco, het bericht dat ik trachtte te komprimeren tot een
kernboodschap, heb jij nu in vol ornaat gepost ![]() ![]() Wie het breed heeft laat het breed hangen zeker.... ![]() Jan |
|
|||
|
|||
ik denk niet dat alesi stopt: er is immers nog een plaatsje brij bij arrows waar bernoldi vertrekt! jos en jean en een goede arrows, mooie combninatie, niet?
|
|
||||
|
||||
nee, dan gaat opvallen hoe goed jos niet is.....
|
||||
|
||||
Als Sato in de F1 wil beginnen gaat hij toch eerst de vlaggen en borden moeten leren zelle!
In Spa heb ik hem persoonlijk 6 keer een stop and go bord zien negeren en daarna reed hij nog door omdat de wedstrijdleiding het gewoon opgegeven had om met dat bord te staan zwaaien... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|