![]() |
Quote:
Geen afbreuk aan de foto, het effect is heel knap !! Maar niets gaat boven origineel..; |
Quote:
Nu: Als de foto in grotere resolutie is Als ik er meer dan 1 minuut aan besteed Dan zal je die randen niet (zo goed) meer zien (meestal bekijkt men foto's van op een afstandje (gelijk aan de diagonaal) en niet op pixel level) Quote:
|
veel oefenen jongens en oefening baart kunst.
ikzelf maak bijna alles op tijdsvoorkeuze, van 1/320 tot 1/60 . 1/60 ste is doenbaar maar je moet dan wel tijdens het fotograferen meetrekken ,je toestel blijven bewegen tijdens het afdrukken. tss mijn reeks WS zijn de minis met zeer lage sluitertijd gemaakt. persoonlijk op het randje |
Quote:
1/60 laat van de achtergrond niks meer heel. En het is al vrij moeilijk om goed te volgen. Mijn laatste poging was er maar 1 op 4 echt goed. Vanaf 1/500 beginnen de foto's te bevriezen. |
Quote:
Dat is juist de bedoeling, de achtergrond moet niet goed zichtbaar zijn, als dit wel het geval is word het oog misleid van het hoofdonderwerp(veelal de auto) door een niet herkenbare achtergrond komt de auto los van de achtergrond en straalt hij dynamiek uit. |
All times are GMT +2. The time now is 03:32. |