![]() |
jah wat maakt het uit of je nu 14de of 15de finished ?? en dan ng als je sneller bent moet je inhalen ! ook al sta je 2 ronden achter , dan moet je toch niet nog meer tijd verliezen achter 2 langzamere autos...
|
Quote:
|
Quote:
en dan nog iedereen op de tribune audi,mercedes en vooral opel fans vonden het geweldig toen reuter spengler inhaalde.. |
Reuter heeft verklaard dat hij vele malen sneller was, dus dan vind ik, als niet-Opel-fan, dat hij het volste recht heeft om te proberen de twee auto's voor hem in te halen. Een bijna identieke situatie als die tussen Irvine en Senna op Suzuka in 1990..
|
dat was 1993 ;) Als je sneller bent akkoord maar dan moet je niet beginnen duwen.
|
Quote:
|
Spengler zei er dit over: "Ensuite, j'ai été bloqué par Manuel Reuter, il avait deux tours de retard mais conduisait comme s'il était encore dans la course. Il me fermait les portes mais j'ai réussi à le doubler, puis il m'a redoublé et m'est rentré dedans !"
Ik ben ermee akkoord dat je je mag ontdubbelen, maar enkel wanneer je de anderen niet hindert hé. |
Tuurlijk zegt Spengler dat, maar als Reuter achter aan het groepje begint en uiteindelijk voor aan het groepje rijdt, is Reuter de snellere geweest en Spengler de langzamere.
|
All times are GMT +2. The time now is 14:06. |