Ondertussen heb ik met tussenpozen de McLaren afgewerkt. Omdat ik niet echt doorgebouwd heb ik één stuk, zoals anders, heb ik verzuimd om tussendoor nog WIP-foto's te nemen. Op zich is dat niet zo'n ramp aangezien er toch niemand zal zijn die deze transkit nog gaat gebruiken nu Fujimi een veel betere en goedkopere kit uitgebracht heeft die ook nog eens veel minder bloed, zweet en tranen kost.
Laat ons zeggen dat ik nog veel tegenslagen gekend heb, dat ik veel gevloekt heb, dat ik meerdere keren op het punt gestaan heb om de ganse boel de vuilnisbak in te kieperen en een Fujimi kit aan te schaffen, maar dat ik uiteindelijk toch doorgezet heb omdat ik niet wou plooien voor zo'n stomme resin transkit. En dus is hij ook afgeraakt, weliswaar niet op het niveau van mijn beter geslaagde modellen, maar in elk geval presentabel genoeg om een plaatsje te verdienen in mijn vitrinekast. Vrijdag breng ik hem eens mee, en daarna gaat hij de kast in om er waarschijnlijk pas terug uit te komen in 2014, wanneer ik een thema plan rond de 20-jarige verjaardag van de tragische dood van Senna (dat kan je dus al als een vooraankondiging beschouwen voor wie eventueel plant om ooit eens een Senna-wagen te bouwen)...
In elke geval is mijn april-model hiermee klaar, en kan ik met wat voorsprong gaan beginnen aan dat van de maand mei...
Wie dus toch graag zou zien hoe het afgewerkte model er uit ziet moet maar eens een kijkje gaan nemen in mijn galerij...
|