![]() |
El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45 En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, .... Brinkmann/Jacobs be aware Go EL-Systems!!! :gas: http://img301.imageshack.us/img301/7...stems023sj.jpg (bron:icemans.fototopic.net) |
Quote:
|
[QUOTE=RaptuningGirl]El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45 En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, .... Brinkmann/Jacobs be aware Knap gedaan, Nu nog de 1.44 van Euroracing Groetjes European Formula Racing |
@ RaptuningGirl: Welke 3 Porsche's zijn dat dan? Ik kan niet volgen per race dit seizoen heeft er toch maar 1 AD-Sport Porsche meegereden als ik me niet vergis... Die knaloranje 993 in race 1 en in race 3 996 met luchthapper en in race 2 de wagen van First die het startnummer van AD-Sport voor 1 race had overgenomen...
|
Volgens mij komt de oranje porche 993 , de porsche 996 met luchthapper en nog een andere porche 993 aan de start.
|
Wij zijn ons al aan het klaarmaken, donderdag wat snelheid opdoen, vrijdag een beetje taxi spelen (en we brengen schoon volk mee (finalist Mister vlaanderen en kandidaat finaliste miss vlaanderen) kom gerust eens kijken).
En zondag op het "gemak" een koerske rijden he :) |
Quote:
Wij rijden op het circuit ! :p Ach ja, ieder z'n hobby hé, Tot zondag |
@Pudding1 Dat schoon vrouwelijk schoon is dat voor op donderdag of voor op vrijdag? En dan in de voor- of namiddag?
Mvg |
Quote:
|
Quote:
|
Dat ze alvast ook schone regenjassen meebrengen :p
|
Ik hoop da t zondag ma goei weer is :)
Auto van EL wordt deze avond in gereedheid gebracht, auto nog volledig poetsen, camion inladen en klaar is kees. En dan zondag: Lekker vroemen over t circuit :p |
Quote:
|
EL Systems heeft toch een goede reputatie qua betrouwbaarheid.
|
dat kan zijn maar brinkman staat wel gedeeld 2e int kampioenschap ! als ik het niet verkeerd heb ?
|
All times are GMT +2. The time now is 05:56. |