De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   6-7/4 TAC Rally Tielt (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15181)

Loeten 06-04-2007 22:57

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 207284)
De keuring is altijd de moeite, en zeker als je foto's wil van de wagens. Ik heb mijn werk gedaan en een hoop toyota's gefotografeerd :D

Heb je toevallig ook die van....

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V
73) Laperre J
110) Hosten R
114) Dekeersgieter F
136) Declercq F
156) Dierckx G
158) Van Haecke R

Deze staan op mijn verlanglijstje om morgen op foto te nemen. Niet dat ik ze allemaal wil maken. Maar als het een leuke livery is, dan wel.

Grtzzz

gofastfreddy 07-04-2007 06:25

wacht nog van ronny hosten zijn wagen te fotograferen , nu staat er rhino's op , maar normaal gezien komt de wagen in heel nieuw kleedje .

Mr.Dallara 07-04-2007 17:10

De stand na 13 (v/d 16) KP's:

1. Loix Freddy
01h07:17'6'
2. Desmet Peter
00:11'2'
3. Cols Larry
01:36'5'
4. Tjoen Pieter
01:39'9'
5. Van Woensel Chris
02:26'3'

...

Meer: http://www.tacrally.be/v3/uitslag/pdf/13_NT_VN.pdf

scoobyfreak 07-04-2007 20:04

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 207289)

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V

Die heb ik en de celica van debackere en corolla van desmet

Loeten 07-04-2007 23:14

Ok, super die van Tanghe... Hij was al out toen ik ging. Die van Hosten heb ik toch... Kan altijd leuk zijn.

Mr.Dallara 08-04-2007 12:27

(Als de VRT z'n beloftes nakomt en straks uitzend wat ze schrijven,) dan zal er om 17.30u een samenvatting van 15 min zijn vd TAC rally op Canvas.

Duval The Best 08-04-2007 15:00

Kheb gisteren een zeer mooie rally gezien en redelijk wat spektakel ook.
Allerts en Stouf zien rondgaan.
Tsjoen ging al zeer goed met zijn Fiat na enkele proeven en wat een prachtige auto!
Cols vond ik de rapste en spektakulairste vanal maar jammergenoeg werd hij teruggeslagen door pech. Ook Desmet ging hard en reed zeer mooie tijden.
Bij de Historics vond ik Stouf het mooist maar op de voorlaatste proef viel hij nog uit door pech.
Spannend in de stand nu dat Cols en Loix gelijk staan.

Mr.Dallara 08-04-2007 16:50

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 207364)
(Als de VRT z'n beloftes nakomt en straks uitzend wat ze schrijven,) dan zal er om 17.30u een samenvatting van 15 min zijn vd TAC rally op Canvas.

De VRT/Sporza heeft woord gehouden! :) Al was de samenvatting er wel plots 10 min eerder dan ze geprogrammeerd stond.

Mooie samenvatting, veel intervieuws, knappe onboardbeelden vanuit de Punto van Tsjoen, enz...

BEDANKT SPORZA!!!

Duval The Best 08-04-2007 17:10

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 207397)
De VRT/Sporza heeft woord gehouden! :) Al was de samenvatting er wel plots 10 min eerder dan ze geprogrammeerd stond.

Mooie samenvatting, veel intervieuws, knappe onboardbeelden vanuit de Punto van Tsjoen, enz...

BEDANKT SPORZA!!!

Zeer schone reportage gezien.
Mooie onboardbeelden bij Tsjoen en idd vele interviews ook
Doe zo verder Sporza !

Eric Dupain 08-04-2007 17:54

Dankjewel gasten. We proberen onze best te doen. Programmatie hebben we niet altijd in de hand, dat komt omdat we veel live uitzenden. Je weet wanneer je begint maar nooit wanneer je eindigt. Dat hebben we vorige keer wel gezien toen Kim Gevaert goud won en de podiumceremonie op zich liet wachten waardoor het stuk niet kon worden uitgezonden.

Onboardbeelden waren inderdaad leuk. Het is een nieuw systeem, volgende keer mogelijk nog meer onboards.

Afsluitend ... als jullie iemand willen bedanken dan moeten jullie de RACB bedanken. Zij ondersteunen het project.

jurgen 08-04-2007 17:57

Ik ben om 17h30 beginnen kijken na een tussenstop na de finish van dé ronde en heb de reportage dus gemist. wordt die weer ergens online geplaatst zoals de reportage van ABR?

Eric Dupain 08-04-2007 17:58

Dat weet ik niet Jurgen. Ik vraag het na.

dupanton 08-04-2007 19:17

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 207289)

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V
73) Laperre J
110) Hosten R
114) Dekeersgieter F
136) Declercq F
156) Dierckx G
158) Van Haecke R

Deze staan op mijn verlanglijstje om morgen op foto te nemen. Niet dat ik ze allemaal wil maken. Maar als het een leuke livery is, dan wel.

Grtzzz

k zal kijken wat ik heb en dan post ik ze hier. Ik wil ze mailen ook

Duval The Best 08-04-2007 23:31

Quote:

Originally Posted by Eric Dupain (Post 207399)
Dankjewel gasten. We proberen onze best te doen. Programmatie hebben we niet altijd in de hand, dat komt omdat we veel live uitzenden. Je weet wanneer je begint maar nooit wanneer je eindigt. Dat hebben we vorige keer wel gezien toen Kim Gevaert goud won en de podiumceremonie op zich liet wachten waardoor het stuk niet kon worden uitgezonden.

Onboardbeelden waren inderdaad leuk. Het is een nieuw systeem, volgende keer mogelijk nog meer onboards.

Afsluitend ... als jullie iemand willen bedanken dan moeten jullie de RACB bedanken. Zij ondersteunen het project.

Mooi dat er meer onboardbeelden zouden komen.
Voor mij mag de uitzending ook wat langer duren als dat kan :p
Misschien een kleine tip nog : het zou interessant zijn moesten de vaste BK Piloten in beeld komen ook , vooraf de rally of tijdens de rally want ik heb geen beelden gezien van Debackere en zij rijdt toch het volledige BK.
Niet dat ik er kritiek op heb hoor maar is mss een kleine tip.

Ik vond het een mooie reportage en doe zo verder :D

RegTimRallyteam 09-04-2007 10:31

Wij zijn jammer genoeg uitgevallen op KP9 met een gebroken cardan.

Op KP1 hadden we twee kilometer voor de finish een lekke band, voorts nog beetje problemen gehad met de ophanging, maar het belangrijkste is dat we ons geamuseerd hebben.

Nu alles in orde maken voor de Seozensrally te Bocholt.

Mvg RegTimRallyteam

All times are GMT +2. The time now is 03:51.